Wat een geinige campingslippers! Vooral de flessenopener doet het hemquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef Proper_fucked het volgende:
gekocht voor vakantie...
[afbeelding]
lopen ongelooflijk lekker![]()
wou deze eerst kopen, maar waren uitverkocht
[afbeelding]
(met flessenopener in de zool)
Dan heb je geluk dat ze nog ergens waren want ze zijn bijna overal uitverkocht die fenningquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef Proper_fucked het volgende:
gekocht voor vakantie...
[afbeelding]
lopen ongelooflijk lekker![]()
wou deze eerst kopen, maar waren uitverkocht
[afbeelding]
(met flessenopener in de zool)
Helaas waren die toen al uitverkocht. Daarom heb ik gewoon in de winkel nette herenschoenen gehaald en via yoox vanavond een paar sneakers besteldquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:27 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik woensdag bestellen
Pffft, over een pauper merk gesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar zijn de Prada's dan, vuile paupers![]()
![]()
`quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Pffft, over een pauper merk gesproken![]()
Dan krijg je zo'n pauper/patser verhaal. Laat gewoon mensen maar kijken naar mooi/lelijk. Is denk ik het bestequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef Robbiej het volgende:
Geen kisten hier? tssk
zou wel leuk zijn als iedereen de prijs erbij zet. om zo een gemiddelde te zien wat iemand aan een schoen uitgeeft.
Tja, lelijk hè.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:24 schreef Robbiej het volgende:
[afbeelding]
Intervention boot, Norm: EN 345-1 S3 Specificatie: Volnerf leder, lederen voering, TriTech zool, twee densiteiten PU zool, stalen neus ( 200 joule) midden zool (1100 newton), maten: 225-322
die ga ik kopen. wat vinden jullie ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |