in mijn cd collectiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Three lions '98 - Football is Coming Home
wat blijft het toch een prachtig lied
quote:
Lingebos 98quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jammer, als ik hoor hoe geweldig iedereen het Lingebos in 98 vond met Mysteryland verwacht ik er veel van, ook omdat men zeer tevreden was over de eerste 2 edities van Decibel
Hmm het gaat hier goed te keer....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging met noodweer uit Utreg weg, om hier in de stralende zon aan te komen
als t nog ff doorregend kan Ermelo bij t Veluwemeer getrokken wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm het gaat hier goed te keer....
Het is hier de hele dag al droog! Geen zuchtje wind en weer om niks te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm het gaat hier goed te keer....
die kan ie niet vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
deze direct meenemen
Normaal - Ik word prof
Holland Holland was ook nog zonder die lading op Defqon tijdens Ned - Tsjechie vorig jaar was ook mooi alleen het einde (hoorde ik pas thuis) minder dan toen maar tochquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lingebos 98
Toen was Mysteryland nog leuk.
1e helft Nederland-Argentinie op de buis, 2e helft in de bus, Bergkamp scoorde helemaal los. Duitsland eruit ook nog es.
Geweldige sfeer: Holland! Holland! (toen nog zonder negatieve lading!
NOSTALGIE!
volgende week Dance Valleyquote:
Knokkuuuuh!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er komt denk ik wel veel hockey en korfbal volk uit Gorinchem op Decibel af, maar goed die houden het nog geen seconde vol in de hardcore tent
Ik kan is kijken, maar ik begin een beetje misselijk van UDC te worden. Strike One mislukt vorig jaar, dus maken ze er dit jaar een hardcore event van, in de metro (of spits) beweert die Brian vandaag dat Dance Valley het Woodstock van de dance is, euh hallo?? Dat is er gewoon niet, het is gewoon Dance Valley niet meer en niet minder zelfde geld voor Decibel, Mysteryland, Defqon enzv enzv.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende week Dance Valleydar moet je een keer heen MrD
Wie weetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Knokkuuuuh!
Misschien komt Jan Joost van Gangelen ook nog dan!
Aha! Jij bent uit de buurt daar?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar dat tuig rent toch bij de eerste keer dat het los gaat in welke tent dan ook (ja ja zelfs in de hardtrance zaal) weg, ze zitten normaal hiero in de ski-hut gevallenmaar willen nu popu gaan doen als ik het zo lees op de lokale forums hiero
Ik woon in Gorinchem zelf dus tjah kan het bijna lopen/kruipenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aha! Jij bent uit de buurt daar?
Weet je nog een camping in de buurt? Of heb je nog plaats thuis voor 8 personen?
oiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef VoreG het volgende:
avond
*niet happen... niet doen*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t nog ff doorregend kan Ermelo bij t Veluwemeer getrokken worden
Als je me nu geld geeft kom ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende week Dance Valleydar moet je een keer heen MrD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |