quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:15 schreef erodome het volgende:Meid vertel eens, kan jij vaginaal klaarkomen, kan jij klaarkomen door alleen strelingen, je kan geen van beide weet ik van hier, wat verteld dat jij de volle sexualiteit die je lichaam en geest je bieden nog niet gebruikt...
Sowsow, jij weet mij te vertellen wat ik wel en niet kan? Vaginaal klaarkomen, geen probleem tijdens penetratie, meerdere keren zelfs... (en mocht je het niet geloven, vriendje voelt het...). Klaarkomen door streling, nee, wel bijna.
quote:
Wat ik zeg kom niet uit de lucht vallen, deze kennis is er al een aantal eeuwtjes, zelfs door de reguliere wetenschap wordt dit erkent...
Er zijn bepaalde opwindingspatronen die eigenlijk voor ieder hetzelfde zijn, man en vrouw hebben hun eigen opwindingspatroon en het is redelijk geijkt hoe dat verloopt.
En als ik dat nou eens helemaal niet voel bij mezelf? Je kunt namelijk ook geil worden van andere dingen. Als ik mezelf vinger oid, dan bén ik vaak al geil en heb ik écht geen zin in gestreel, dat vóél ik gewoon niet. Ik vind dat hinderlijk en het geeft me absoluut niet de spanning die het me wel geeft als mijn vriend het doet.
Want ja, ik ken de spanning van een streling, dat absoluut. Als mijn vriend me streelt, vind ik dat heerlijk, word ik ook zeiknat. Doe ik het zelf, dan gebeurt er gewoon niks. Klaar. Ik weet waar ik moet zijn, hoe hard of zacht het moet. En juist dat, het feit dat de verrassing er uit is, maakt dat ik er gewoon niks aan vind.
quote:
Binnen dat opwindingspatroon kunnen persoonlijke voorkeuren zitten, mar de basis verander je niets aan...
Dit is hoe je lichaam werkt, net zoals het voedsel dat je eet op een bepaalde manier verwerkt wordt, of je nu spruitjes eet of een hamburger(persoonlijke voorkeur) veranderd daar niets aan
De kundalini heb je nog nooit meegemaakt, dat is al heel duidelijk, dat is niets zweverigs, dat zet je letterlijk in vuur en vlam, neem het heftigste orgasme in je hoofd die je ooit hebt gehad, verdrievoudig dat en verleng het tot het een aantal minuten duurt, dan kom je bij dat gevoel in de buurt.
Zoveel verschil zit er niet in hoe lichamen werken, echt niet....
Zo kan iedere vrouw vaginaal klaarkomen, een spuitend orgasme bereiken, een orgasme bereiken door strelingen alleen enz enz enz, behalve dan bij eventuele lichamelijke afwijkingen, alles zit erin namelijk, mijn lichaam verschilt daarin niet van die van jou of van welke andere vrouw dan ook.
Ik zeg niet dat ik alles weet en kan, ik heb ook nog veel te leren, maar ik zal zeggen wat ik je al eerder heb gezegd.
Het wérkt zo niet bij mij. Kun je me wel gaan vertellen dat het zo werkt, maar ik héb het geprobeerd, en ik word er gewoon niet warm of koud van, ik vóél gewoon niks als ik het zelf doe. Punt. Kap met mij vertellen wat ik wel voel, of "hoor" te voelen volgens jou. Ik voel het niet. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Je zegt om te beginnen te weten wat ik voel, je gaat mij hier de les lezen over wat ik volgens jou wel of niet kan. Goh, alwetend? Helderziend? Lijkt mij niet, je hebt het nog bij het verkeerde eind ook.
Daarnaast praat je over dingen waar men het nog steeds niet over eens is. Het bestaan van de g-spott is nog niet eens onomstotelijk bewezen, al het daarbij horende (vaginaal komen, spuiten) zijn dingen die door de ene wetenschapper wel worden onderkend en door de ander naar het rijk der fabelen worden verwezen.
Het feit nog daargelaten dat er mensen zijn die meer of minder gevoel hebben in bepaalde lichaamsdelen. Jij hebt het hier over het "feit" dat iedereen hetzelfde is, toch is al onomstotelijk bewezen dat mensen verschillende belevenissen van prikkeling en pijn ervaren. Er zijn mensen met een hoge en lage pijngrens, dat staat vast. Zo zijn er ook mensen met meer of minder gevoel in hun tepels, staat ook vast. Er zijn mensen die geen kleuren kunnen zien, ook een sensorisch iets dat onomstotelijk vast staat. Er is een grote groep mensen met een verminderd reukvermogen. Hoezo, iedereen hetzelfde? Als die verschillen al zo wijd verspreid zijn, dan zouden we wél allemaal hetzelfde moeten voelen in bed? Natuurlijk... Als onze ogen, oren, neus en mond zo ontzettend van elkaar kunnen verschillen, dan zou onze huid (en de tastzenuwen daarin) ineens wél hetzelfde functioneren?
quote:
Kijk vanuit het kan, niet vanuit het kan niet....
Fout. Kijk vanuit wat je lekker vindt. En in mijn geval is dat geen belachelijk gestreel van mezelf, maar gewoon *baf* op mijn klit. Ik kan mezelf best strelen, gaat prima, het werkt alleen voor geen meter.