quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
AS Roma zou officieel interesse hebben getoond in Tim de Cler.![]()
Niet onlogisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
AS Roma zou officieel interesse hebben getoond in Tim de Cler.![]()
da's toch geen gerucht meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Portillo (Real) naar Club Brugge
Het is nog altijd niet officieel in elk geval ...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Zapper het volgende:
Walter Baseggio naar Heracles Almelo
Mostovoi is zeker een mooie voetballer, geen idee in wat voor vorm hij is. Waar haalt Heracles trouwens al dat geld vandaan. Ik dacht dat de voorzitter niet zo'n big spender was?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Mostovoi, dat zou ik geweldig vinden. De Tsaar in Almelo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef michiel_merk het volgende:
Grootste gerucht allertijden:
"Ik zag Mark Wotte en Jorien van den Herik net de Kuip verlaten. Het schijnt serieus waar te zijn dat men naar Eindhoven gaat om de eventuele transfer van Kalou te bespreken. PSV zou bereid zijn om een bod te doen wat in de buurt ligt van de gevraagde transfersom (15 miljoen euro) die ons cluppie voor Kalou wil hebben. Daarbij wil PSV haar eerste koopoptie op Klaas-Jan Huntelaar aan Feyenoord over doen. FC Chelsea zou voor de helft mee willen investeren in onze spits om hem vervolgens te laten rijpen bij de landskampioen uit Eindhoven. Chelsea heeft het nieuws van mevrouw Verdonk die de naturalisatieprocedure van Kalou wil heroverwegen, zien als voornaamste reden om nog voor het sluiten van de transfermarkt tot actie over te gaan!"
Aldus een Feyenoord-fan.
Er is nog erg weinig aan transfergeld besteedt, dus enkele nieuwe aankopen zouden best kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef PirE het volgende:
Mostovoi is zeker een mooie voetballer, geen idee in wat voor vorm hij is. Waar haalt Heracles trouwens al dat geld vandaan. Ik dacht dat de voorzitter niet zo'n big spender was?
Rochemback naar Boro is al zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
Aghahowa naar de Rangers en Rochemback naar Boro.
Hij wilde al niet naar Standard en een handvol Italiaanse Serie A en B ploegen omdat hij anders loon zou moeten inleveren ivm zijn nog lang lopende contract bij Anderlecht. Laat staan naar Heracles ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Zapper het volgende:
Hij is geen basisspeler bij Anderlecht.
Zelfs Aleksander Mostovoi (37), clubloos, wordt genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |