Goh, welke vlag staat boven aanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Rowdie het volgende:
zweden dus!
Fjortissar is het Zweeds voor BrEeZaH, hupp plaatjes postenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef Rowdie het volgende:
zweedse schatjes?
dit is gewoon het zweedse breezer volk!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tering vette pinda's!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verkapt ik-krijg-een-stijve-van-Zweden-topic.
quote:
en jij kan vloeiend zweedsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze site ook een chatbox heeft waar deze dames zich bevinden?
Ik kom niet verder dan Knackerbrötquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze site ook een chatbox heeft waar deze dames zich bevinden?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
[afbeelding]
tuurlijk wil ik met jou die matras wel eens testen![]()
Geen woord, maar de meesten kunnen wel goed engels. Althans redelijk. Heb er nou al een paar maanden een stuk of 6/7 op msn. Waarvan 1 model en een voetbalster.quote:
Lunarstorm.sequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Geen woord, maar de meesten kunnen wel goed engels. Althans redelijk. Heb er nou al een paar maanden een stuk of 6/7 op msn. Waarvan 1 model en een voetbalster.![]()
Klopt, helaas zijn er ook camrukkers die af en toe tijdens een privechat hun cam daar vergeten uit te zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
Die chat heeft webcams!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:
En KUT!!!! Nu weet half mannelijk Fok! van die chat af dus kan ik daar niet meer rustig als enige Nederlander rondhangen!!
whehehe.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjes
offtopic, jij bent toch niet die Hagenees die ik er toen tegenkwam he?!?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
honepon ik chat al bekant 2 jaar met Zweedse meisjes
Ze ligt op een bed...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef stame het volgende:
[..]
Die vind ik toch op zich wel heel erg mooi
neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
offtopic, jij bent toch niet die Hagenees die ik er toen tegenkwam he?!?!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ze ligt op een bed...
Dan is mijn grens al lager..
Sommigen zijn clickable, sowieso in een privegesprek. Maar als er dan een venster met zoiets: "swgfaisdfdsadf aga;bf asfugb ASGBa[ba[ gbav" (<--- Zweeds) komt, is het gewoon een randomfoto.quote:
Welke god ?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef Koenz0r het volgende:
Maak morgen wel een kleine tut hoe je naar de chat gaat
*fokje meldt!quote:
Ogen dicht en even op de tanden bijten.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:34 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
O..M..F..G!!!Je moet wel een héle hoop bier ophebben wil je dat richting je bed slepen
.
Deze Ork krijgt een Urk!
Heb je een foto gepost, moet je ook niet doen hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef Koenz0r het volgende:
[01:40] Koenz0r: stefan din mamma knulla med negers
Stefan, je moeder neukt met negers
*disconnected
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |