die zijn lekker stoer doch vrouweleijkquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Kimmster het volgende:
Sinds vanmiddag in het trotse bezit van deze.
Helemaal flieft!
[afbeelding]
Had de Gestapo die ook niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Kimmster het volgende:
Sinds vanmiddag in het trotse bezit van deze.
Helemaal flieft!
[afbeelding]
Bij nette schoenen denk ik niet meteen aan Lacoste, maar goed wat jij wilt hè.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef zenith_ust het volgende:
moet nieuwe schoenen hebben .. nette... denk zwarte lacoste ofzo.. die zijn mooi
Sja, je hebt ook mensen die kisten netjes vinden, dus wat dat betreftquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Bij nette schoenen denk ik niet meteen aan Lacoste, maar goed wat jij wilt hè.![]()
HUB'squote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Gertjuhh het volgende:
[afbeelding]
eindelijk leuke winterschoenen gevonden...
Misschien moet je dan eens wat meer lacoste schoenen bekijken voordat je er een oordeel over veltquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Bij nette schoenen denk ik niet meteen aan Lacoste, maar goed wat jij wilt hè.![]()
Die zijn nep, hoop voor jou dat die van jou dat niet zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef WarPuppy het volgende:
[afbeelding]
Beste plaatje wat ik 123 kon vinden...
Nou Mr. Smartypants, laat jij dan maar eens wat nette Lacoste schoenen zien. Lacoste maakt sneakers, dat is duidelijk wat anders.quote:Op zondag 18 september 2005 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens wat meer lacoste schoenen bekijken voordat je er een oordeel over velt
weltrusten hèquote:Op zondag 18 september 2005 22:19 schreef Avani het volgende:
[..]
Nou Mr. Smartypants, laat jij dan maar eens wat nette Lacoste schoenen zien. Lacoste maakt sneakers, dat is duidelijk wat anders.![]()
want?quote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Die zijn nep, hoop voor jou dat die van jou dat niet zijn.
want?quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdat neppe merkleding te jammer voor woorden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |