Nounounounou, zoooo ernstig is het bij mij ook weer niet hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat je gehele sociale leven eraan gaat. Maar heck, spelletjes zijn veel leuker dan een sociaal leven![]()
Tenminste, de eerste twee weken van een nieuw spel![]()
Jij nep-verslaafdequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou, zoooo ernstig is het bij mij ook weer niet hoor...Ze zijn leuk maar inhoudelijk lijdt mijn leven er niet onder hoor
Qua planning des te meer
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben in alles nep. Nep nep nep, that's my drive!.
Hoo hoo, jij bent een nep-heks!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Bij mij is alles echt![]()
Na 13 spelletjes begonnen die blokjes voor mijn ogen te dansen, dus ben ik er maar mee opgehoudenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Na 13 spelletjes begonnen die blokjes voor mijn ogen te dansen, dus ben ik er maar mee opgehouden
Ik wil eens een keertje dat hele bord uitgespeeld hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik ken het probleem... Maar dan wil je steeds weer-weer-weer, omdat je op zo'n frustrerend moment verliest...
Juist.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O...kee....O....keee.... doe maar w-w-wegleggen die spulletjes he?
Ik doe altijd die van spele.nl en ik kom tot level 5quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wil eens een keertje dat hele bord uitgespeeld hebben
Is het niet SPELEN.nl ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik doe altijd die van spele.nl en ik kom tot level 5
Niet wand de A zit in t' fokschaap!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aha, just checking![]()
![]()
edit: maar STAAT is toevallig wel mooi met een T, lekker puh![]()
Dungeon keeper met zijn horned reaper en dark mistress. Heksen en feeën liet ik altijd martelen, zodat ze uiteindelijk bij mijn clan voegden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
SimsRollercoaster tycoon 3
Black & White
Age of Empires
etc etc etc
![]()
edit: oeh, vergeet ik helemaal Dungeon Keeper![]()
Een nicht of een nicht?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Zijn jullie nu nog stééds aan het zeiken over die spelfout?
Ik ben bij paps geweest. Die had een nicht uit Canada op bezoek. *zucht* ik wil ook weer naar Canada. Echt, volgend jaar ga ik naar Canada, desnoods alleen, bij familie op bezoek.
Een nicht (vrouwelijk dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een nicht of een nicht?
En welk stuk van Canada? Bradley woont op drie/vier uur rijden van de grens
Hou op, schei uit. Ik kom tot level 9quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
Zal ik het dan maar niet over Chuzzle hebben, verslavende spelletjes?
Da's nog een eind fietsen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een nicht (vrouwelijk dus)
Zij woont in Regina
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik kom tot level 9
11?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantHoeveel awards heb jij al?
Awards? Ik speel de webversie op popcap.com, dan krijg je geen awards. Hoe kun je die krijgen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantHoeveel awards heb jij al?
Downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Awards? Ik speel de webversie op popcap.com, dan krijg je geen awards. Hoe kun je die krijgen?
Ze hadden dus ook gewoon naar de Veluwe kunnen gaan want dat hotel komen ze niet meer uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:10 schreef keizerpinguin het volgende:
goedeavond allemaal......!!!!![]()
kreeg vanavond nog sms van creno en Ryan_r:
We zitten echt in een kei-luxe hotel. grote kamer en mega-tv, groot bad ect groetjes Creno & Rayn_r post ook de groeten op fok! Xxx
dus bij deze heb ik dat gedaan!!
ik ga weer slapen...... doei![]()
Thuis opsluiten in de badkamer met een breedbeeldtelevisie is nog makkelijker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden dus ook gewoon naar de Veluwe kunnen gaan want dat hotel komen ze niet meer uit
Ik voel me rotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp!!! Vanharte
gefelici
teerd!!!
![]()
Wat leuk!!!
Hoe voel je je nu??
MSN staat in mijn profielquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
DownloadenEnne... "registreren".
Heb je MSN toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |