Ach, wie weet krijgen we nog wat mee van het noodweer in Frankrijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor diegenen die gisterochtend mijn post over Esbeek hebben gelezen...
Dat bleek dus een windhoos te zijn![]()
Esbeek ligt hier verdorie hartstikke vlakbij en wij hadden amper iets...
Al heeft de kermis gisteravond tijdens de onweerbui die aan deze kant van Tilburg slechts schampte wel 20 minuten stil gelegen.
Zal wel weer niet... Of het waait over om in Duitsland nog ff voor wat vuurwerk te gaan zorgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, wie weet krijgen we nog wat mee van het noodweer in Frankrijk![]()
Het zal vast wel jahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal wel weer niet... Of het waait over om in Duitsland nog ff voor wat vuurwerk te gaan zorgen.
Wat is dat toch, in Frankrijk onstaat een MCS... Dit activeert heerlijk tot diep in België om bij de NL grens óf ineens af te slaan óf ineens minder actief te worden. Zodra het bordje Duitsland is bereikt begint het weer.... Is dit een boycot tegen ons?quote:
's Goed dat je het meldt. Ik wilde vanavond gaan, maar als er weer zwaar weer op komst is, kan ik het beter uitstellen tot morgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor diegenen die gisterochtend mijn post over Esbeek hebben gelezen...
Dat bleek dus een windhoos te zijn![]()
Esbeek ligt hier verdorie hartstikke vlakbij en wij hadden amper iets...
Al heeft de kermis gisteravond tijdens de onweerbui die aan deze kant van Tilburg slechts schampte wel 20 minuten stil gelegen.
Zo slecht is wetteronline toch ook niet ? http://www.wetteronline.de/euroradf.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:32 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
's Goed dat je het meldt. Ik wilde vanavond gaan, maar als er weer zwaar weer op komst is, kan ik het beter uitstellen tot morgen.
Was trouwens alleen maar een beetje bangmakerij gisteravond. Ik hoop eigenlijk dat het vanavond spannender wordt. Alleen... tsja.... geen fatsoenlijke radar meer om op te kijken, hè. Toch jammer.
Ik ben benieuwd na het *noodweer* van gisterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Ze voorspellen weer kans op onweer vanmiddag/vanavond. Het hevigst in het oosten. Dan zit ik hier in Enschede hopelijk goed
Wat dat betreft hoop ik dat we géén noodweer krijgen vannachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg, stelletje nachtbrakers. Er is vannacht íeder uur wel een paar keer gepost... (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |