Het geeft mooie luchtfoto's ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
Er zijn drie mogelijkheden:
1) ooit hebben ze het meetsysteem zo bedacht dat dit precies zo uitkwam
2) ze hebben het witte huis en Washington Memorial met opzet daar neer gelegd, zodat het een palindroom was
3) het is toeval
Wat zou het motief van 1 of 2 zijn?
Waarom een gebouw precies op zo'n palindroom plaatsen?
1quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
Er zijn drie mogelijkheden:
1) ooit hebben ze het meetsysteem zo bedacht dat dit precies zo uitkwam
2) ze hebben het witte huis en Washington Memorial met opzet daar neer gelegd, zodat het een palindroom was
3) het is toeval
Wat zou het motief van 1 of 2 zijn?
Waarom een gebouw precies op zo'n palindroom plaatsen?
1.Plaatje is antwoord?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef coz het volgende:
[..]
1
[[url=http://img33.imagevenue.com/loc94/th_4cf_systeem.jpg]afbeelding][/URL]
2 staat bij deze op uitzoeklijst , waarom daar
Wat bedoel je daar precies mee? Hoe weet je dat daar leylijnen zitten? En wat heeft het met je OP te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef coz het volgende:
cool he [14.gif] , en daar zit vast een TRU uitleg bij
het pentagon valt namelijk ook precies tussen de leylijnen![]()
ach , het ligt nog op het gras (toch nog vrij precies, dacht ik) , mss vertekende het perspectief het ietsquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef The_stranger het volgende:
Grappig.....
Echter....
Als ik op google earth de kaart van het gebied opvraag en de door jou gegeven coordinatien invoer krijg ik het volgende beeld:
[afbeelding]
rode cirkel met 1 is het witte huis,
rode cirkel met 2 is het Washington memorial
Gele cirkel is de "bijzondere" positie.
Niet op 1 lijn en al helemaal niet precies tussen de twee genoemde objecten...
quote:Wel een mooi TRU feitje, het begrip "nul meridiaan" en dus de daarmee afgesproken verdeling van de aarde (coördinaten) is in 1884 vastgelegd in... Washington....
Toeval of????
sorry ik ging even in dodeca modusquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Hoe weet je dat daar leylijnen zitten? En wat heeft het met je OP te maken?
niet helemaal het antwoord , wel is ermee duidelijk dat het een bedacht systeem isquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1.Plaatje is antwoord?
Van wanneer is meetsysteem en wanneer is Witte Huis gebouwd?
(Wat het meetsysteem was wist ik al wel).
vertelquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef merlin693 het volgende:
frank ik ga jouw meer vertellen !...heheheh
Recht van de sterkste heet zoiets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Amerika is misschien een mooi land maar qua omgang en machtgebruik kunnen ze er niet veel van. Het machtigste land van de wereld? Jah? En waarom dan wel? Waarom hebben zij dat recht en Nederland niet?
De pentagon komt uit de dodecahedron, een platonische solide:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom gebruiken ze uberhaupt een pentagon? En geen normaal gebouw? Een pentagon is toch ook wiskundig? Is Amerika bezig met mind control? Met onderdrukking van bepaalde zaken misschien?
Men was vroeger gek van sterren, zo ook de Egyptenaren. Dus ff naar de sterren kijken. Beetje pas en meetwerk en bouwen maar...quote:Nee, ik bedoel. Het is zeker toevallig. Net zoals de stand van de pyramides in Egypte. Is dat express zo gedaan?
Die zogenaamde macht wordt zsm ingenomen door, of China, of Israel...quote:Vandaag vaker op rtl-z dat die vrouw van Buitenlandse zaken van Amerika de machtigste vrouw is. Ik ben sowieso van mening dat Amerika maar eens wat macht moet gaan inleveren. Ze hebben een te dikke vinger in de pap en zeg nou eerlijk. Wat stelt Amerika nu precies voor qua organisatorische capaciteiten?
Amerika is nooit het machtigste land geweest. Dan hebben ze alleen maar doen geloven. De machtigen der Aarde kent niemand...quote:Amerika is misschien een mooi land maar qua omgang en machtgebruik kunnen ze er niet veel van. Het machtigste land van de wereld? Jah? En waarom dan wel? Waarom hebben zij dat recht en Nederland niet? Naar mijn idee is Nederland veel beter in veel opzichten. Of liever gezegd Europa. Nederland als bepaler van alles opstellen is wellicht overdreven.
Ooit van de Mossad gehoord? Daar heb je je orgaan. De geheime oorlogvoering US <-> Israel is al maanden aan de gang.quote:Eigenlijk zou er een orgaan moeten zijn dat Amerika op het matje kan roepen. Een toezichtsorgaan dus.
Denk je nou echt dat deze systemen in Amerika niet goed beveiligd zijn? Ze zijn met opzet opengesteld. Waarschijnlijk door een geinfiltreerde Mossad agent.quote:Dat ze die ene hacker willen opsluiten voor zolang vind ik ook overdreven. Wat heeft Amerika te verbergen in hun computers? Dat ze maar eens het boekje open gooien over alles dat ze uitspoken. Daar heeft iedereen recht op.
Dit gaat al eeuwen zo, dus verwacht daar niet zo snel verandering is...quote:Openheid dus en eerlijkheid en geen achterbakse praktijken want daar wordt niemand beter van.
Let op het hartquote:Ik word er bloed nerveus van als instanties informatie achterhouden. Het werkt me gigantisch op de zenuwen. Ik wil alles weten
als die schacht daadwerkelijk voor (uhm gok) orion isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef DonGorgon het volgende:
Men was vroeger gek van sterren, zo ook de Egyptenaren. Dus ff naar de sterren kijken. Beetje pas en meetwerk en bouwen maar...
Klopt, mijn uitleg was iets te simplistisch. De piramides zijn op een moment gebouwd, toen de 3 overeenkomende sterren niet in de manier zoals de piramides nu zijn opgesteld tegenover de 3 sterren.. (zeg ik het zo juist) ... OF de piramides moeten nog ouder zijn .... OF er was hoge astrologische kennis ... OF de piramides zijn gebouwd door personen uit de toekomst...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef coz het volgende:
[..]
als die schacht daadwerkelijk voor (uhm gok) orion is
dan heb ze bij dat ff naar die sterren kijken toch iets meer hun best gedaan dan je doet voorkomen
inclusief een afwijking die voorkomt per 27.000 jaar. ga der maar ff bij zitten.
die pyramiden zijn dus niet gemaakt op het moment dat die afwijking voorkomt he , maar als je nu zo'n (whatever) 12000 jaar terugrekent
dit ff uit het hoofd, maar ik weet zeker dat ik dit eens op disco langs zag komen![]()
Dat heb ik ook eens op Discovery gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef coz het volgende:
[..]
als die schacht daadwerkelijk voor (uhm gok) orion is
dan heb ze bij dat ff naar die sterren kijken toch iets meer hun best gedaan dan je doet voorkomen
inclusief een afwijking die voorkomt per 27.000 jaar. ga der maar ff bij zitten.
die pyramiden zijn dus niet gemaakt op het moment dat die afwijking voorkomt he , maar als je nu zo'n (whatever) 12000 jaar terugrekent
dit ff uit het hoofd, maar ik weet zeker dat ik dit eens op disco langs zag komen![]()
Of men denkt te weten waarom de piramiden (en de schachten) zijn gebouwd zoals ze zijn gebouwd, maar men heeft het helemaal verkeerd en zoekt men verbanden die er niet zijn... Optie 4quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:44 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Klopt, mijn uitleg was iets te simplistisch. De piramides zijn op een moment gebouwd, toen de 3 overeenkomende sterren niet in de manier zoals de piramides nu zijn opgesteld tegenover de 3 sterren.. (zeg ik het zo juist) ... OF de piramides moeten nog ouder zijn .... OF er was hoge astrologische kennis ... OF de piramides zijn gebouwd door personen uit de toekomst...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |