Neequote:Op donderdag 28 juli 2005 18:04 schreef Kikstar het volgende:
jij bent een vrouw neem ik aan....
Zie je tijdens het dragen nauwelijks, zeker niet van de flappen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het logo en zo wel erg prominent, had het liever wat subtieler gezien
laatste toevoegingen uit vorig topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:14 schreef Varr het volgende:
Wat moet jij met schoen 2 en 3... ?
Voor ieder wat wils toch? Ik zocht al tijden naar zo'n schoen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:19 schreef vanderaalst het volgende:
Ik persoonlijk vind die van D&G Foei lelijk. Maar dat is mijn mening
Inderdaad. Die tekst D&G op de zijkant...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:19 schreef vanderaalst het volgende:
Ik persoonlijk vind die van D&G Foei lelijk. Maar dat is mijn mening
Dat is het hem juistquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef hippo-clippo het volgende:
ik vind die D&G schoenen idd ook niet echt mooi, maar als jij er gelukkig mee bent![]()
En dat logo lijkt verdacht veel op die van asics. Hoe is de kwaliteit thermo?
Ik wil ze ook graag hebben, dus ben ik benieuwd naar de prijs.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is het hem juist
De kwaliteit is 10x beter dan die pauper asics schoenen.
Zeer zacht leer, de foto doet hem geen goed want het is donkerblauw.
* Thermo had te weinig omgevingslicht en moest helaas flitser gebruiken.
De prijs maakt verder toch niet uit?
ik verwacht iedergeval niet veel andere mensen die er ook op gaan lopen.
En daar hou ik van
www.verso.bequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Zijn die D&G's uit de OP wel echt? Ik ben nog nooit kleding/schoenen tegen gekomen in D&G-stores waar zo groot D&G op staat. Meestal is de leverancier van zulke "D&G's" een kamperellie.
Je kunt wel met zo'n Belgische supersite aan komen, maar ik ben zulke grote D&G-prints tot nu toe alleen in Turkije tegen gekomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
www.verso.be
De winkel is van de distributeur van D&G zelf, bel er eens heen en stel de zelfde vraag eens, kijken of ze je net zo hard uitlachen als moi
Elke D&G winkel heeft een ander assortiment, niet alles wat je niet kent is nep........quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt wel met zo'n Belgische supersite aan komen, maar ik ben zulke grote D&G-prints tot nu toe alleen in Turkije tegen gekomen.
Leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:35 schreef MarliesN het volgende:
Haha, ik heb gister deze gekocht:
[afbeelding]
![]()
Dat klopt, maar ik heb er al heel wat bezocht en ik ben nog nooit van die grote prints tegen gekomen. Dat ziet er trouwens ook heel erg fout uit, zo van: "Kijk, ik loop in D&G".quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef FokLex het volgende:
[..]
Elke D&G winkel heeft een ander assortiment, niet alles wat je niet kent is nep........
Het is ook niet mijn smaak, maar dat is wel vaker het geval met D&G. De wat hippere lijnen (goedkoper) hebben vaak een heel groot D&G logo zoals dat ook op deze schoenen aanwezig is. Als het je smaak is moet je het lekker dragen.......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb er al heel wat bezocht en ik ben nog nooit van die grote prints tegen gekomen. Dat ziet er trouwens ook heel erg fout uit, zo van: "Kijk, ik loop in D&G".
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:33 schreef BrunoD het volgende:
Het logo bevindt zich overigens wel aan de binnenkant van de schoen waardoor het met die opzichtigheid nog wel best zal meevallen.
Neej man dat zijn 2 rechterschoenenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij de linker zit het logo aan de buitenkant hoor, bij de rechter kan je niet zien of ie aan de binnenkant zit.![]()
Nee ik heb gewoon hele kleine voeten!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef cultheld het volgende:
Die zijn voor je zoontje van 1 neem ik aan?
Echt? Damn!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef W1ZZ het volgende:
@mark_dabomb: Santoni's beginnen bij +/- 350, gaan tot +/- 800
Belachelijk veel geld voor een paar schoenen.... maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef W1ZZ het volgende:
Als je denkt dat dat veel geld is moet je 'ns voor een paar bespoke John Lobb schoenen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |