Fles wordt volwassenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben nog te belazerd om een kwartetje te leggen
ik was vergeten de wekker te zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo da's ook lekker op tijd
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
kwali's F1quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
geen spannende sport op TV vandaag
Vuilnis wegbrengen
Was doen
Boodschappen
en dat was het eigenlijk wel verder
Vraag maar aan Dude, die weet er alles vanquote:
nee, ik bedoel 'echte' klusjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dude, die weet er alles van
Oh okeequote:
ik ga ff....ehhh.....nouja, nog nietsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou, ik ga ff douchen en koffie zetten, gewoon beetje dingetjes doen
vooralsnog wacht ik even met 'herrie' maken tot de vrouw wakker isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
wel man
beetje dingetjes doen toch wel?
Ik denk dat je hier het oorzaak-gevolg concept nogeens wat beter moet bestuderenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooralsnog wacht ik even met 'herrie' maken tot de vrouw wakker is
nee hoor, die ken ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier het oorzaak-gevolg concept nogeens wat beter moet bestuderen
ik hoor dar de vrouw wakker is, dus ik ga zo ook 'wat' doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ff de was in de machine stoppen, broodjes Unox klaarmaken
ow, ik dacht dat je al klaar wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okeenog maar ff wachten dan
ik ga toch met de broodjes en de was aan de gang
grote jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Was zit in de machineMachine loopt
Oven staat op te warmen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag ook bed verschonen, afwassen en stofzuigen trouwenshet gaat een nuttig dagje worden
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
teringHet is niks als ik ff de broodrooster wil schoonmaken, maar het BLIJFT kruimels regenen
ahquote:
Stuur maar opquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi speedy
Welke VideoCamera?
nou eerst ff broodjes Unox maken, oven is warm
Ja zo is mijn moeder ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah
Ook wel es meegemaakt, ben ik ergens druk mee bezig, kom je erachter dat je nog koffie had staan. Vaak gooi ik het dan maar weg, lauwe koffie is niet niets...
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |