Okequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Een camera is goed in foto's nemen. een video camera is goed in filmpjes nemen. Als je allebei wil, schaf dan allebei aan
Anders word je ws een ontevreden mens.
Oke thnx voor deze site'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:38 schreef Vitale het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is en wat je minimale eisen zijn.
Maar kijk ook eens op sites als http://www.camcorderinfo.com en http://www.dvspot.com bij het zoeken naar een digitale videocamera. Deze sites hebben altijd goede reviews.
Het is niet voor prof gebruik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
wil je gewoon voor je zelf filmpjes maken of wil je het een beetje professioneel.
vooral als je 't professioneel wilt, zul je met 500 euro niet ver komen. ik zelf heb een hoop filmpjes gemaakt met een videocamera van 3000 euro en dat vond ik soms nog tegenvallen qua kwalitiet.
Motregen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
aha ok,
ik zie idd vaker van die chaser video's en dat is wazig, schokkerig etc. en dat is juist de kracht, dus dat lukt dan ook wel met 500 euro..
vraagje... wat wil je in nederland gaan chasen? motregen? of heb ik weer niet goed gelezen en woon je ergens in tornado valley?
Okequote:
Heb je ooit al eens de filmpjes uit een S1 IS of een S2 IS bekeken dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Een camera is goed in foto's nemen. een video camera is goed in filmpjes nemen. Als je allebei wil, schaf dan allebei aan
Anders word je ws een ontevreden mens.
Is goed ik ben onlinequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens de filmpjes uit een S1 IS of een S2 IS bekeken dan?![]()
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over
Speedy als je wil kan ik wel wat voorbeeldfilmpjes doorsturen via MSN
Ook het stof/spatwaterdicht deel van je wens is vrij lastig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz zit wat in.soepzooi ook.
Ik wil wel hoger gaan maar moet ik nog langer gaan sparen.
2 maanden zou ik 600 hebben..
Verdomde rekeningen ook.
Indd dat is wel zoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ook het stof/spatwaterdicht deel van je wens is vrij lastig.
Misschien is 2e hands een optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Indd dat is wel zo
Awel ik niet van plan ben om in een bui te gaan filmen hoor
Opzich maakt me dat niet heeeeel erg veel uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Misschien is 2e hands een optie?
En hoe zit je qua formaat van de camera?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |