Goh, welke vlag staat boven aanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Rowdie het volgende:
zweden dus!
Fjortissar is het Zweeds voor BrEeZaH, hupp plaatjes postenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef Rowdie het volgende:
zweedse schatjes?
dit is gewoon het zweedse breezer volk!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tering vette pinda's!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verkapt ik-krijg-een-stijve-van-Zweden-topic.
quote:
en jij kan vloeiend zweedsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze site ook een chatbox heeft waar deze dames zich bevinden?
Ik kom niet verder dan Knackerbrötquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze site ook een chatbox heeft waar deze dames zich bevinden?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
[afbeelding]
tuurlijk wil ik met jou die matras wel eens testen![]()
Geen woord, maar de meesten kunnen wel goed engels. Althans redelijk. Heb er nou al een paar maanden een stuk of 6/7 op msn. Waarvan 1 model en een voetbalster.quote:
Lunarstorm.sequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Geen woord, maar de meesten kunnen wel goed engels. Althans redelijk. Heb er nou al een paar maanden een stuk of 6/7 op msn. Waarvan 1 model en een voetbalster.![]()
Klopt, helaas zijn er ook camrukkers die af en toe tijdens een privechat hun cam daar vergeten uit te zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
Die chat heeft webcams!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:
En KUT!!!! Nu weet half mannelijk Fok! van die chat af dus kan ik daar niet meer rustig als enige Nederlander rondhangen!!
whehehe.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjes
offtopic, jij bent toch niet die Hagenees die ik er toen tegenkwam he?!?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjes
Ze ligt op een bed...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef stame het volgende:
[..]
Die vind ik toch op zich wel heel erg mooi
neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
offtopic, jij bent toch niet die Hagenees die ik er toen tegenkwam he?!?!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ze ligt op een bed...
Dan is mijn grens al lager..
Sommigen zijn clickable, sowieso in een privegesprek. Maar als er dan een venster met zoiets: "swgfaisdfdsadf aga;bf asfugb ASGBa[ba[ gbav" (<--- Zweeds) komt, is het gewoon een randomfoto.quote:
Welke god ?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef Koenz0r het volgende:
Maak morgen wel een kleine tut hoe je naar de chat gaat
*fokje meldt!quote:
Ogen dicht en even op de tanden bijten.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:34 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
O..M..F..G!!!Je moet wel een héle hoop bier ophebben wil je dat richting je bed slepen
.
Deze Ork krijgt een Urk!
Heb je een foto gepost, moet je ook niet doen hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef Koenz0r het volgende:
[01:40] Koenz0r: stefan din mamma knulla med negers
Stefan, je moeder neukt met negers
*disconnected
quote:
Cerror, die Bea is povvedikkie nog geil ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
Check.
je moet /join Snyggast typenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:01 schreef root1980 het volgende:
heb ik het eindelijk gevonden...
[17:01] *** Koenzor har gått ur chatten (Quit: CGI:IRC (EOF))
waar staat dat dan , ik zoek me wezenloos!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Klik op "visa" lul
op de plaats waar bij mij die cams staanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:15 schreef Rowdie het volgende:
[..]
waar staat dat dan , ik zoek me wezenloos!
bis morgen!quote:
Ik hoop het voor d'r.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:17 schreef scarefreak het volgende:
We gaan naar Zweden toe!
We gaan naar Zweden toe!
We gaan naar Zweden toe!
Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt wat baanbrekends tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:24 schreef stame het volgende:
[afbeelding]
haar vind ik het mooiste tot nu toe die ik heb gezien
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:24 schreef stame het volgende:
[afbeelding]
haar vind ik het mooiste tot nu toe die ik heb gezien
als je een close up van haar borsten wil nemen, heb je een panorama-camera nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Amanda, dit is Fok!, Fok! Dit is Amanda
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:50 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
is dat Bea???
zitten er fokkers daar te chatten?
Ah, ik zie je al staanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:59 schreef Koenz0r het volgende:
Ik duik de chat in, ik zit op Channel #snyggast
Ik zal eens kijken.. je hebt wel meteen gratis kussens mocht het wat wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef Koenz0r het volgende:
K_o_c, ik kan niet met je PM énjij moet dat nog vrijschakelen.. en ik chat met dat meisje hier boven
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Koenz0r het volgende:
Oh, voor de mensen die het nog niet weten:
Als je een leuk meisje ziet, en je wilt meer foto's van haar zien klik dan op haar "Bilder" geval
[afbeelding]
en tata:
[afbeelding]
Je maakt nog eens wat mee he in zo'n chatboxquote:
kut, kom ik weer uren te laatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je maakt nog eens wat mee he in zo'n chatboxNu zit een meisje zichzelf te vingeren dus wel mooi beeld
Wij hadden het veelste druk om screenshots voor jou te nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
heeft er niemand screenshots van die vochtige grot genomen??
neen zeker, stelletje rukkers![]()
waarom zie ik bij mij dat kadertje boven 'Randomizer' niet? Bij mij staat die 'Randomizer' helemaal bovenaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Koenz0r het volgende:
Oh, voor de mensen die het nog niet weten:
Als je een leuk meisje ziet, en je wilt meer foto's van haar zien klik dan op haar "Bilder" geval
[afbeelding]
en tata:
[afbeelding]
Waar wacht je nu dan op?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:53 schreef Koenz0r het volgende:
Heb wel 2 fototjes genomen van haar onderbroeken waar ze der tieten heeft
wrijf het er nog een beetje in jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat alles? Er waren veel spectaculairdere foto's om te nemen hoor.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat alles? Er waren veel spectaculairdere foto's om te nemen hoor.
* -Lay-Z- volgt Koenz0rquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef Koenz0r het volgende:
Haha, dat is echt kankerviesIk ga weer de chat in
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef Koenz0r het volgende:
[..]Ik kreeg alleen maar grijs beeld.. heb jij dan wat screenshots?
* King_of_cubes volgt Koenz0rquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Koenz0r het volgende:
WAAAAAAAH alle cams zijn bezet door wijfen !!!
ik zie m nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
Zien jullie ook mijn cam aan? ik m'n nick is Koenz0r..
mijn cam staat gericht op een note met Fok.nl
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Koenz0r het volgende:
Koenzor blev ursparkad av Triax. (Swedish/english ONLY ...tempban for 30min)
quote:
Hoe jij je ook gedraagdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef -Lay-Z- het volgende:
heb ik een frans sprekende in mijn lijst, geloofd ze niet dat ik 20 jaar ben
Adres?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef -Lay-Z- het volgende:
heb ik een frans sprekende in mijn lijst, geloofd ze niet dat ik 20 jaar ben
Hobby's, vakantie, ooit hier geweest, blablablaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
geef eens een onderwerp voor over te chatten
Je bent 20, geen 15.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
geef eens een onderwerp voor om over te chatten
Geef me dr adres, dan doe ik het wel ff voor.quote:
Hij kan redelijk zweeds! Was hier gister ook nog ff!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef Koenz0r het volgende:
Hej Koenzor
Du har kommit till denna sidan för att du har blivigt utsparkad från chatten. På grund av detta vill vi göra dig uppmärksammad om vilken regel du har bruttit emot.
Följande aktioner har och också tagits emot dig:
- Du har blivigt utsparkad från servern
- Du har fått en munkavel som gäller i tre minuter. Inget du skriver innan dess kommer fram till servern
Övrigt
Du har blivigt kickad eller avstängd på grund av en anledning som inte står med här. Det betyder att du troligtvis vet vad du har gjort. Gäller i både de öppna rummen och i privata konversationer,
Att tänka på:
1. Skrik inte (CAPS)
2. Om du är kåt så är du på fel ställe
3. Vårdat språk gäller.
4. Uppför dig helt enkelt.
5. Fråga inte om op, om vi ser dig som en möjlig op så kontaktar vi dig
6. Var seriös, gäller både ditt namn och uppförande
7. Inte en eller flera meningar i bara bold.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef r8ality het volgende:
Of een of andere goochem is erachtergekomen dat er nogal ongezonde belangstelling vanaf .nl-domeinen is gekomen en heeft dat via een politiek correcte manier opgelost.
in België heeft iedereen een dynamisch IPquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Welke ISP heb jij dan, ik zou er zo geen een meer weten met een dynamisch IP.
lijkt me ook kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:45 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
in België heeft iedereen een dynamisch IP
Elke 36uren (of bij elke nieuwe connectie) een nieuw IP
ben je zeker dat het dan geen fokker was?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
Ze strooien al met hun msn zonder dat je erom vraagt![]()
Nee; maar ze was lekker dus dan maakt t ook niet uitquote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ben je zeker dat het dan geen fokker was?
pics enzo męn!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; maar ze was lekker dus dan maakt t ook niet uit![]()
ik ben flieft op sazzzy_quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben vlieftFlyingkiss is de gelukkige
Dude, ik kan nauwelijks zweedsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:17 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij kan redelijk zweeds! Was hier gister ook nog ff!
Ze zijn knap én makkelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
Ze strooien al met hun msn zonder dat je erom vraagt![]()
Zweden bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
volgende meet in zwitserland??
daar even de sekstoerist gaan uithangen
zeg had jij geen ban?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:03 schreef Koenz0r het volgende:
Goeie morgenIk kan weer cammen ^^ Be aware of Fok! signs..
quote:Edit:
Goeie morgen piemels van Zweden
edit: ik zie je op de camquote:Op zondag 31 juli 2005 13:06 schreef Koenz0r het volgende:
wat is die Assiejaz voor anaalgenomen turk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |