quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:50 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
is dat Bea???
zitten er fokkers daar te chatten?
Ah, ik zie je al staanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:59 schreef Koenz0r het volgende:
Ik duik de chat in, ik zit op Channel #snyggast
Ik zal eens kijken.. je hebt wel meteen gratis kussens mocht het wat wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef Koenz0r het volgende:
K_o_c, ik kan niet met je PM énjij moet dat nog vrijschakelen.. en ik chat met dat meisje hier boven
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Koenz0r het volgende:
Oh, voor de mensen die het nog niet weten:
Als je een leuk meisje ziet, en je wilt meer foto's van haar zien klik dan op haar "Bilder" geval
[afbeelding]
en tata:
[afbeelding]
Je maakt nog eens wat mee he in zo'n chatboxquote:
kut, kom ik weer uren te laatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je maakt nog eens wat mee he in zo'n chatboxNu zit een meisje zichzelf te vingeren dus wel mooi beeld
Wij hadden het veelste druk om screenshots voor jou te nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
heeft er niemand screenshots van die vochtige grot genomen??
neen zeker, stelletje rukkers![]()
waarom zie ik bij mij dat kadertje boven 'Randomizer' niet? Bij mij staat die 'Randomizer' helemaal bovenaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Koenz0r het volgende:
Oh, voor de mensen die het nog niet weten:
Als je een leuk meisje ziet, en je wilt meer foto's van haar zien klik dan op haar "Bilder" geval
[afbeelding]
en tata:
[afbeelding]
Waar wacht je nu dan op?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:53 schreef Koenz0r het volgende:
Heb wel 2 fototjes genomen van haar onderbroeken waar ze der tieten heeft
wrijf het er nog een beetje in jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat alles? Er waren veel spectaculairdere foto's om te nemen hoor.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat alles? Er waren veel spectaculairdere foto's om te nemen hoor.
* -Lay-Z- volgt Koenz0rquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef Koenz0r het volgende:
Haha, dat is echt kankerviesIk ga weer de chat in
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef Koenz0r het volgende:
[..]Ik kreeg alleen maar grijs beeld.. heb jij dan wat screenshots?
* King_of_cubes volgt Koenz0rquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Koenz0r het volgende:
WAAAAAAAH alle cams zijn bezet door wijfen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |