Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat de poorten van de Hel bij Eindhoven liggen
Jawel, leuke stad Helmondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Tis niet veelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef indahnesia.com het volgende:
wat weerlicht ten ZZO
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.speedygj.nl/noodweer%203%20juni%202005.gif
Ja, eerder vanavond. Ze doen het weer.quote:
ik wacht nog wel even hoor..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Hee ineens wat activering ter hoogte van de Peel en Eindhoven waar het gebied samensmelt. Tevens zoals ik al dacht nieuwe buienlijnen in Belgie aan het ontstaan.
grmbl....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Jezusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
We moeten allemaal als de donderklap naar duitsland om daar te chasen.
Pak jullie camera en we vertrekken zo!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Is dat hetzelfde gebied als waar Frankrijk weeralarm voor had?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Waarom ben ik geen Duitserquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
We moeten allemaal als de donderklap naar duitsland om daar te chasen.
Pak jullie camera en we vertrekken zo!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |