Tijd voor een nieuwe TV, zou ik zo zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Dat Arcade Fire vond ik op TV trouwens heel erg ruk.
Ik lees over het algemeen geen Nederlandse pers (al heb ik wel de Lowlands-special over OOR doorgelezen, kreeg bijna braakneigingen van het zelfimportante gegeil over Editors), maar ik weet wel wat ik zelf goed vind. Ik stond een paar meter van het podium af en heb een fantastisch concert meegemaakt, in ieder geval. Intenser ook dan afgelopen maart in de Melkweg, waar ze weliswaar veel langer speelden, maar wij door lange treinreizen ergens achteraan op het balkon beland waren - dan was dit toch een stuk beter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik kon niet mee in de superlatieven en dat lag niet aan de TV.
Ik vond er ook bar weinig aan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Dat Arcade Fire vond ik op TV trouwens heel erg ruk.
Ik zit net te luisteren, geweldig zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:43 schreef pfaf het volgende:
Zonder er bij te zijn geweest vond ik the Arcade Fire echt super klinken op 3voor12 en tv.
Jazeker, Jamie staat ook online. Ik vind het 'gewone' optreden leuker dan de sessie. Funkier & swingender. En de sessie van Patrick Wolf is suf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:12 schreef Z het volgende:
Maximo Park, de beste band van de wereld
Staat Jamie Lidell ook online? Jij vond dat toch leuk thaleia? Ik heb een heel klein stukje gezien, en de cd wel eens beluisterd.
Dat had ik ook met een andere stream. Volgens mij Polyfonic Spree ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef Grobbel het volgende:
Vaag, het optreden van the Infadels op 3voor12 begint pas 10 minuten of zo na de stream begint. Niet de meest complexe band die je ooit gehoord zult hebben, wel een hele effectieve om live mee te maken.
Uncut ken ik verder niet (zeker met zangeres?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef ranja het volgende:
Misschien volgend jaar een invasie van 'nieuwe' canadese bands op Lowands? Die bij mij dan al een jaar en langer in de kast staan natuurlijkController.controller, Metric, Magneta Lane... of Uncut, vergelijkbaar met maar echt veel beter dan Editors.
Ik ga het eens checken.Ik vind The Editors ook erg aardig overigens. Hoewel ik bijv. Interpol toch een stuk strakker en gevarieerder vind. Maar ik ben al lang blij dat er tegenwoordig niet alleen huppel-spring-spring-kijk-ons-vrolijke-niets-aan-de-hand-eightesmuziek-nadoen uit engeland komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef ranja het volgende:
Misschien volgend jaar een invasie van 'nieuwe' canadese bands op Lowands? Die bij mij dan al een jaar en langer in de kast staan natuurlijkController.controller, Metric, Magneta Lane... of Uncut, vergelijkbaar met maar echt veel beter dan Editors.
Geen zangeres dit keer, anders zou het ook niet met Editors vergelijkbaar zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:59 schreef Grobbel het volgende:
Uncut ken ik verder niet (zeker met zangeres?),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |