Purrel ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuker, niet per se beter.. Niet echt te vergelijken ook. Yakubu moet je ook niet linksachter zetten volgens mij.
Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Purrel ook niet. als linksbuiten deed hij het vorig jaar goed. Als verdediger.. Wie ging er pingelen in EIGEN strafschopgebied tegen Liverpool thuis, waardoor we de bal verloren en Owen scoorde
. Nachtmerries kan ik je vertellen!
Tsja, onze Ed. Ik snap ook niet waarom hij niet ziet dat het gewoon geen linksachter isquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Sturing, want hij gaat weer spelen..
Is inderdaad ook achterhaald om dat te zeggen ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Erg flauw inderdaad. En achterhaald. Is zeker ook flauw als ik zeg dat het niet zo raar is voor een Ajacied dat hij in het verleden leeft. Gegroet.
Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zeg nou eerlijk, Vitesse wil nog steeds hogerop, maar kan dat met spelers als Frankel?
Goede beschouwing. Benieuwd wat Vitesse het komende jaar gaat doen dan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we dit keer realistisch hogerop, dwz: niet ons budget te boven, want daar zijn we echt niet trots op. Dan heb je spelers als frankel nodig voor de breedte. Swerts staat op een hele rare positie (is net zoiets als kuyt linkshalf maken), maar die doet het erg goed: is fel, dekt goed en bouwt goed op.
Frankel is ook wel fel, maar nogal onbeholpen waardoor hij al jaren relatief veel overtredingen nodig heeft (vorig jaar de meeste van de HCE dacht ik??).
Hij was erg goed vorig jaar als linksbuiten, maar linksback...nee dat wordt weer peentjes zweten morgen tegen die wollekers....
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De foto die ik hierboven heb geplaatst verzacht de pijn niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |