Een nicht of een nicht?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Zijn jullie nu nog stééds aan het zeiken over die spelfout?
Ik ben bij paps geweest. Die had een nicht uit Canada op bezoek. *zucht* ik wil ook weer naar Canada. Echt, volgend jaar ga ik naar Canada, desnoods alleen, bij familie op bezoek.
Een nicht (vrouwelijk dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een nicht of een nicht?
En welk stuk van Canada? Bradley woont op drie/vier uur rijden van de grens
Hou op, schei uit. Ik kom tot level 9quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
Zal ik het dan maar niet over Chuzzle hebben, verslavende spelletjes?
Da's nog een eind fietsen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een nicht (vrouwelijk dus)
Zij woont in Regina
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik kom tot level 9
11?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantHoeveel awards heb jij al?
Awards? Ik speel de webversie op popcap.com, dan krijg je geen awards. Hoe kun je die krijgen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik 11 ofzo... op een gegeven moment worden die slotjes wel ERG irritantHoeveel awards heb jij al?
Downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Awards? Ik speel de webversie op popcap.com, dan krijg je geen awards. Hoe kun je die krijgen?
Ze hadden dus ook gewoon naar de Veluwe kunnen gaan want dat hotel komen ze niet meer uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:10 schreef keizerpinguin het volgende:
goedeavond allemaal......!!!!![]()
kreeg vanavond nog sms van creno en Ryan_r:
We zitten echt in een kei-luxe hotel. grote kamer en mega-tv, groot bad ect groetjes Creno & Rayn_r post ook de groeten op fok! Xxx
dus bij deze heb ik dat gedaan!!
ik ga weer slapen...... doei![]()
Thuis opsluiten in de badkamer met een breedbeeldtelevisie is nog makkelijker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden dus ook gewoon naar de Veluwe kunnen gaan want dat hotel komen ze niet meer uit
Ik voel me rotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp!!! Vanharte
gefelici
teerd!!!
![]()
Wat leuk!!!
Hoe voel je je nu??
MSN staat in mijn profielquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
DownloadenEnne... "registreren".
Heb je MSN toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |