abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:31:39 #1
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29173714
ik zelf heb niet zoveel met cijferconnecties .. maar desondanks vind ik het wel geweldig om te lezen over de overeenkomsten en toevalligheidjes die ermee in verband gebracht worden. maar gister vond ik wel een hele sterke toen ik bezig was voor de Google earth wiki

Tussen het witte huis, je weet wel waar die aa .. uhm aardige man woont
En het Washington Memorial (die punt)

ligt deze dubbele (!) palindroom GPS positie

38°53'35.83 N, 77° 02'20.77 W

cool he [14.gif] , en daar zit vast een TRU uitleg bij
het pentagon valt namelijk ook precies tussen de leylijnen

ik geloof er geen snars van ?

coordinaten op foto zijn iets verschoven , maar kijk het zelf maar na
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29176001
ik snap er niks van, kan je uitleg geven over de getallen, ik zie daar wat graden getallen staan.. ik snap dat dat graden zijn van oosterlengte en westerlengte coordinaten... maar kan je de overeenkomsten / toevalligheden uitleggen?
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:55:27 #3
90061 coz
pi_29176258
palindroom is van voor naar achter en van achter naar voren gelezen hetzelfde

zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Palindroom

lepel, koortsmeetsysteemstrook

inderdaad de getallen zijn noord/zuid en oost/west : ook bekend als longtitude en latitude graden deze samen vormen een aanduiding voor een plek op aarde (in combinatie met de aanduiding , Noord-/zuidelijk halfrond en vergelijkbaar oost en west

en beide zijn dus een palindroom op de plek die ik aangeef
38°53'35.83 N = achterstevoren 38 53 35.83
77° 02'20.77 W = achterstevoren 77 02 20 77

en indien je die plek opzoekt dan kom je tussen WM en WH uit zoals in plaatje
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:00:50 #4
90061 coz
pi_29176397
en waarom in tru .. er worden vaker met cijfercombinaties gespeeld hier

maar voornamelijk door deze post
Google Earth deel 2
pi_29179104
Er zijn drie mogelijkheden:
1) ooit hebben ze het meetsysteem zo bedacht dat dit precies zo uitkwam
2) ze hebben het witte huis en Washington Memorial met opzet daar neer gelegd, zodat het een palindroom was
3) het is toeval

Wat zou het motief van 1 of 2 zijn?
Waarom een gebouw precies op zo'n palindroom plaatsen?
pi_29179197
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
2) ze hebben het witte huis en Washington Memorial met opzet daar neer gelegd, zodat het een palindroom was
3) het is toeval

Het geeft mooie luchtfoto's ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29179325
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het geeft mooie luchtfoto's ?
Daar heeft die palindroom toch niets mee te maken? Die luchtfoto's krijg je sowieso wel.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:50:23 #8
90061 coz
pi_29181664
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
3) het is toeval

1

2 staat bij deze op uitzoeklijst , waarom daar

3, nnb
pi_29181807
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef coz het volgende:

[..]

1
[[url=http://img33.imagevenue.com/loc94/th_4cf_systeem.jpg]afbeelding][/URL]

2 staat bij deze op uitzoeklijst , waarom daar
1.Plaatje is antwoord?
Van wanneer is meetsysteem en wanneer is Witte Huis gebouwd?
(Wat het meetsysteem was wist ik al wel).
pi_29183051
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef coz het volgende:

cool he [14.gif] , en daar zit vast een TRU uitleg bij
het pentagon valt namelijk ook precies tussen de leylijnen
Wat bedoel je daar precies mee? Hoe weet je dat daar leylijnen zitten? En wat heeft het met je OP te maken?
pi_29183302
Grappig.....

Echter....

Als ik op google earth de kaart van het gebied opvraag en de door jou gegeven coordinatien invoer krijg ik het volgende beeld:

rode cirkel met 1 is het witte huis,
rode cirkel met 2 is het Washington memorial
Gele cirkel is de "bijzondere" positie.

Niet op 1 lijn en al helemaal niet precies tussen de twee genoemde objecten...

Wel een mooi TRU feitje, het begrip "nul meridiaan" en dus de daarmee afgesproken verdeling van de aarde (coördinaten) is in 1884 vastgelegd in... Washington....

Toeval of????

[ Bericht 18% gewijzigd door The_stranger op 27-07-2005 21:50:04 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:13:51 #12
90061 coz
pi_29184375
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef The_stranger het volgende:
Grappig.....

Echter....

Als ik op google earth de kaart van het gebied opvraag en de door jou gegeven coordinatien invoer krijg ik het volgende beeld:

[afbeelding]

rode cirkel met 1 is het witte huis,
rode cirkel met 2 is het Washington memorial
Gele cirkel is de "bijzondere" positie.

Niet op 1 lijn en al helemaal niet precies tussen de twee genoemde objecten...
ach , het ligt nog op het gras (toch nog vrij precies, dacht ik) , mss vertekende het perspectief het iets
quote:
Wel een mooi TRU feitje, het begrip "nul meridiaan" en dus de daarmee afgesproken verdeling van de aarde (coördinaten) is in 1884 vastgelegd in... Washington....

Toeval of????
tnx

edit , ik heb ook nergens gezegd dat het er precies tussen ligt

[ Bericht 4% gewijzigd door coz op 27-07-2005 22:27:40 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:25:26 #13
90061 coz
pi_29184777
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Hoe weet je dat daar leylijnen zitten? En wat heeft het met je OP te maken?
sorry ik ging even in dodeca modus
no offence intented Dodeca

daar heb ik ooit een ander topic mee gevuld nadat ik zelf nieuwsgierig werd door de user dodeca over leylijnen (energiebanen door aarde) (die liggen op een dodecahedron principe door de aarde) en er toen achter kwam dat het pentagon daarop / binnen een pentagon(van die lijnen) zou vallen

mompel kutzoek werkt niet mee met fok terwijl ik normaal alles vind met google /mompel
heel misschien heb ik nog wel ergens een backup van de plaatjes die ik toen gebruikt heb .. maar ik beloof niets , en het is allemaal of topic

edit .. nouja , vergelijkbare pagina qua point over pentagon
http://www.soulinvitation.com/WASHINGT/dcfrac.htm , heb eens software gehad waarme je dus tig keer precieser kon werken ... maar het fijne weet ik er ook niet van

[ Bericht 18% gewijzigd door coz op 27-07-2005 22:30:41 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:39:42 #14
90061 coz
pi_29185342
ben er trouwens ook achter waarom die pijl verkeerd staat

daar heb ik 53 gebruikt ipv 35
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:40:55 #15
90061 coz
pi_29185384
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

1.Plaatje is antwoord?
Van wanneer is meetsysteem en wanneer is Witte Huis gebouwd?
(Wat het meetsysteem was wist ik al wel).
niet helemaal het antwoord , wel is ermee duidelijk dat het een bedacht systeem is
maar the_stranger heeft al geholpen
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:22:29 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_29186789
frank ik ga jouw meer vertellen !...heheheh
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:07:30 #17
90061 coz
pi_29224219
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef merlin693 het volgende:
frank ik ga jouw meer vertellen !...heheheh
vertel
en wie is frank ?
pi_29227567
Toen Clinton nog president was had hij ook wel vaak een paal in droom. Maar dan in zijn stagaire Ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:09:34 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29227726
Waarom gebruiken ze uberhaupt een pentagon? En geen normaal gebouw? Een pentagon is toch ook wiskundig? Is Amerika bezig met mind control? Met onderdrukking van bepaalde zaken misschien?

Nee, ik bedoel. Het is zeker toevallig. Net zoals de stand van de pyramides in Egypte. Is dat express zo gedaan?

Vandaag vaker op rtl-z dat die vrouw van Buitenlandse zaken van Amerika de machtigste vrouw is. Ik ben sowieso van mening dat Amerika maar eens wat macht moet gaan inleveren. Ze hebben een te dikke vinger in de pap en zeg nou eerlijk. Wat stelt Amerika nu precies voor qua organisatorische capaciteiten?

Amerika is misschien een mooi land maar qua omgang en machtgebruik kunnen ze er niet veel van. Het machtigste land van de wereld? Jah? En waarom dan wel? Waarom hebben zij dat recht en Nederland niet? Naar mijn idee is Nederland veel beter in veel opzichten. Of liever gezegd Europa. Nederland als bepaler van alles opstellen is wellicht overdreven.

Eigenlijk zou er een orgaan moeten zijn dat Amerika op het matje kan roepen. Een toezichtsorgaan dus.

Dat ze die ene hacker willen opsluiten voor zolang vind ik ook overdreven. Wat heeft Amerika te verbergen in hun computers? Dat ze maar eens het boekje open gooien over alles dat ze uitspoken. Daar heeft iedereen recht op.

Openheid dus en eerlijkheid en geen achterbakse praktijken want daar wordt niemand beter van.

Ik word er bloed nerveus van als instanties informatie achterhouden. Het werkt me gigantisch op de zenuwen. Ik wil alles weten

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 11:15:34 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29247162
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Amerika is misschien een mooi land maar qua omgang en machtgebruik kunnen ze er niet veel van. Het machtigste land van de wereld? Jah? En waarom dan wel? Waarom hebben zij dat recht en Nederland niet?
Recht van de sterkste heet zoiets.
pi_29359717
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom gebruiken ze uberhaupt een pentagon? En geen normaal gebouw? Een pentagon is toch ook wiskundig? Is Amerika bezig met mind control? Met onderdrukking van bepaalde zaken misschien?
De pentagon komt uit de dodecahedron, een platonische solide:

Deze dodecahedron wordt in de sacrale geometrie beschouwd als een belangrijke 'bouwsteen'. De vorm wordt net als de andere platonische soliden uit een metatron gehaald en staat gelijk aan de algehele kosmische energie:

quote:
Nee, ik bedoel. Het is zeker toevallig. Net zoals de stand van de pyramides in Egypte. Is dat express zo gedaan?
Men was vroeger gek van sterren, zo ook de Egyptenaren. Dus ff naar de sterren kijken. Beetje pas en meetwerk en bouwen maar...
quote:
Vandaag vaker op rtl-z dat die vrouw van Buitenlandse zaken van Amerika de machtigste vrouw is. Ik ben sowieso van mening dat Amerika maar eens wat macht moet gaan inleveren. Ze hebben een te dikke vinger in de pap en zeg nou eerlijk. Wat stelt Amerika nu precies voor qua organisatorische capaciteiten?
Die zogenaamde macht wordt zsm ingenomen door, of China, of Israel...
quote:
Amerika is misschien een mooi land maar qua omgang en machtgebruik kunnen ze er niet veel van. Het machtigste land van de wereld? Jah? En waarom dan wel? Waarom hebben zij dat recht en Nederland niet? Naar mijn idee is Nederland veel beter in veel opzichten. Of liever gezegd Europa. Nederland als bepaler van alles opstellen is wellicht overdreven.
Amerika is nooit het machtigste land geweest. Dan hebben ze alleen maar doen geloven. De machtigen der Aarde kent niemand...
quote:
Eigenlijk zou er een orgaan moeten zijn dat Amerika op het matje kan roepen. Een toezichtsorgaan dus.
Ooit van de Mossad gehoord? Daar heb je je orgaan. De geheime oorlogvoering US <-> Israel is al maanden aan de gang.
quote:
Dat ze die ene hacker willen opsluiten voor zolang vind ik ook overdreven. Wat heeft Amerika te verbergen in hun computers? Dat ze maar eens het boekje open gooien over alles dat ze uitspoken. Daar heeft iedereen recht op.
Denk je nou echt dat deze systemen in Amerika niet goed beveiligd zijn? Ze zijn met opzet opengesteld. Waarschijnlijk door een geinfiltreerde Mossad agent.
quote:
Openheid dus en eerlijkheid en geen achterbakse praktijken want daar wordt niemand beter van.
Dit gaat al eeuwen zo, dus verwacht daar niet zo snel verandering is...
quote:
Ik word er bloed nerveus van als instanties informatie achterhouden. Het werkt me gigantisch op de zenuwen. Ik wil alles weten
Let op het hart Ik ben net als jij .. wil alles weten ...maar straks weet je alles...en wat doe je dan? H E L E M A A L N I E T S, want mensen die te veel weten worden gexecuteerd....
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:39:11 #22
90061 coz
pi_29362870
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef DonGorgon het volgende:
Men was vroeger gek van sterren, zo ook de Egyptenaren. Dus ff naar de sterren kijken. Beetje pas en meetwerk en bouwen maar...
als die schacht daadwerkelijk voor (uhm gok) orion is
dan heb ze bij dat ff naar die sterren kijken toch iets meer hun best gedaan dan je doet voorkomen
inclusief een afwijking die voorkomt per 27.000 jaar. ga der maar ff bij zitten.

die pyramiden zijn dus niet gemaakt op het moment dat die afwijking voorkomt he , maar als je nu zo'n (whatever) 12000 jaar terugrekent

dit ff uit het hoofd, maar ik weet zeker dat ik dit eens op disco langs zag komen
pi_29383258
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef coz het volgende:

[..]

dan heb ze bij dat ff naar die sterren kijken toch iets meer hun best gedaan dan je doet voorkomen
inclusief een afwijking die voorkomt per 27.000 jaar. ga der maar ff bij zitten.

die pyramiden zijn dus niet gemaakt op het moment dat die afwijking voorkomt he , maar als je nu zo'n (whatever) 12000 jaar terugrekent

dit ff uit het hoofd, maar ik weet zeker dat ik dit eens op disco langs zag komen
Klopt, mijn uitleg was iets te simplistisch. De piramides zijn op een moment gebouwd, toen de 3 overeenkomende sterren niet in de manier zoals de piramides nu zijn opgesteld tegenover de 3 sterren.. (zeg ik het zo juist) ... OF de piramides moeten nog ouder zijn .... OF er was hoge astrologische kennis ... OF de piramides zijn gebouwd door personen uit de toekomst...
pi_29385278
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef coz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens op Discovery gezien.

Maar ik heb ook eens op Discovery een programma gezien waarin dat alles ontkracht werd (als zijnde dat het toch niet zo precies de constellatie was van 12.000 jaar geleden). Alleen wat precies de argumenten daarbij waren, ben ik kwijt.
pi_29391623
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:44 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Klopt, mijn uitleg was iets te simplistisch. De piramides zijn op een moment gebouwd, toen de 3 overeenkomende sterren niet in de manier zoals de piramides nu zijn opgesteld tegenover de 3 sterren.. (zeg ik het zo juist) ... OF de piramides moeten nog ouder zijn .... OF er was hoge astrologische kennis ... OF de piramides zijn gebouwd door personen uit de toekomst...
Of men denkt te weten waarom de piramiden (en de schachten) zijn gebouwd zoals ze zijn gebouwd, maar men heeft het helemaal verkeerd en zoekt men verbanden die er niet zijn... Optie 4
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')