Wat een geinige campingslippers! Vooral de flessenopener doet het hemquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef Proper_fucked het volgende:
gekocht voor vakantie...
[afbeelding]
lopen ongelooflijk lekker![]()
wou deze eerst kopen, maar waren uitverkocht
[afbeelding]
(met flessenopener in de zool)
Dan heb je geluk dat ze nog ergens waren want ze zijn bijna overal uitverkocht die fenningquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef Proper_fucked het volgende:
gekocht voor vakantie...
[afbeelding]
lopen ongelooflijk lekker![]()
wou deze eerst kopen, maar waren uitverkocht
[afbeelding]
(met flessenopener in de zool)
Helaas waren die toen al uitverkocht. Daarom heb ik gewoon in de winkel nette herenschoenen gehaald en via yoox vanavond een paar sneakers besteldquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:27 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik woensdag bestellen
Pffft, over een pauper merk gesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar zijn de Prada's dan, vuile paupers![]()
![]()
`quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Pffft, over een pauper merk gesproken![]()
Dan krijg je zo'n pauper/patser verhaal. Laat gewoon mensen maar kijken naar mooi/lelijk. Is denk ik het bestequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef Robbiej het volgende:
Geen kisten hier? tssk
zou wel leuk zijn als iedereen de prijs erbij zet. om zo een gemiddelde te zien wat iemand aan een schoen uitgeeft.
Tja, lelijk hè.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:24 schreef Robbiej het volgende:
[afbeelding]
Intervention boot, Norm: EN 345-1 S3 Specificatie: Volnerf leder, lederen voering, TriTech zool, twee densiteiten PU zool, stalen neus ( 200 joule) midden zool (1100 newton), maten: 225-322
die ga ik kopen. wat vinden jullie ervan?
Zo, 200 joule in de neus en 1100N in de middenzool?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:24 schreef Robbiej het volgende:
[afbeelding]
Intervention boot, Norm: EN 345-1 S3 Specificatie: Volnerf leder, lederen voering, TriTech zool, twee densiteiten PU zool, stalen neus ( 200 joule) midden zool (1100 newton), maten: 225-322
die ga ik kopen. wat vinden jullie ervan?
De NL kisten heb ik ook. Nadeel: zeer weinig grip op natte/vochtige oppervlakten, je ligt zo op je muil.....quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Robbiej het volgende:
Nou ik vind het redelijk nette schoenen als je je broekspijp er over heen schuift. en nu de winter om de hoek ligt is het ook handig met eventuele sneeuw/ijzel/nattigheid
deze vind ik ook erg mooi. zit nog steeds te twijfelen tussen deze 2.
[afbeelding] (officiele NL leger schoenen)
is dat weinig dan? en als het echt zo gesteld is met die legerkisten. dan ga ik toch voor die andere denk ik.. alleen hij is wel prijzig (¤92,50) maarja. als ze lekker lopen heb ik het er wel voor overquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:18 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Zo, 200 joule in de neus en 1100N in de middenzool?![]()
![]()
geen schoen voor natuurkundigen, dunkt mij....
Tis niet zozeer weinig, alswel totaal nietszeggend. totaal onzinnig gepats met verkeerd gebruikte fysische eenheden.....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:22 schreef Robbiej het volgende:
[..]
is dat weinig dan? en als het echt zo gesteld is met die legerkisten. dan ga ik toch voor die andere denk ik.. alleen hij is wel prijzig (¤92,50) maarja. als ze lekker lopen heb ik het er wel voor over
1100 N... dat is ongeveer 110 kg, lijkt me niet lekker lopen als dat zoveel weegt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:18 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Zo, 200 joule in de neus en 1100N in de middenzool?![]()
![]()
geen schoen voor natuurkundigen, dunkt mij....
Normaal staal kan per vierkante milimeter 235 N hebben, per vierkante cm is dat 23500 N is toch wel wat meer dan 1100 N.quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zijn de isolerende waarde van de schoen en de kracht die de schoen (op een vierkante cm ofzo?) kan hebben. Dat is de enige logische verklaring die ik er voor kan geven.
De dingen met de grote schreeuwerige logo´s komt uit de goedkope lijn, bij de "echte" D&G-lijn is er amper een logo te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt wel met zo'n Belgische supersite aan komen, maar ik ben zulke grote D&G-prints tot nu toe alleen in Turkije tegen gekomen.
whahahha netjesquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Robbiej het volgende:
Nou ik vind het redelijk nette schoenen als je je broekspijp er over heen schuift. en nu de winter om de hoek ligt is het ook handig met eventuele sneeuw/ijzel/nattigheid
deze vind ik ook erg mooi. zit nog steeds te twijfelen tussen deze 2.
[afbeelding] (officiele NL leger schoenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |