Bericht aan danielutjuh. Sorry dat ik de naam fout schrijf maar ik heb geen zin om dat te gaan ontcijferen
![]()
Je bent niet wie je bent, je bent waarschijnlijk in wording. Je bent variabel totdat je bent wie je bent en als je bent geworden wie je moet zijn ben je volmaakt. ( je kunt ook volmaakt gelukkig zeggen)
Nu ellendig voelen wil niet zeggen dat je zo bent. Dat ik manisch depressief "ben" wil niet zeggen dat ik zo blijf. Ondanks dat ze me dat vertellen. Okey, ik ben het nu maar ik ga door totdat ik genezen ben. Ze kunnen me alles wijs maken maar ik weiger om mijn hele leven als manisch depressief door het leven te gaan. Is zwaar tegen mijn principes namelijk.
Daarom ben ik hier. Om mezelf te blijven verbeteren. Totdat er niets meer te verbeteren valt. En hoe ver gaat verbetering? Komt daar uberhaupt een einde aan? Wanneer kun je zeggen dat de ultieme perfectie is bereikt? Dat lijkt me niet fijn om dat te bereiken. Dan is het leven meteen niet meer zo zinvol. Het is juist een uitdaging om door te gaan en door te gaan.
Vraag me af of ik het leuk zou vinden om de hele dag in de hangmat te liggen
Party forever. Gaat dat niet vervelen ooit? Altijd vakantie en niets doen? Ik zie dat niet zitten nu. Maar goed, ik wil wel een ultiem gevoel van extase bereiken
![]()
En nu voel ik me dus om ff helemaal ontopic te gaan rustig nog steeds. Maar nog steeds niet zoals het hoort te zijn. Misschien straks na een paar bescheiden biertjes dat de rust helemaal terug keert.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 16:32:42 ]