Dan kun je goed geld verdienenquote:
Per sok 6,40 Euro + verzend en administratie kosten 1,70 Euro = 8,10 euroquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:54 schreef bar72 het volgende:
per sok of per paar ?
Dan doe je er toch 3 inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:00 schreef Smart-Einstein het volgende:
is mijn ipod shuffle niet iets te klein voor die sokken?![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:02 schreef SwOoSh het volgende:
zijn die dingen zo duur joh :|
je kan ze toch ook gewoon in de winkel kopen?
Dan moet je ze helaas per 7 ofzo kopen daarom deze actiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:02 schreef SwOoSh het volgende:
zijn die dingen zo duur joh :|
je kan ze toch ook gewoon in de winkel kopen?
is toch leuk meerdere kleurtjes, elke dag andere kleur bij verschillende outfitsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan moet je ze helaas per 7 ofzo kopen daarom deze actie
ze verkopen die dingen ook bij Bcc, zag ik laatstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de prijs aangepast, maar ik ga de winkel voor de zekerheid even mailen en bellen om te vragen of ik het kan ophalen!
Dankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ze verkopen die dingen ook bij Bcc, zag ik laatst
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef Snol1ner het volgende:
ze zijn leuk ijsmeis, ook geschikt voor de minipod?
neem er 2, dan kan je er nog 1 gebruiken voor je CRX/Civicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik ga hem in ieder geval wel gebruiken voor mijn Ipod mini.
Ik heb er al 2 genomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
neem er 2, dan kan je er nog 1 gebruiken voor je CRX/Civic
waar is die übercoole CRX naartoe?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 genomen.
En het is een Civic en jammer genoeg past die niet in een sok.
IJsmeis is my homegirlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat valt mij nou tegen van je tonks![]()
rozequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
waarom geen roze?? vind je zeker weer voor homo's he!rascist!
Ohhh myyyy LORDDDquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
waarom geen roze?? vind je zeker weer voor homo's he!rascist!
en bij je gele teenslippers natuurlijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ohhh myyyy LORDDD. Je weet toch dat zn roze sok vloekt bij mn haarrr
.
je kunt ze ook los kopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan moet je ze helaas per 7 ofzo kopen daarom deze actie
welke winkel?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:35 schreef SureZal het volgende:
[..]
je kunt ze ook los kopen
heb er 1tje gekocht voor mn SEk750i
ze voelen aan als wol maar tis 56% acril 4% nylon en 40 % cotton en made in chinaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:58 schreef Steijn het volgende:
Zijn ze van wol of katoen?
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:05 schreef 2Mini het volgende:
bij de Mediamarkt verkopen ze ze ook los.. prijs weet ik niet..
bah.. ipod..
Ik heb nog een gele voor je in de aanbieding. Nooit gebruikt en nog in het Ipod doosje. Direct bij apple vandaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb er nog maar twee.
De grijze en de rose.
Ik heb zelf een doosje gehaald en heb de gele verkocht aan Fogel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Rouser het volgende:
[..]
Ik heb nog een gele voor je in de aanbieding. Nooit gebruikt en nog in het Ipod doosje. Direct bij apple vandaan![]()
Ja zeker bij de Media Markt of de Apple store.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:03 schreef Mert het volgende:
Zijn er nog sokken te krijgen?
Ik heb zelf een IPod besteld alleen nog niet binnen maar een sokje is natuurlijk wel handig.
Als je 3-5 (mag dus 3, mag ook 5) andere mensen kan vinden wil ik nog wel zo'n pakje halenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:03 schreef Mert het volgende:
Zijn er nog sokken te krijgen?
Ik heb zelf een IPod besteld alleen nog niet binnen maar een sokje is natuurlijk wel handig.
Ik ga wel eerst kijken of ik een mediamarkt in de buurt kan vinden of een Apple store.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je 3-5 (mag dus 3, mag ook 5) andere mensen kan vinden wil ik nog wel zo'n pakje halen.
Okayquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst kijken of ik een mediamarkt in de buurt kan vinden of een Apple store.
Wow, best snelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef Fogel het volgende:
De sokken zijn gisteren binnengekomen!
Bedankt
10 augustusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef Fogel het volgende:
En het heeft er 1 week over gedaan (weet zo niet meer wanneer je het stuurde)?
Ik zag aan je postcode dat je maar een kilometer of 6 bij een van mijn vorige woonplekken vandaan woont.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je 3-5 (mag dus 3, mag ook 5) andere mensen kan vinden wil ik nog wel zo'n pakje halen.
Als jij Martijn bent, kun je me dan weer even terug mailenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:58 schreef Imtek het volgende:
hmmz, ik wil ook wel sokskes
ff ijsmeis meelen
Hoeft nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:18 schreef super-muffin het volgende:
Meis, moet ik je ook ff mailen of niet?
Nou, als Imtek, Vava, SaRo en jij meedoen ga ik wel een pakje halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef super-muffin het volgende:
oke, hoeveel sokken moet je nog kwijt?
SaRo wil een grijze of een groenequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef super-muffin het volgende:
En wie wilt welke kleur?
Ik wil alleen oranje.
Ik wil zeker meedoenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, als Imtek, Vava, SaRo en jij meedoen ga ik wel een pakje halen.
en ik wil nog een rozequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SaRo wil een grijze of een groene!
En van de rest weet ik het niet.
Dus grijs en oranje zijn in ieder geval bezet!
quote:
Dan mag jij nu kiezen tussen: donkerblauw, blauw en groenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil zeker meedoenen mij maakt de kleur helemaal niks uit. Dus kijk maar wat er overblijft
Foutjequote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef super-muffin het volgende:
Er is geen geel, die is oranje met een gele randen die had ik al
Dan wil ik wel donkerblauwquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn nu grijs, oranje en roze bezet.
[..]
Dan mag jij nu kiezen tussen: donkerblauw, blauw en groen!
Thanks lj_lightning, maar er is niet meer zoveel belangstelling voorquote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef lj_lightning het volgende:
oh en ijsmeis, als je ze via apple besteld hoef je bij 4 of 5 pakken geen verzendkosten te betalenscheelt weer in de stukprijs
mijn laatste bestelling van die sokken was iets van 7 of 8 dozen
![]()
Edit.
oh en nog ietsde Donkerblauwe versie valt wat paars achtig uit, het is iets tussen donkerblauw en paars in, was bij de vorige keer nogal een verrassing bij sommige.
![]()
Ik ken de kleuren, ik vind het een mooie kleurquote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef lj_lightning het volgende:
oh en ijsmeis, als je ze via apple besteld hoef je bij 4 of 5 pakken geen verzendkosten te betalenscheelt weer in de stukprijs
mijn laatste bestelling van die sokken was iets van 7 of 8 dozen
![]()
Edit.
oh en nog ietsde Donkerblauwe versie valt wat paars achtig uit, het is iets tussen donkerblauw en paars in, was bij de vorige keer nogal een verrassing bij sommige.
![]()
Groen!! Voor mij!!quote:Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks lj_lightning, maar er is niet meer zoveel belangstelling voor!
Maar ik haal ze hier in de winkel nog een keertje, want zelf heb ik de sokjes nu al.
Oh, mensen kunnen nu nog kiezen uit de blauwe en groene dus!
Ik wacht nog een dagje af en dan ga ik de mailtjes versturen en het pakje halen!
Mijn excuses. Ik ben nog niet buiten geweest (beetje ziek enzo) .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef super-muffin het volgende:
Zijn ze al verzonden?
Dan neem ik aan dat ze er morgen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
ik heb nog niets gehad of gehoort.
Ik ga Bigs eerst mailen of hij de groene nog wilquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
Nog sokken in de aanbieding?
Waarom probeer je het zelf niet eens?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien gek idee, maar zou je zoiets ook op kunnen zetten voor Tubes?
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=MA241
Of is dat té specifiek, omdat het puur voor de nano is?
Ik zou wel interesse hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien gek idee, maar zou je zoiets ook op kunnen zetten voor Tubes?
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=MA241
Of is dat té specifiek, omdat het puur voor de nano is?
Op de site van Apple staat de Nano er gewoon bij: Klikquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zou wel interesse hebben
Of past zo'n sok ook om de nano? Ik ben bang dat ie eruit valt omdat ie zoveel kleiner is. Wat denken jullie? Iemand die het uit kan proberen?
Ik heb ook zo'n hoesje nodig, heb nu een telefoon-sok van mijn zus geleend maar toch... Tis niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef iDex het volgende:
om de nano gaat hij best kut
ik moet nu echt een hoesje kopen voor de nano, niet aan te raden een nano in de sok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |