Okayquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst kijken of ik een mediamarkt in de buurt kan vinden of een Apple store.
Wow, best snelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef Fogel het volgende:
De sokken zijn gisteren binnengekomen!
Bedankt
10 augustusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef Fogel het volgende:
En het heeft er 1 week over gedaan (weet zo niet meer wanneer je het stuurde)?
Ik zag aan je postcode dat je maar een kilometer of 6 bij een van mijn vorige woonplekken vandaan woont.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je 3-5 (mag dus 3, mag ook 5) andere mensen kan vinden wil ik nog wel zo'n pakje halen.
Als jij Martijn bent, kun je me dan weer even terug mailenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:58 schreef Imtek het volgende:
hmmz, ik wil ook wel sokskes
ff ijsmeis meelen
Hoeft nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:18 schreef super-muffin het volgende:
Meis, moet ik je ook ff mailen of niet?
Nou, als Imtek, Vava, SaRo en jij meedoen ga ik wel een pakje halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef super-muffin het volgende:
oke, hoeveel sokken moet je nog kwijt?
SaRo wil een grijze of een groenequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:54 schreef super-muffin het volgende:
En wie wilt welke kleur?
Ik wil alleen oranje.
Ik wil zeker meedoenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, als Imtek, Vava, SaRo en jij meedoen ga ik wel een pakje halen.
en ik wil nog een rozequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SaRo wil een grijze of een groene!
En van de rest weet ik het niet.
Dus grijs en oranje zijn in ieder geval bezet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |