Fles wordt volwassenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben nog te belazerd om een kwartetje te leggen
ik was vergeten de wekker te zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo da's ook lekker op tijd
eejjjjjjjjjjjjjjjjjj
kwali's F1quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
geen spannende sport op TV vandaag
Vuilnis wegbrengen
Was doen
Boodschappen
en dat was het eigenlijk wel verder
Vraag maar aan Dude, die weet er alles vanquote:
nee, ik bedoel 'echte' klusjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dude, die weet er alles van
Oh okeequote:
ik ga ff....ehhh.....nouja, nog nietsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou, ik ga ff douchen en koffie zetten, gewoon beetje dingetjes doen
vooralsnog wacht ik even met 'herrie' maken tot de vrouw wakker isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
wel man
beetje dingetjes doen toch wel?
Ik denk dat je hier het oorzaak-gevolg concept nogeens wat beter moet bestuderenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooralsnog wacht ik even met 'herrie' maken tot de vrouw wakker is
nee hoor, die ken ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier het oorzaak-gevolg concept nogeens wat beter moet bestuderen
ik hoor dar de vrouw wakker is, dus ik ga zo ook 'wat' doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ff de was in de machine stoppen, broodjes Unox klaarmaken
ow, ik dacht dat je al klaar wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okeenog maar ff wachten dan
ik ga toch met de broodjes en de was aan de gang
grote jongenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Was zit in de machineMachine loopt
Oven staat op te warmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |