quote:Purrel Frankel mocht zoals gebruikelijk de laatste tijd pas in de slotfase nog even invallen bij Vitesse. De linksback is dat niet gewend. "Ik speelde in het verleden altijd. Het is moeilijk, maar ik raak niet in paniek. De voetbalwereld is heel raar, het kan zo weer anders zijn. Maar dit moet niet te lang duren natuurlijk." Purrel Frankel staat eventueel open om te worden verhuurd. "Als dit zo lang blijft duren wel, want ik ben op een leeftijd dat ik moet spelen. Ik ga hier niet twee jaar op de bank zitten, dan moet ik op zoek naar iets anders. Mijn zaakwaarnemer kijkt wel rond."
quote:Fränkel wil geen bankzitter blijven
Purrel Fränkel staat voor het eerst sinds twee maanden weer in de basis bij Vitesse. Tegen RKC vervangt hij de geschorste Gill Swerts. De linkspoot vindt het niet prettig om afhankelijk te zijn van blessures en schorsingen. "Nee, zeker niet. Ik wil een vaste kracht zijn, net als vorige seizoenen. Ik heb een gesprek gehad en daarin heb ik eerlijk gezegd dat het niet te lang moet duren. Ik wil niet weg, maar ik wil wel spelen." Fränkel wil wellicht in de winterstop vertrekken. "Misschien kom ik daarna meer aan spelen toe kom, want er gaan wat jongens naar de Afrika Cup."
Mogelijk zal blijken dat oude liefde niet roest, want De Graafschap zoekt nog een linksback. "Ja, ach, daar denk ik nog niet echt aan. Als het zo zou moeten zijn, waarom niet. Maar eerst wil ik mijn kans nog wagen bij Vitesse en vechten voor mijn plek. Nu speel ik weer tegen RKC, het is een lekker gevoel om zo toe te leven naar een wedstrijd."
Fränkel realiseert zich dat het niet makkelijk zal worden tegen RKC. "Ze zijn goed bezig met een overwinning op Feyenoord. En ook PSV had het lastig tegen RKC. Maar wij draaien ook goed, dus ik reken op een winstpartij."
Bron: Omroep Gelderland 25-11-2005
Hij heeft uitstraling, is niet op z'n mondje gevallen en geeft om zijn medemensen en de natuur!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nou echt zo enthousiast over die jongen?
Gebrekkige voetballer eigenlijk...
Daar reik je hoger mee natuurlijkquote:
Purrel ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuker, niet per se beter.. Niet echt te vergelijken ook. Yakubu moet je ook niet linksachter zetten volgens mij.
Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Purrel ook niet. als linksbuiten deed hij het vorig jaar goed. Als verdediger.. Wie ging er pingelen in EIGEN strafschopgebied tegen Liverpool thuis, waardoor we de bal verloren en Owen scoorde
. Nachtmerries kan ik je vertellen!
Tsja, onze Ed. Ik snap ook niet waarom hij niet ziet dat het gewoon geen linksachter isquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..
Is inderdaad ook achterhaald om dat te zeggen ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Erg flauw inderdaad. En achterhaald. Is zeker ook flauw als ik zeg dat het niet zo raar is voor een Ajacied dat hij in het verleden leeft. Gegroet.
Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zeg nou eerlijk, Vitesse wil nog steeds hogerop, maar kan dat met spelers als Frankel?
Goede beschouwing. Benieuwd wat Vitesse het komende jaar gaat doen dan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.
Frankel is ook wel fel, maar nogal onbeholpen waardoor hij al jaren relatief veel overtredingen nodig heeft (vorig jaar de meeste van de HCE dacht ik??).
Hij was erg goed vorig jaar als linksbuiten, maar linksback...nee dat wordt weer peentjes zweten morgen tegen die wollekers....
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De foto die ik hierboven heb geplaatst verzacht de pijn niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |