Ik ben nog nooit dronken geweestquote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
ben volgens mij nooit dronken geworden van safari, en van die andere zoete troep ook niet
wel ernstig misselijk [gek he]
niet echt "dronken" dronkenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
ben volgens mij nooit dronken geworden van safari, en van die andere zoete troep ook niet
wel ernstig misselijk [gek he]
dronken zijn is best leuk, té dronken zijn is waardeloos....quote:
da's anders een killer bij mij.... ben na 3 glazen al aardig op wegquote:Komt omdat ik het meestal alleen bij wijn hou.
Serieus?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dronken zijn is best leuk, té dronken zijn is waardeloos....
[..]
da's anders een killer bij mij.... ben na 3 glazen al aardig op weg
Van smirnhof word ik ook wel dronken van, juist omdat ik niet merk dat er toch wel redelijk veel alcohol in zit.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef babette21 het volgende:
smirnhof is wel lekker, idd net limonade...
in tegenstelling tot wodka lima waar ik echt zó dronken van kan worden
die jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van smirnhof word ik ook wel dronken van, juist omdat ik niet merk dat er toch wel redelijk veel alcohol in zit.
Praat voor je zelf!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef timbob het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig!
met hun mixdrankjes!
vroeger dronken we gewoon cherry
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je na 3 glazen daadwerkelijk stopt wel ja......
but where's the fun in that?!
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je na 3 glazen daadwerkelijk stopt wel ja......
but where's the fun in that?!
nou, je ziet het.. het werktquote:Op zondag 31 juli 2005 01:12 schreef babette21 het volgende:
edit: laat ik de tortelduifjes alleen....![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
sssstttt ibken ene beetje dorkne :")..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |