Ik ook.quote:
Geile plaatjes van Ashley Juddquote:
Oi!quote:
Dizey!quote:
Jij hebt HeatWave.quote:
jij gaat naar de meet omquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt HeatWave.
Die tegenwoordig trouwens ook in de ShowChat OP staat..quote:
Je kunt altijd nog door Amsterdam gaan dwalen in de hoop dat je mij tegenkomt!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die tegenwoordig trouwens ook in de ShowChat OP staat..
Maar ja, dat betekent niet dat alleen maar met hem praat. HIJ kent iedereen die er komt en ik niet.. dus zou juist leuk zijn als jij ook komt
Waar gaat dit over Dizer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef Dizer het volgende:
Wat een lange dag vandaagEn dat is juist goed... want ik wil niet weg
Maaruh.. aan de andere kant, wil ik het weer achter de rug hebben...
Ja OF..... jij komt ook naar die meetingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog door Amsterdam gaan dwalen in de hoop dat je mij tegenkomt!![]()
![]()
Wat voor meeting IS het überhaupt???!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja OF..... jij komt ook naar die meeting![]()
![]()
![]()
Nee, je begrijpt me verkeerd. MB kent HW en ik ken daar niemand nog. Dus dan zit ik daar alleen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij gaat naar de meet om-ies te scoren?!? bericht op de FP zeker gemist?!
anyway, als MB HW heeft, kun jij toch nog voor Skaai gaan???????
[Laffer en Static Meet] #6 Sponsor hier Lafferquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat voor meeting IS het überhaupt???!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laffer en Static meetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou ook ingeschreven.quote:
maar niemand kennen is toch tof?!??!? Ozzie-feeling enzo........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
vaag verhaal
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. MB kent HW en ik ken daar niemand nog. Dus dan zit ik daar alleen.. En als er nou meer mensen komen die nog niemand kennen is dat veel gezelliger. Het klinkt vrij vaag dit, maar het is eigenlijk heel logisch.
.
Ik ken verder ook bijna niemand hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die tegenwoordig trouwens ook in de ShowChat OP staat..
Maar ja, dat betekent niet dat alleen maar met hem praat. HIJ kent iedereen die er komt en ik niet.. dus zou juist leuk zijn als jij ook komt
waar??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb jou ook ingeschreven.
Een leuke meeting want ik en Sven en Skaai komenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat las ik ook pas later.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ik ken verder ook bijna niemand hoor
Die zijn echt een enorm succes altijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef The_Langolier het volgende:
Is er trouwens een traditie van SC meetings? of zijn die er nooit geweest?![]()
Er is er 1 geweest in april ofzo.. Er waren uiteindelijk bijna meer niet-SC'ers dan SC'ersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef The_Langolier het volgende:
Nee, dan singlesmeets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn echt een enorm succes altijd.
Die zijn wel op een andere manier succesvolquote:
Ik wil het NIET weten HW.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Die zijn wel op een andere manier succesvol.
Hallooooo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef The_Langolier het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn wel op een andere manier succesvol.
Dat staat natuurlijk rotsvastquote:
Big-bang Theorie?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef Zhenar het volgende:
Hallooooo!Hoe denk je dat SC is ontstáán?!
En ik zat met mijn neefje opgescheept, maar heb nog wel gebeld en ben zelfs nog langs de (verkeerde) 3 Sisters geweest!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is er 1 geweest in april ofzo.. Er waren uiteindelijk bijna meer niet-SC'ers dan SC'ers
Ik, timbob, Christine en QyRoZ waren er van ShowChat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |