quote:
Dan mag jij nu kiezen tussen: donkerblauw, blauw en groenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil zeker meedoenen mij maakt de kleur helemaal niks uit. Dus kijk maar wat er overblijft
Foutjequote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef super-muffin het volgende:
Er is geen geel, die is oranje met een gele randen die had ik al
Dan wil ik wel donkerblauwquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn nu grijs, oranje en roze bezet.
[..]
Dan mag jij nu kiezen tussen: donkerblauw, blauw en groen!
Thanks lj_lightning, maar er is niet meer zoveel belangstelling voorquote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef lj_lightning het volgende:
oh en ijsmeis, als je ze via apple besteld hoef je bij 4 of 5 pakken geen verzendkosten te betalenscheelt weer in de stukprijs
mijn laatste bestelling van die sokken was iets van 7 of 8 dozen
![]()
Edit.
oh en nog ietsde Donkerblauwe versie valt wat paars achtig uit, het is iets tussen donkerblauw en paars in, was bij de vorige keer nogal een verrassing bij sommige.
![]()
Ik ken de kleuren, ik vind het een mooie kleurquote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef lj_lightning het volgende:
oh en ijsmeis, als je ze via apple besteld hoef je bij 4 of 5 pakken geen verzendkosten te betalenscheelt weer in de stukprijs
mijn laatste bestelling van die sokken was iets van 7 of 8 dozen
![]()
Edit.
oh en nog ietsde Donkerblauwe versie valt wat paars achtig uit, het is iets tussen donkerblauw en paars in, was bij de vorige keer nogal een verrassing bij sommige.
![]()
Groen!! Voor mij!!quote:Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks lj_lightning, maar er is niet meer zoveel belangstelling voor!
Maar ik haal ze hier in de winkel nog een keertje, want zelf heb ik de sokjes nu al.
Oh, mensen kunnen nu nog kiezen uit de blauwe en groene dus!
Ik wacht nog een dagje af en dan ga ik de mailtjes versturen en het pakje halen!
Mijn excuses. Ik ben nog niet buiten geweest (beetje ziek enzo) .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef super-muffin het volgende:
Zijn ze al verzonden?
Dan neem ik aan dat ze er morgen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
ik heb nog niets gehad of gehoort.
Ik ga Bigs eerst mailen of hij de groene nog wilquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
Nog sokken in de aanbieding?
Waarom probeer je het zelf niet eens?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien gek idee, maar zou je zoiets ook op kunnen zetten voor Tubes?
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=MA241
Of is dat té specifiek, omdat het puur voor de nano is?
Ik zou wel interesse hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien gek idee, maar zou je zoiets ook op kunnen zetten voor Tubes?
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=MA241
Of is dat té specifiek, omdat het puur voor de nano is?
Op de site van Apple staat de Nano er gewoon bij: Klikquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zou wel interesse hebben
Of past zo'n sok ook om de nano? Ik ben bang dat ie eruit valt omdat ie zoveel kleiner is. Wat denken jullie? Iemand die het uit kan proberen?
Ik heb ook zo'n hoesje nodig, heb nu een telefoon-sok van mijn zus geleend maar toch... Tis niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef iDex het volgende:
om de nano gaat hij best kut
ik moet nu echt een hoesje kopen voor de nano, niet aan te raden een nano in de sok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |