Iets met rare organisatie, rare regeltjes, niet eerlijk zijn van hun kant enzo..en de werkzaamheden leken niet echt op de vacatureomschrijving destijds...Heul kort door de bochtquote:
Hm, dan heb je groot gelijk. Ik hoop dat je snel iets geschikters vindt. En qua 'laten we positief blijven': je weet nu in elk geval hoe je het níet wilt hebben en waar je op moet letten als je een nieuwe baan aanneemt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Iets met rare organisatie, rare regeltjes, niet eerlijk zijn van hun kant enzo..en de werkzaamheden leken niet echt op de vacatureomschrijving destijds...Heul kort door de bocht
Juustem!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, dan heb je groot gelijk. Ik hoop dat je snel iets geschikters vindt. En qua 'laten we positief blijven': je weet nu in elk geval hoe je het níet wilt hebben en waar je op moet letten als je een nieuwe baan aanneemt.
Ja natuurlijk! Er zijn wat topics (geweest) over de badkamer, dus ik denk dat er wel animo voor is!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou een topic over de zone indeling van een badkamer en wat daar wel en niet aan electrische materialen toegepast worden een interesant topic zijn hier op fok ?
Dan ben ik wel bereid om dat even uit te tekenen e.d.
Vervangen dak van rijwoning (Fotoverslag)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef joshus_cat het volgende:
Ander onderwerp: Bij deze een nominatie voor de klus van het jaar: de fok!ker die z'n hele huis vanaf de fundering aan het heropbouwen is, met behoud van de originele details. Kan de posting zo even niet vinden, en ik weet ook niet hoe 't ermee staat..ben eigenlijk wel benieuwd.
Die gaat ook ver, maar ik bedoelde deze: Dekking betonvloerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vervangen dak van rijwoning (Fotoverslag)
Bedoel je deze?
Ah oké! Ik zet hem erbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Die gaat ook ver, maar ik bedoelde deze: Dekking betonvloer
Oke dan zal ik binnenkort eens even wat dingetjes uit gaan tekenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Er zijn wat topics (geweest) over de badkamer, dus ik denk dat er wel animo voor is!![]()
Hartstikke goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Oke dan zal ik binnenkort eens even wat dingetjes uit gaan tekenen![]()
Als ik een antwoord op een vraag niet weet antwoord ik meestal niet. Googlen moet men eerst zelf maar doen en de kans is ook groot dat iemand iets uit ervaring weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Zo is dat! Je bent per slot van rekening toch niet voor niets Mod!
Ik heb dat zelf ook heel sterk, als iemand een vraag stelt slinger ik gelijk Google aan, maar zelf pleur ik net zo makkelijk mijn vragen neer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik een antwoord op een vraag niet weet antwoord ik meestal niet. Googlen moet men eerst zelf maar doen en de kans is ook groot dat iemand iets uit ervaring weet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |