ah dan is het inderdaad tijd om te gaan slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ik was om 03:50 onder de levenden![]()
Tijd voor een paar potten koffie. Hoor buiten een haan kraaien. Wat een irritant geluidDat beest moet zich koest houden
Dat haantjes-gedrag van die haan moet maar eens afgelopen zijn
Hahhaha...wisseling van de wachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:18 schreef coz het volgende:
[..]
ah dan is het inderdaad tijd om te gaan slapen![]()
nog ff werkoverleg dan .. ik was ongeveer hier geblevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hahhaha...wisseling van de wacht
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:26 schreef coz het volgende:
[..]
nog ff werkoverleg dan .. ik was ongeveer hier gebleven![]()
fok ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik weet niet ....vergaderen is niet mijn sterkste kant eigenlijk. Maar ik ga straks wel ff in the thruth kijken. Hoewel ik meer bezig ben met het digitale aspect van alles. Geesten heb ik niet meer zoveel mee op dit moment. Het gaat me meer om cijfers, moleculen en dna en nog meer de laatste tijd.
Heb je de hele nacht gefokt? Of ben je wezen stappen?
ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:28 schreef coz het volgende:
Er zijn 111 ingelogde gebruikers en 639 gasten aanwezig.
is dat normaal voor deze tijd van de dag ?
Anders lijkt het maar alsof ik de hele dag zit te fokkenquote:
Hoiquote:
Echt alleen maar gedonder in de verte gehoord, er is niet eens regen gevallenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Ja het zou ZOOOO spannend worden met z'n allen
Mja wel wat regen en heel raar gekleurde wolken, maar verder niks bijzondersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt alleen maar gedonder in de verte gehoord, er is niet eens regen gevallen![]()
Gatver viezerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ach, mijn vriendin en ik waren toch al aan elkaar aan het plakken gisteravond, dus boeien
Er zijn tijdstippen waar 3600 gasten aanwezig zijn hier, dat is een ruwe inschatting maar ik zie vaak het aantal oplopen bijna 4000. En dan nog een stuk of 600 gebruikers. Kan best kloppen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:11 schreef coz het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
Er zijn 40 ingelogde gebruikers en 561 gasten aanwezig.
Sex is vies inderdaadquote:
Staat die smiley haar trouwens met een grote dildo op haar achterhoofd te slaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sex is vies inderdaad
Maar zoals veel dingen, vies is lekker![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat die smiley haar trouwens met een grote dildo op haar achterhoofd te slaan?
het lijkt erop
Ik heb geen dildo nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat die smiley haar trouwens met een grote dildo op haar achterhoofd te slaan?
het lijkt erop
Vooruit, omdat je het zo aardig vraagtquote:
Wat is er lekker aan vies? Eet jij je eigen stront op of hoe zit dat?quote:
Je kunt natuurlijk ook overdrijvenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan vies? Eet jij je eigen stront op of hoe zit dat?
Honden ruiken aan elkaars reet, mensen niet.
Maar vies is soms ook wel lekker hoor ik netquote:
Je 'vriend' is met vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie![]()
Koffie
Vandaag houdt koffie me in leven. Af en toe dreig ik kopje onder te gaan hierEn dan zorgt koffie dat ik weer boven water kom. Soms zink ik helemaal naar de bodem. Dat krijg je bij gebrek aan slaap.
Maar goed. Zolang de koffie niet op is, dan is het goed
Koffie. Kopje koffie ? Iemand koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |