Ik krijg van mijn zus ook wel eens dingen die moeten worden betaald, maar daar kunnen ze juist weer niet achter komen, bij zulke dingen net als nu dus wel weer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:20 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ff iets voor de niet-weerliefhebbers dan.
Stel, ik koop bij Jamba een filmpje voor op m'n GSM. Ik bluetooth die over aan iemand anders. Kan Jamba mij nu een claim aan de broek hangen omdat die andere niet betaald heeft? Dat is min of meer hetzelfde....
Of bij de Big Brother streams.. Mogen dat soort codes gedeeld worden in topics ķf zijn die nu ook taboe?
Website + mijn eigen Forum blijft gewoon bestaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja zeg ik wil wel blijven genieten van je topic![]()
. En je Forum
![]()
bezocht vanaf fok?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Nu zal Fok een berichtje krijgen met de ip-adressen van users in het betreffende forum om die te matchen met hun httpd-access logs. OF ze kijken hoevaak hun site werd bezocht vanaf Fok. Maar het ijkt me sterk dat ze een schade begroting kunnen maken.
Kan ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van B-B weet ik verder niks vanaf, maar officeel mag dat dan ook niet
In mail van weeronline stond letterlijk: 'We zullen ons beraden hoe we de geleden schade op u kunnen verhalen'.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk ook dat er teveel opheft over wordt gemaakt; er staat niet dat codes persoonsgebonden zijn en dus hebben ze geen poot om op te staan.
Check hier en vind het maar eens dat het iligaal isquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk ook dat er teveel opheft over wordt gemaakt; er staat niet dat codes persoonsgebonden zijn en dus hebben ze geen poot om op te staan.
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Oom_Agent het volgende:
ho ho ........ik doe ook mee he
Ik heb tenslotte het topic leven ingeblazen........
Neem nou een wijze raad aan van Tante Vonnuh, mail een heel neutraal en uiterst beleefd mailtje terug, heus het werkt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Website + mijn eigen Forum blijft gewoon bestaandenk maar niet dat ik deze 2 dingen uit de lucht ga halen
Dus eigenlijk bende gij aonsproakeluk?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Oom_Agent het volgende:
ho ho ........ik doe ook mee he
Ik heb tenslotte het topic leven ingeblazen........
Ik denk dat ze geen poot hebben om op te staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In mail van weeronline stond letterlijk: 'We zullen ons beraden hoe we de geleden schade op u kunnen verhalen'.
Tja, laat maar komen zou ik zo zeggen...
Had jij zo'n jaarabonnement of dat nummer gebeld?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check hier en vind het maar eens dat het iligaal is
quote:Abonnementsvoorwaarden Neerslagradar
Toegang
Met de toegangscodes die u van WeerOnline ontvangt kunnen u en indien van toepassing uw medewerkers gebruik maken van de Neerslagradar. U ontvangt per omgaande, doch uiterlijk binnen 2 werkdagen uw toegangscodes per e-mail.
Misbruik
Het is niet toegestaan de toegangscodes openbaar te maken en/of aan derden te verstrekken. WeerOnline gebruikt hiervoor ter verificatie een IP-check.
Abonnementsperiode
Tenzij anderszins tussen WeerOnline en de abonnementhouder schriftelijk is overeengekomen geldt voor de abonnementsperiode een tijdvak van één kalenderjaar.
Aanmeldingen
Uw abonnement gaat in achtenveertig uur nadat uw aanmeldingsformulier bij WeerOnline is ontvangen.
Opzegtermijn
Schriftelijks opzegging is mogelijk voor aanvang van het volgende abonnementsjaar. In dat geval zal de toegang tot de Neerslagradar met ingang van het nieuwe abonnementsjaar worden geblokkeerd. Schriftelijke opzegging kan per fax, e-mail of per brief.
Adresinformatie:
WeerOnline B.V.
T.a.v. Abonneeregistratie
Nudepark 97c
NL-6702 DZ Wageningen
( 0317-460355
Ę 0317-460243
e-mail: administratie@weeronline.nl
Restitutie
Indien WeerOnline in de lopende abonnementsperiode een verzoek krijgt tot opzegging zal geen restitutie van abonnementsgelden plaatsvinden.
Verlenging
Indien WeerOnline binnen de opzegtermijnen, zoals vermeld onder 3, geen schriftelijke opzegging heeft ontvangen wordt stilzwijgend aangenomen dat het abonnement is geprolongeerd voor de gehele volgende abonnementsperiode.
Kosten
De kosten bedragen ¤ 47,50 inclusief BTW.
Betaling
WeerOnline stuurt u een factuur. Deze dient u binnen 30 dagen te betalen.
Leveringsvoorwaarden
Bij het aangaan van het abonnement gelden de algemene leveringsvoorwaarden van WeerOnline.
Sluit venster
Thnx.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Ik doe ook mee! SpeedyGJ! wij staan je bij!
En zeg er niet bij dat je het van Tante Vonnuh hebtquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem nou een wijze raad aan van Tante Vonnuh, mail een heel neutraal en uiterst beleefd mailtje terug, heus het werkt!
EN waar the fuck vind jij ditquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
in de voorwaarden staat dat het niet mag hoor:
[..]
Vast niet, maar ik zou TOCH mailen, wat iedereen hier ook zegt..quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zeg er niet bij dat je het van Tante Vonnuh hebt
Zeker in de voorwaarden die ze er vanavond opgezet hebbenquote:
http://www.weeronlinebv.nl/radar/subscribe/index.asp?lang=nl&Abonnementsvorm=Jaarkaartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |