abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:15:40 #51
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_31763556
Ik las 'm ook net ja. Purrel is behalve een topvoetballer ook zeker een interessante, doch ingetogen, jongen.
pi_31885903
Ik heb laatst een telefonisch interview gedaan met deze koning. Aardige gozer met leuke en open persoonlijkheid. Mooi Amsterdams/Surinaams accent doet de rest. Ik ben fan.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:26:54 #53
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31890222
Hij wil weg bij vitesse
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_31890723
Hij mag wel naar FC Groningen komen.
pi_31890825
Opvallend dat hij uit de gratie is geraakt, leuke voetballer is het wel. Maar Sturing wijzigt z'n team in vorm niet.
That's all folks!
  woensdag 2 november 2005 @ 10:56:46 #56
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_31890921
te grappig gewoon, een middelmatige speler die mag invallen, en is met de huidige bezetting gewoon een van de zwakkere spelers. Hij heeft het vorig jaar goed gedaan, maar hij hoeft niet meteen grootheidswaan te krijgen wanneer hij op de bank zit. Hij zal gewoon weer moeten werken voor zijn basisplaats, al zie ik niet in waarom hij een basisplaats zou krijgen
Maximaal 4 regels
pi_31892972
Te hopen dat hij zich aan zijn woord houdt, dat hij zijn carričre bij Telstar afsluit!!!
volgende wedstrijden:
  woensdag 2 november 2005 @ 14:38:35 #58
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_31896712
quote:
Purrel Frankel mocht zoals gebruikelijk de laatste tijd pas in de slotfase nog even invallen bij Vitesse. De linksback is dat niet gewend. "Ik speelde in het verleden altijd. Het is moeilijk, maar ik raak niet in paniek. De voetbalwereld is heel raar, het kan zo weer anders zijn. Maar dit moet niet te lang duren natuurlijk." Purrel Frankel staat eventueel open om te worden verhuurd. "Als dit zo lang blijft duren wel, want ik ben op een leeftijd dat ik moet spelen. Ik ga hier niet twee jaar op de bank zitten, dan moet ik op zoek naar iets anders. Mijn zaakwaarnemer kijkt wel rond."
pi_31897005
Valt dus allemaal nog wel mee met dat 'hij wil weg'.
pi_31962252
Deze blonde god is in mijn ogen toch wel flink genaaid door Sturing (trainer Vitesse) hoor. Hij begon zijn periode bij Vitesse als LB, en dat ging redelijk goed. Al gauw kwam hij in zijn De Graafschap vorm en faale opzichtig (topscoorder eigen doelpunten etc.). Toen kwam Vitesse op het geniale idee om hem als M L te zetten (Jansen was de onomstreden LB). Damn wat heeft hij het daar vorig jaar goed gedaan. Als die daar nou op 18jarige leeftijd mee was begonnen Maargoed, dat leverde hem een contractverlenging op. Die tekende hij omdat hij een vaste waarde was en ondertussen van schlemiel tot held was uitgegroeid bij de VItesse supporters (ook ik). Wat gebeurt er dit seizoen? Hij begint als LB, en omdat hij daar logischerwijs faalt, beland hij op de bank. Een krullebolletje uit de AJAX jeugd (Esajas) is de eerste man, toen ff Benson en sinds kort (na de opleving van Hersi) staat een andere AJAX jeugdspeler daar, de Mul. Een Rechtsbuiten.

Frankel toch... ik voel met je mee!
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:29:01 #61
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:13:24 #63
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32582587
Ray kreeg laatst rood.
pi_32582622
Is dat familie dan? Z'n neef toch?

Weet je ook waar het broertje van Purrel speelt?
pi_32584190
Morgen weer in de basis, maar:
quote:
Fränkel wil geen bankzitter blijven

Purrel Fränkel staat voor het eerst sinds twee maanden weer in de basis bij Vitesse. Tegen RKC vervangt hij de geschorste Gill Swerts. De linkspoot vindt het niet prettig om afhankelijk te zijn van blessures en schorsingen. "Nee, zeker niet. Ik wil een vaste kracht zijn, net als vorige seizoenen. Ik heb een gesprek gehad en daarin heb ik eerlijk gezegd dat het niet te lang moet duren. Ik wil niet weg, maar ik wil wel spelen." Fränkel wil wellicht in de winterstop vertrekken. "Misschien kom ik daarna meer aan spelen toe kom, want er gaan wat jongens naar de Afrika Cup."
Mogelijk zal blijken dat oude liefde niet roest, want De Graafschap zoekt nog een linksback. "Ja, ach, daar denk ik nog niet echt aan. Als het zo zou moeten zijn, waarom niet. Maar eerst wil ik mijn kans nog wagen bij Vitesse en vechten voor mijn plek. Nu speel ik weer tegen RKC, het is een lekker gevoel om zo toe te leven naar een wedstrijd."

Fränkel realiseert zich dat het niet makkelijk zal worden tegen RKC. "Ze zijn goed bezig met een overwinning op Feyenoord. En ook PSV had het lastig tegen RKC. Maar wij draaien ook goed, dus ik reken op een winstpartij."

Bron: Omroep Gelderland 25-11-2005
pi_32584255
De Graafschap, dat hoop ik toch niet. Die komen de eerstkomende jaren ook niet hogerop.

Bedankt voor de info!
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:27:06 #67
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32584658
Ik dacht dat Ray z'n neef was ja. Broertje Jurman speelt volgens mij niet echt op niveau.
pi_32584793
Zijn jullie nou echt zo enthousiast over die jongen?
Gebrekkige voetballer eigenlijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32584870
Ik vind het toch een prima Eredivisie-speler, niet meer en niet minder.
That's all folks!
pi_32584908
Broertje Jurman speelt bij Zeeburgia.

Sandman, heb je hem niet als hangende linkermiddenvelder zien flitsen vorig seizoen? Was echt sterk.
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:36:27 #71
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32584938
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nou echt zo enthousiast over die jongen?
Gebrekkige voetballer eigenlijk...
Hij heeft uitstraling, is niet op z'n mondje gevallen en geeft om zijn medemensen en de natuur!
pi_32584941
Voor de middenmoot wel ja, maar de fans en clubbestuurders willen hogerop...
In Southern Sun
pi_32584976
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Flem het volgende:

[..]
en de natuur!
Daar reik je hoger mee natuurlijk
In Southern Sun
pi_32584999
Hij is een goed mens en een goede voetballer. Vitesse moet wel sterk zijn als een geweldenaar als deze integere neger op de reservebank plaats moet nemen.
pi_32585039
Ze hebben al een geweldig integere neger in Yakubu, iemand die nooit bijn Ajax weg had mogen gaan...
In Southern Sun
pi_32585162
Tja, dat is ook wel een aardige voetballer, maar een stuk minder attractief en communicatief vaardig dan Purrel.

Goeie actie van..... !!!
pi_32585218
Pearl beter dan Yakubu?
Hmm....
In Southern Sun
pi_32585245
Leuker, niet per se beter.. Niet echt te vergelijken ook. Yakubu moet je ook niet linksachter zetten volgens mij.
pi_32585250
Abubakari en Purrel zijn niet echt te vergelijken.
That's all folks!
pi_32585329
Te vergelijken niet, Frankel moet je ook niet centraal op het middenveld zetten. Misschien trapt ie wat minder in eigen goal dan, maar dat is flauw.
In Southern Sun
pi_32585462
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuker, niet per se beter.. Niet echt te vergelijken ook. Yakubu moet je ook niet linksachter zetten volgens mij.
Purrel ook niet . als linksbuiten deed hij het vorig jaar goed. Als verdediger.. Wie ging er pingelen in EIGEN strafschopgebied tegen Liverpool thuis, waardoor we de bal verloren en Owen scoorde . Nachtmerries kan ik je vertellen!
pi_32585468
Erg flauw inderdaad. En achterhaald. Is zeker ook flauw als ik zeg dat het niet zo raar is voor een Ajacied dat hij in het verleden leeft. Gegroet.
pi_32585477
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Purrel ook niet . als linksbuiten deed hij het vorig jaar goed. Als verdediger.. Wie ging er pingelen in EIGEN strafschopgebied tegen Liverpool thuis, waardoor we de bal verloren en Owen scoorde . Nachtmerries kan ik je vertellen!
Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..
pi_32585542
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..
Tsja, onze Ed. Ik snap ook niet waarom hij niet ziet dat het gewoon geen linksachter is .

Nouja, eigenlijk weet ik ook wel waarom, Edje snapt er gewoon de ballen van, maar he, hijs de clubman he .
pi_32585552
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Erg flauw inderdaad. En achterhaald. Is zeker ook flauw als ik zeg dat het niet zo raar is voor een Ajacied dat hij in het verleden leeft. Gegroet.
Is inderdaad ook achterhaald om dat te zeggen ja.
In Southern Sun
pi_32585861
Als hij eenmaal de kans krijgt, komt het wel weer goed denk ik. Ik bedoel, Swerts is ook geen wondervoetballer.
pi_32585890
Maar zeg nou eerlijk, Vitesse wil nog steeds hogerop, maar kan dat met spelers als Frankel?
In Southern Sun
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:25:07 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32586185
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zeg nou eerlijk, Vitesse wil nog steeds hogerop, maar kan dat met spelers als Frankel?
Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.
Frankel is ook wel fel, maar nogal onbeholpen waardoor hij al jaren relatief veel overtredingen nodig heeft (vorig jaar de meeste van de HCE dacht ik??).

Hij was erg goed vorig jaar als linksbuiten, maar linksback...nee dat wordt weer peentjes zweten morgen tegen die wollekers....
Vamos el TRI!
pi_32586210
Purl is gewoon een leuke eredivisie voetballer niet meer en niet minder. Als iemand ergens zo'n voetballer nodig heeft, zet hem er in, maar onmisbaar..
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32586254
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.
Frankel is ook wel fel, maar nogal onbeholpen waardoor hij al jaren relatief veel overtredingen nodig heeft (vorig jaar de meeste van de HCE dacht ik??).

Hij was erg goed vorig jaar als linksbuiten, maar linksback...nee dat wordt weer peentjes zweten morgen tegen die wollekers....
Goede beschouwing. Benieuwd wat Vitesse het komende jaar gaat doen dan...
In Southern Sun
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:34:29 #91
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32586408
We doen t goed thuis: heerenveen 2-2, az dik eraf met 0-5, maar verder alles (overtuigend) gewonnen naar mijn mening. Purrel is de laatste tijd een beetje supersub: als hij erin komt vallen er gaten, zowel bij de tegenstander als bij vitesse en er wordt vaak gescoord. Tegen heracles en ado viel er een goal na zijn entree, maar willem 2 kwam nog terug naar 3-4 dankzij zijn entree.

Kortom: als purrel wissel is en we staan voor: niet inbrengen sturing!!!

Verder dus een sympatieke speler van wiens kapsel ik al onmiddelijk vrolijk word!
Vamos el TRI!
pi_32590443
Het is in ieder geval een opvallende speler en alleen daarom al moet hij opgesteld worden ten faveure van een bleekneusje als Swerts. Dood aan de eenheidsworst.
pi_32593731
Frankel alleen opstellen als LINKSBUITEN. Anders lekker interviews laten geven.
  zondag 27 november 2005 @ 13:46:55 #94
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32616379
Het weer werkt niet mee.
pi_32693146
Wat een dramatische wedstrjd van Purrel zeg... (uiteraard als back)
pi_32693414
Hij moet even in z'n ritme komen.
pi_32693423
Eerste helft nog wel een bal van de lijn gehaald, maar voor de rest was ie erg matig ja, ging een paar keer lelijk in de fout. Tweede helft kwam 'ie d'r een paar keer aardig door, maar dat leverde verder niks op. Na de 4-2 was 'ie Hersi die op de grond lag voor z'n kont aan het schoppen

Komend weekend tegen NEC speelt 'ie waarschijnlijk weer, want Vreven is geschorst, Swerts speelt dan op zijn plek en Fränkel weer linksback.

Ik had in dit topic al een foto van een magistrale Fränkel die twee neccers dolt geplaatst, maar daar staat nu een kruisje en ik kan 'm niet meer terugvinden...
pi_32693492
De foto die ik hierboven heb geplaatst verzacht de pijn niet?
pi_32694577
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De foto die ik hierboven heb geplaatst verzacht de pijn niet?
was me nog niet eens opgevallen. Leuke foto inderdaad
  woensdag 30 november 2005 @ 13:55:24 #100
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32695473
Zet Purrel linksbuiten ipv De Mul @#$%!. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien, maar Vitesse won, dus Purrel was best tof denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')