Dat laatste is inderdaad eigenaardig. Omdat er in water 33% zuurstof zit en in lucht maar 16%.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Dat je van rukken last van je rug krijgt
Dat je net niet bij je teennagels komt om ze te knippen.
Dat je wel een baardgroei hebt maar je wenkbrauw haren niet groeien.
Dat een vrouw multiple orgasmes heeft en een man na één keer gaat slapen.
Dat we onder water niet kunnen ademen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef Slarioux het volgende:
Dat ik 's ochtends zo vroeg op moet dat ik mijn odol pas in de trein krijg en niet in bed, waar ie hoort.
Daarom moet je je tas ook nooit op de plaats naast je zettenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef Slarioux het volgende:
Dat ik 's ochtends zo vroeg op moet dat ik mijn odol pas in de trein krijg en niet in bed, waar ie hoort.
Zo eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef ChrisJX het volgende:
Dat er geen zwangerknopje is. Word je terwijl je niet zwanger wil worden tenminste niet ongesteld (en hoef je geen voorbehoedsmiddelen te kopen) en als je wel zwanger wil worden kan dat gewoon. Beter dan dat vijftienjarige meisjes die een kind niets kunnen bieden zwanger raken en dat dertigjarige vrouwen die ontzettend graag een kind willen er maar geen krijgen.
Goed, weer een reden waarom het niet leuk is een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef fee-tje het volgende:
Mwa zittend plassen vind ik niet zo erg. Wat vrouwelijk lichaam betreft vind ik het bagger dat we snel blaasontsteking krijgen, dat onze ingewanden verzakken na een bevalling en dat ons bot ontkalkt..
Je nachtlampje uitdoen na enige spieroefeningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Ik zou wel een lange pluizige staart willen hebben...Moet je je eens indenken wat je daarmee in bed zou kunnen doen
Om maar eens een uitstekend idee te noemen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef ChrisJX het volgende:
Je nachtlampje uitdoen na enige spieroefening
Geef altijd die ontwerpers maar de schuld. Meestal is het gewoon een gebrukersfout hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het trouwens ook schandalig dat vrouwen niet (goed) staand kunnen plassen
Een vrouw wordt doorgaans niet geleverd met het plastuitje wat voor een vrouw onmisbaar is om staand te kunnen plassen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geef altijd die ontwerpers maar de schuld. Meestal is het gewoon een gebrukersfout hoor.
Maar een op de tien vrouwen krijgt wel borstkanker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed, weer een reden waarom het niet leuk is een vrouw te zijn
Maar ik denk maar zo: we kunnen tenminste geen teelbalkanker krijgen
Vind ik nou weer wel een goed voorbeeld ter ondersteuning van Intelligent Design.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef ee-04 het volgende:
Dat ik niet met mijn mond bij me eigen tallywagger kan komen
niet geoefend en ook niet echt lenig, maar ik kan het al zolang als ik weet dat ik bestaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:27 schreef ChrisJX het volgende:
Dat je je benen niet in je nek kunt leggen, tenzij je ontzettend lenig bent en veel oefent.
Ik wou em niet makenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Dat er exemplaren zoals de TS kunnen bestaan.
quote:
Op zich hoeft het niet uit te maken; het vergroot immers slechts de diversiteit. Maar ja, angst voor het onbekende he.. Kijk, dat had wel even uit het ontwerp gehaald mogen worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef kenz het volgende:
Dat er verschillende huidskleuren zijn gemaakt. Geeft alleen maar gezeik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Ik zou wel een lange pluizige staart willen hebben...Moet je je eens indenken wat je daarmee in bed zou kunnen doen
wat voor percentage heb je het over, volumepercentage, molpercentage of gewichtspercentage??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad eigenaardig. Omdat er in water 33% zuurstof zit en in lucht maar 16%.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Dat er exemplaren zoals de TS kunnen bestaan.
Water is toch H2O? Die O staat toch voor zuurstof? Of maak ik nu een domme foutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:22 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
wat voor percentage heb je het over, volumepercentage, molpercentage of gewichtspercentage??
in 1 liter water van 20 graden celsius kan maximaal 9 mg zuurstof oplossen. (bij 1 graad 14 gram, hoe kouder de vloeistof des te hoger de gasconcentratie, bij 30 graden past er nog maar 7 mg in)
in 1 liter lucht kan wel 300 mg zuurstof zitten
daarnaast zit in de lucht geen 16 maar 20,95 vol% zuurstof, tenminste omgerekend naar droge omstandigheden
ontopic:
- het bezit van evolutionaire overblijfselen spreken tegen intelligent design, ik bedoel hiermee bijvoorbeeld 'het stuitje' en de blinde darm
Het atoom zuurstof is niet hetzelfde als de stof zuurstof.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Water is toch H2O? Die O staat toch voor zuurstof? Of maak ik nu een domme fout.
O is idd zuurstof. Maar dat betekent niet dat eenderde van het water uit zuurstof bestaat en tweederde uit waterstof. Dat betekent alleen dat er op elke twee waterstof atomen één zuurstofatoom is en voilá: water.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:26 schreef pberends het volgende:
Water is toch H2O? Die O staat toch voor zuurstof? Of maak ik nu een domme fout.
Wat gebeurd er als je die zuurstofatoom scheidt van die 2 waterstofatomen? Krijg je dan "zwaarder" water ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
O is idd zuurstof. Maar dat betekent niet dat eenderde van het water uit zuurstof bestaat en tweederde uit waterstof. Dat betekent alleen dat er op elke twee waterstof atomen één zuurstofatoom is en voilá: water.
Voor de rest mag iemand met scheikunde in z'n eindexamenpakket dit uitleggen
Dan heb je geen water meerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je die zuurstofatoom scheidt van die 2 waterstofatomen? Krijg je dan "zwaarder" water ofzo.
Dan is het helemaal geen water meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je die zuurstofatoom scheidt van die 2 waterstofatomen? Krijg je dan "zwaarder" water ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |