abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29520998
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:00 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik durf te genieten van datgene wat ik doe met mezelf, maar er zijn gewoon dingen die me geen fuck interesseren. Mezelf strelen is er daar één van, dat boeit me gewoon niet, ik voel er niks van en het windt me totaal niet op.
.. als ik masturbeer dan is dat omdat ik klaar wil komen ...

Wellicht heeft de TS iets dergelijks ook, kán toch? Niet iedereen is hetzelfde hoor...
Zo zie ik het ook. Wat ik van jou ge-quote heb is ook bij mij van toepassing.
Sommige mensen hebben totaal geen behoefte aan streling (bij masturbatie dan he).
pi_29522400
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:15 schreef erodome het volgende:
Meid vertel eens, kan jij vaginaal klaarkomen, kan jij klaarkomen door alleen strelingen, je kan geen van beide weet ik van hier, wat verteld dat jij de volle sexualiteit die je lichaam en geest je bieden nog niet gebruikt...
Sowsow, jij weet mij te vertellen wat ik wel en niet kan? Vaginaal klaarkomen, geen probleem tijdens penetratie, meerdere keren zelfs... (en mocht je het niet geloven, vriendje voelt het...). Klaarkomen door streling, nee, wel bijna.
quote:
Wat ik zeg kom niet uit de lucht vallen, deze kennis is er al een aantal eeuwtjes, zelfs door de reguliere wetenschap wordt dit erkent...
Er zijn bepaalde opwindingspatronen die eigenlijk voor ieder hetzelfde zijn, man en vrouw hebben hun eigen opwindingspatroon en het is redelijk geijkt hoe dat verloopt.
En als ik dat nou eens helemaal niet voel bij mezelf? Je kunt namelijk ook geil worden van andere dingen. Als ik mezelf vinger oid, dan bén ik vaak al geil en heb ik écht geen zin in gestreel, dat vóél ik gewoon niet. Ik vind dat hinderlijk en het geeft me absoluut niet de spanning die het me wel geeft als mijn vriend het doet.

Want ja, ik ken de spanning van een streling, dat absoluut. Als mijn vriend me streelt, vind ik dat heerlijk, word ik ook zeiknat. Doe ik het zelf, dan gebeurt er gewoon niks. Klaar. Ik weet waar ik moet zijn, hoe hard of zacht het moet. En juist dat, het feit dat de verrassing er uit is, maakt dat ik er gewoon niks aan vind.
quote:
Binnen dat opwindingspatroon kunnen persoonlijke voorkeuren zitten, mar de basis verander je niets aan...
Dit is hoe je lichaam werkt, net zoals het voedsel dat je eet op een bepaalde manier verwerkt wordt, of je nu spruitjes eet of een hamburger(persoonlijke voorkeur) veranderd daar niets aan

De kundalini heb je nog nooit meegemaakt, dat is al heel duidelijk, dat is niets zweverigs, dat zet je letterlijk in vuur en vlam, neem het heftigste orgasme in je hoofd die je ooit hebt gehad, verdrievoudig dat en verleng het tot het een aantal minuten duurt, dan kom je bij dat gevoel in de buurt.

Zoveel verschil zit er niet in hoe lichamen werken, echt niet....

Zo kan iedere vrouw vaginaal klaarkomen, een spuitend orgasme bereiken, een orgasme bereiken door strelingen alleen enz enz enz, behalve dan bij eventuele lichamelijke afwijkingen, alles zit erin namelijk, mijn lichaam verschilt daarin niet van die van jou of van welke andere vrouw dan ook.
Ik zeg niet dat ik alles weet en kan, ik heb ook nog veel te leren, maar ik zal zeggen wat ik je al eerder heb gezegd.
Het wérkt zo niet bij mij. Kun je me wel gaan vertellen dat het zo werkt, maar ik héb het geprobeerd, en ik word er gewoon niet warm of koud van, ik vóél gewoon niks als ik het zelf doe. Punt. Kap met mij vertellen wat ik wel voel, of "hoor" te voelen volgens jou. Ik voel het niet. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Je zegt om te beginnen te weten wat ik voel, je gaat mij hier de les lezen over wat ik volgens jou wel of niet kan. Goh, alwetend? Helderziend? Lijkt mij niet, je hebt het nog bij het verkeerde eind ook.

Daarnaast praat je over dingen waar men het nog steeds niet over eens is. Het bestaan van de g-spott is nog niet eens onomstotelijk bewezen, al het daarbij horende (vaginaal komen, spuiten) zijn dingen die door de ene wetenschapper wel worden onderkend en door de ander naar het rijk der fabelen worden verwezen.

Het feit nog daargelaten dat er mensen zijn die meer of minder gevoel hebben in bepaalde lichaamsdelen. Jij hebt het hier over het "feit" dat iedereen hetzelfde is, toch is al onomstotelijk bewezen dat mensen verschillende belevenissen van prikkeling en pijn ervaren. Er zijn mensen met een hoge en lage pijngrens, dat staat vast. Zo zijn er ook mensen met meer of minder gevoel in hun tepels, staat ook vast. Er zijn mensen die geen kleuren kunnen zien, ook een sensorisch iets dat onomstotelijk vast staat. Er is een grote groep mensen met een verminderd reukvermogen. Hoezo, iedereen hetzelfde? Als die verschillen al zo wijd verspreid zijn, dan zouden we wél allemaal hetzelfde moeten voelen in bed? Natuurlijk... Als onze ogen, oren, neus en mond zo ontzettend van elkaar kunnen verschillen, dan zou onze huid (en de tastzenuwen daarin) ineens wél hetzelfde functioneren?
quote:
Kijk vanuit het kan, niet vanuit het kan niet....
Fout. Kijk vanuit wat je lekker vindt. En in mijn geval is dat geen belachelijk gestreel van mezelf, maar gewoon *baf* op mijn klit. Ik kan mezelf best strelen, gaat prima, het werkt alleen voor geen meter.
pi_29525028
kijk hij snapt het.. luister naar hem hij heeft er verstand van ofzo
pi_29525126
correctie.. zij
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:05:40 #105
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_31439313
Lelibel.. misschien al eens aan gedacht dat je jezelf misschien zo onder druk zet dat het niet meer lukt? Ik weet niet of het zo is hoor maar voor mij klinkt het alsof je TE graag wil klaarkomen.
Relax, geniet en dan overkomt het je vanzelf.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:16:58 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_31439567
Mijn vriendin dacht ook dat ze niet kon komen...

Maar het is nu al 2x gelukt in een paar weken (tenminste ze heeft een gevoel dat ze nog nooit heeft gehad, en het is heel erg fijn )
Eigenlijk niet heel veel speciaals gedaan, maar gewoon veel langer gesext. En nadat ik gekomen ben gewoon doorgaan zeg maar, net zo lang totdat zij komt (als ik dat volhou, want kan wel even duren). Wel tandje erbij kwa snelheid en gewoon onbeschoft beuken zeg maar maar het werkt wel

[ Bericht 7% gewijzigd door leolinedance op 14-10-2005 16:22:29 ]
pi_31440875
ts, sorry dat ik het zeg hoor. Maar alles is of niet boeiend of niet interesant.

Ga het eerst eens van de positieve kant bekijken. Ik denk dat misschien al een groot stuk helpt.

Succes verder
pi_31446990
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:03 schreef syzo het volgende:
Lelibel.. misschien al eens aan gedacht dat je jezelf misschien zo onder druk zet dat het niet meer lukt? Ik weet niet of het zo is hoor maar voor mij klinkt het alsof je TE graag wil klaarkomen.
Relax, geniet en dan overkomt het je vanzelf.
Dat lijkt misschien zo, omdat als ik actief ben op internet en ik er over probeer na te denken ik er inderdaad ook wat meer mee bezig ben. Maar die momenten in de afgelopen jaren dat ik maandenlang niet actief was hier ben ik er eigenlijk totaal niet mee bezig geweest... Zo ook op het moment. Het interesseert me echt geen flikker op het moment hoor. Ik vind het allemaal wel heerlijk en prima zoals het gaat. Ik kan er alleen af en toe zo boos van worden opeens omdat iedereen het lijkt te kunnen, en eigenlijk nog bozer omdat iedereen lijkt te denken dat ik iets verkeerd doe ofzo. Ik ben er inmiddels toch echt wel van overtuigd dat dat niet zo. We hebben echt alles geprobeerd, en alle tips wel zowat opgevolgd, ik heb er onwijs veel over gepraat met allerlei mensen, maar uiteindelijk lukt het toch niet echt. Ik denk gewoon dat het uiteindelijk wel een keertje gaat komen als mijn lichaam zich wat veranderd (bv dus door leeftijd bij mijn moeder). Die momenten dat ik wel iets voelde ofzo waren dus wel mooi op het moment dat ik er juist erg mee bezig was. Als ik non-actief ben dan gebeurt er verder ook weinig nieuws... Wat dat betreft is het dus alleen maar positief als ik er mee bezig ben. Ik begin dan gewoon wat meer met spieren samen te trekken ofzoiets .
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef ymme het volgende:
Ga het eerst eens van de positieve kant bekijken. Ik denk dat misschien al een groot stuk helpt.
Zoals ik dus ook hierboven zei op het moment vind ik alles dus prima en heerlijk, dus niets te klagen.. Ik heb dus zeker wel momenten dat ik het van de positieve kant bekijk, en die zijn er eigenlijk nog vaker dan andersom, je moet alleen wat vaker letten op de tijden dat ik non-actief ben in het topic .

[ Bericht 6% gewijzigd door lelibel op 14-10-2005 21:28:04 ]
pi_32227023
het heeft me jaren geduurt eer ik kon klaarkomen. maar nu was ik laatst in gesprek met wat vriendinnen en nu bleek dat ik alleen vaginaal kan klaarkomen...gvd En nu ben ik er even mee bezig geweest. Maar het wil niet lukken, want zodra ik klaarkom heb ik geen zin meer om verder te proberen. hoe kan ik vaginaal klaar komen stoppen
gr c
  zondag 13 november 2005 @ 11:37:42 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32227060
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef Chrisyel het volgende:
het heeft me jaren geduurt eer ik kon klaarkomen. maar nu was ik laatst in gesprek met wat vriendinnen en nu bleek dat ik alleen vaginaal kan klaarkomen...gvd En nu ben ik er even mee bezig geweest. Maar het wil niet lukken, want zodra ik klaarkom heb ik geen zin meer om verder te proberen. hoe kan ik vaginaal klaar komen stoppen
gr c
Ik heb het omgekeerde, ik wil graag eens een keer op die manier klaarkomen, maar dat kan ik niet.
En velen met mij helaas. Dus hiervandaan geen tips.
pi_32227094
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb het omgekeerde, ik wil graag eens een keer op die manier klaarkomen, maar dat kan ik niet. .. En velen met mij helaas.
precies. ik dacht dat vrouwen juist vaginaal willen klaarkomen.
want clitoraal is een eitje. toch?
pi_32334276
Sommige van jullie zie ik hier klagen dat je (vrouw) wel lekker kan klaarkomen, maar dat de man t meestal niet vol houd. Bij ik en me vriendin is t andersom, zij komt wel (soms wel vaker dan 1x....) maar ik kom gewoon NIET...als we neuken!..
Zelfde als ze pijpt, kom ik ook niet, alleen als ze me aftrekt...
Of heb ik dat in de jonge jaren te vaak gedaan ofzo?
pi_32335091
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Wie heeft jou dat wijsgemaakt?
pi_32337110
* het.ismij is altijd gezegt geweest met vriendinnen die om beide manier klaar konden komen,..
* het.ismij moet een engel bij zich dragen,.. kan niet anders,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 17 november 2005 08:40 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Wie heeft jou dat wijsgemaakt?
Sinterklaas. Ik dacht dat het zo was.
pi_32339146
Slim als ik jou was zou ik even beter opletten, en het vorige deel ook lezen,..
Der valt nog een hoop te leren sjef,.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef SlimShady het volgende:
Nou als dat zo was, was ik dit hele topic niet begonnen hoor. Het merendeel van de vrouwen kan het wel, en dat wil nog niet zeggen dat dat vaak een eitje is, maar een behoorlijk percentage zit in hetzelfde schuitje als ik...
pi_32397019
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:44 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij] is altijd gezegt geweest met vriendinnen die om beide manier klaar konden komen,..[/me]
[me=het.ismij moet een engel bij zich dragen,.. kan niet anders,..
Hoe weet je dat zo zeker?
pi_32456297
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het omgekeerde, ik wil graag eens een keer op die manier klaarkomen, maar dat kan ik niet.
En velen met mij helaas. Dus hiervandaan geen tips.
Ik kon dat dus ook nooit. Heel vaak geprobeerd bij mezelf, met dildo etc. Maar heiden6 heeft mijn magische plekje ontdekt. Het is heel anders dan op m'n klit klaarkomen (wat me alleen maar bij mezelf lukt en tot nog toe niet door toedoen van een ander), maar het is erg heftig. Ik schreeuw het echt uit soms, terwijl ik dat gegil altijd nogal overdreven vond.
pi_32741586
M'n buren vinden je een hypocriete doos.
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik kon dat dus ook nooit. Heel vaak geprobeerd bij mezelf, met dildo etc. Maar heiden6 heeft mijn magische plekje ontdekt. Het is heel anders dan op m'n klit klaarkomen (wat me alleen maar bij mezelf lukt en tot nog toe niet door toedoen van een ander), maar het is erg heftig. Ik schreeuw het echt uit soms, terwijl ik dat gegil altijd nogal overdreven vond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32747128
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef heiden6 het volgende:
M'n buren vinden je een hypocriete doos.
Kan me lekker niks schelen wat jouw buren vinden.
pi_32791385
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan me lekker niks schelen wat jouw buren vinden.
Helemaal mee eens, slaat ook weer lekker nergens op. Ik kan me het best voorstellen, ik snap dat gegil en gekreun ook voor geen meter, maar wie weet dat dat nog komt zoals jij dat hebt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')