:')quote:Klant beld, zei dat de probleem verholpen is.Heeft berichten kunnen op halen.
Probleem ligt aan de server.
Ze gaan binnen kort de server vervangen. Klant belt hier over terug
De aangemaakt keys, moeten dan gebruikt worden.
Nou is dit pure verwaarlozing.... maar ik vind een gebrekkige opvoeding ook een vorm van verwaarlozing, en dat is iets wat heel normaal is in de huidige maatschappij. We hebben nu de zogenoemde "patatjeugd" .quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Deurwaarder vindt verwaarloosde kleuter
Mensen...
TEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Die vrouw !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAALLLLEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS
echt
ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees ik niet Gijsquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Bastard het volgende:
De verkrachter van mijn kinderen is vrijgesproken
Ook lekker.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
Geen HOL aan die hele Jolige Jolie niet.
Heeeeeeeeeeeeel lekker!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Die vrouw !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Billy Bob....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zo heerlijk dat ze er soms als een slons kan uit zien en op het andere moment weer gala strak![]()
Ja hequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zo heerlijk dat ze er soms als een slons kan uit zien en op het andere moment weer gala strak![]()
Jaquote:
He,.... warempel twee pluisjes !quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/566(...)eek_en_omgeving.html
Dat is in de buurt van Struikje
Verfijnde smaak is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaKan er niks aan doen.... zij en Nicole Kidman en Kim Basinger doen iets met me !
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verfijnde smaak is niet voor iedereen weggelegd.
Lekker Gijs.. was ik ook aan toe.quote:
Whahahahahaha.... is het een lul gijs!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs.. was ik ook aan toe.
Die Nawin trap ik nog een keer voor zn bek als het zo doorgaat
Tis zover dat ik hem niet meer kan uitstaan eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha.... is het een lul gijs!!![]()
Slecht bezig die pik?
Serieus.... mijn "WHAHAHAHAHAHAHAHA" kwam er zo hard uit... dat Yme pissed werd aan de telefoon omdat ie de klant niet kon verstaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis zover dat ik hem niet meer kan uitstaan eigenlijk
Tis een onproffesionele, oncollegiale, domme, langzame, en vooral smiechtige kankermongool.
Duidelijk dus.... echt een kankerventje...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een onproffesionele, oncollegiale, domme, langzame, en vooral smiechtige kankermongool.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Serieus.... mijn "WHAHAHAHAHAHAHAHA" kwam er zo hard uit... dat Yme pissed werd aan de telefoon omdat ie de klant niet kon verstaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit hier GVD met een 56kb modemverbinding![]()
Was er goed weer voor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:16 schreef Magneet het volgende:
zo net ff een paar uur buiten met de buren zitten bieren
sowwy ikke nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:52 schreef kepler het volgende:
heeft iemand van de Gijsjes heel toevallig de F1 race van afgelopen weekend opgenomen? Zoja zou je deze dan willen bewaren totdat ik terug ben van mijn vakantie? (20 aug). Er isnamelijk iets fout gegaan met opnemen bij mijn moeder...
Royquote:verder fantastisch in NYC
Roy in NYC:
Ik zegkom we gaan hier lunchen?! (een of andere sandwich-zaak)
Roy: Nee, ik wil gewoon brood met kaas en melk erbij![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:08 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:11 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrr, drie weken op m'n nieuwe bank zitten
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik las m verkeerd
Ik moet nog 8 uur EN 3 weken.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik las m verkeerd
Ik moet nog 8 uur EN 3 weken.
Wat een hel inderdaad..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... 8 uur en 3 weken met Nawin
quote:
We kunnen die gast natuurlijk een keer opwachten in een parkeergarage.... met, laten we zeggen, een bivakmuts en een knuppel..quote:
He ja zoals we vroeger dedenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We kunnen die gast natuurlijk een keer opwachten in een parkeergarage.... met, laten we zeggen, een bivakmuts en een knuppel..
Die tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
He ja zoals we vroeger deden
Die vuile flikker, ik zou het nog serieus overwegen ook.
Gijs... ik lees het alsof die gast WK beschrijftquote:
dat huilen en opscheppen over zijn baanquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik lees het alsof die gast WK beschrijft.... exact hetzelfde...
Oh ze is nu ook weer te laat trouwens.... verslapen
Ze was in ieder geval om 0100 nog op MSN... want ze had mij per ongeluk uitgenodigd in een gesprek .. vlug wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik lees het alsof die gast WK beschrijft.... exact hetzelfde...
Oh ze is nu ook weer te laat trouwens.... verslapen
En gisteren was ze er pas om 10.30 ipv 08.30
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval om 0100 nog op MSN... want ze had mij per ongeluk uitgenodigd in een gesprek .. vlug weg
mogguh, negeritis?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:54 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb ook weekend... heb me net even ziek gemeld![]()
negertitusquote:
Zooow tijd niet gezien hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:54 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Uiteraard....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval om 0100 nog op MSN... want ze had mij per ongeluk uitgenodigd in een gesprek .. vlug weg
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:54 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... hoe is het met je mond lieverd
Twas niet voor mij Gijsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uiteraard....... heb je geen zin in he... zo'n gesprek?
Wat, doet ie het weer???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:01 schreef Fiona het volgende:
[..]
Nou he... ben zo blij dat we weer internet hebben nu.
Heb ik wel gemist hoor
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... hoe is het met je mond lieverd
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat, doet ie het weer???
Wat was er nu aan de hand dan?
We gingen naar een andere provider. Ze hadden een maand nodig om alles rond te krijgen ofzo, dus een maandje zonder internet gezeten thuisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat, doet ie het weer???
Wat was er nu aan de hand dan?
Ja fantastisch he....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
die inkoppers
dat ontbreken van de usericon
quote:
Dus ze hadden "de knop" nog niet omgedraaidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:07 schreef Fiona het volgende:
[..]
We gingen naar een andere provider. Ze hadden een maand nodig om alles rond te krijgen ofzo, dus een maandje zonder internet gezeten thuis![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
die inkoppers
dat ontbreken van de usericon
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ze hadden "de knop" nog niet omgedraaid
Klote bedrijven ook.. je kan er niks aan doen, en het gebouw waarin ze zitten is meestal beveiligd zodat je niet naar binnen kan.
Zelfs het ziekenfonds heeft kogelwerend glas bij de receptie
Die weet toch niet hoe dat werkt johhhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:09 schreef Fiona het volgende:
[..]Ja weet niet waar die is gebleven... moet surfer maar even naar kijken als ie weer thuis is
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:09 schreef Fiona het volgende:
[..]Ja weet niet waar die is gebleven... moet surfer maar even naar kijken als ie weer thuis is
Sja.. dan gaat ie kijken... misschien muis bewegen.. als ie moed heeft klikt ie ergens op..quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die weet toch niet hoe dat werkt johhh
quote:
Val neerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. dan gaat ie kijken... misschien muis bewegen.. als ie moed heeft klikt ie ergens op..
En dan
Gijs.. het enige wat je kunt doen is de klantenservice bellen a 25 eurocent per minuutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ze hadden "de knop" nog niet omgedraaid
Klote bedrijven ook.. je kan er niks aan doen, en het gebouw waarin ze zitten is meestal beveiligd zodat je niet naar binnen kan.
Zelfs het ziekenfonds heeft kogelwerend glas bij de receptie
WHAHAHAHHAAquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. dan gaat ie kijken... misschien muis bewegen.. als ie moed heeft klikt ie ergens op..
En dan
Echt zo van "Do I feel lucky today?"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Val neer
Als ie moed heeft ook![]()
Schei maar uit Gijs.. kword alweer pissig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.. het enige wat je kunt doen is de klantenservice bellen a 25 eurocent per minuut![]()
Lekker op het werk gebeld gisteren
Kut bedrijven.... de meeste doen geen fuck voor je... maar als je niet betaald.. dat heb je een deurwaarder..
WHAHAHAHAHAHAquote:
Vreselijk he gijs... als je er alleen al aan denkt kan je weer woest worden... je staat echt machteloos tegen die honden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schei maar uit Gijs.. kword alweer pissig.
Kheb laatst maar uiieindelijk de boete betaald omdat ik te laat had betaald.. en ik had te laat betaald omdat hun het verkeerde bedrag er op hadden gezet. (Eneco)
die ruzie tussen jou en Sieg !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
He ja zoals we vroeger deden
Die vuile flikker, ik zou het nog serieus overwegen ook.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
yes/no
iene miene mutte.....
Ja ... whahahahaa.. bijna vechten ook hequote:
Dat gaan staan van die twee reuzenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... whahahahaa.. bijna vechten ook he![]()
Pure woede toen
Ik ben blij dat je er plezier aan hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
B. Ben trouwens "de Da Vinci code" aan het lezen...
Geweldig boek hoor... heb ik echt onderschat...
Heb maanden geleden in mijn vakantie "Bernini" gelezen... ook geweldig... dus ik dacht... gewoon proberen... Karen heeft hem voor haar verjaardag gekregen een tijdje terug...
Prachtig beschreven... en die details van die schilderijen![]()
E.Tenn oooookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vreselijk he gijs... als je er alleen al aan denkt kan je weer woest worden... je staat echt machteloos tegen die honden...
Je krijgt echt dreigementen als je niet betaald... maar als je eneco vriendelijk vraagt je naam aan te passen omdat er al maanden s. Marten (of E. Tenn) op je rekening staat .. NEEEEE... dat lukt ze gewoon niet...
Je krijgt er geen voet tussen de deur inderdaad..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vreselijk he gijs... als je er alleen al aan denkt kan je weer woest worden... je staat echt machteloos tegen die honden...
Je krijgt echt dreigementen als je niet betaald... maar als je eneco vriendelijk vraagt je naam aan te passen omdat er al maanden s. Marten (of E. Tenn) op je rekening staat .. NEEEEE... dat lukt ze gewoon niet...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
E.Tenn oooook![]()
![]()
![]()
mannetje!!! ja.... dat is zeker een dreigement WHOEHAHAHAHAHAHAHA
Die verhalen met Langdon zijn briljant.... ik ben totaal geen lezer... maar dit is te goed om te stoppen gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er plezier aan hebt.
Vond het zelf wel het spannendste boek wat ik ooit had gelezenDat vind heel Nederland geloof ik al ik die verkoopcijfers zie
Jaaaaa mooi... hahahahahahah... dat was een fucking goeie grapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
E.Tenn oooook![]()
![]()
![]()
mannetje!!! ja.... dat is zeker een dreigement WHOEHAHAHAHAHAHAHA
waar is mijn msn????quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die verhalen met Langdon zijn briljant.... ik ben totaal geen lezer... maar die is te goed om te stoppen gewoon
je bent gewoon genaaid door een Marocquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa mooi... hahahahahahah... dat was een fucking goeie grap
Die gozer was zo goed...![]()
Ben blij dat ie ontslagen is later....
![]()
Was het een Marocquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je bent gewoon genaaid door een Maroc
Je kent Versatel nog niet pikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Met een beetje regelen krijg je voor elkaar dat de oude en nieuwe provider gewoon oversluiten zodat je altijd verbinding houd hoor
Surfer![]()
Whahahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je kent Versatel nog niet pik
Op hun advies mijn oude abonnement per 1 juli opgezegd...
Dan hadden ze de wijkcentrale wel geconfigureerd...
neeeeeeee... pas op 27 juli was het klaar
Ja het gaat wel... doet nog wel zeer en het is ongelofelijk dik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Alles goed met je kaak FionaBen blij dat je je weer wat beter voelt... althans... dat hoorde ik van je ronde man !
Had jij toch gisteren al gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HIER!!
ff downloaden en installeren
quote:
doe ook tegelijk MSN plusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HIER!!
ff downloaden en installeren
quote:
Naar Amerika was het he? Ja dat is wel veilig daarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Politie vindt explosieven in woning Amsterdam
Ben blij dat we morgen op vakantie gaan
Canada knuppel, daar is het wel veilig jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar Amerika was het he? Ja dat is wel veilig daar
Nee... dat was via Windows messenger... om te kijken of je xs4all.nl msn account nog werkte...quote:
Ja mooi... dat MSN plus doe ik niet meer... en al helemaal niet met sponsorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe ook tegelijk MSN plus![]()
met sponsor
msn plus is heeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... dat MSN plus doe ik niet meer... en al helemaal niet met sponsor![]()
![]()
dat domme....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... dat was via Windows messenger... om te kijken of je xs4all.nl msn account nog werkte...
De nieuwe moet je zelf nog even installeren![]()
Kut kinderen ook.. zwem dan niet voorbij de boeien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat een klootzak
Speedboot_overvaart_zwemmende_kinderen
Nee hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Alles goed met je kaak FionaBen blij dat je je weer wat beter voelt... althans... dat hoorde ik van je ronde man !
MSN + werkt prima hoor pikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... dat MSN plus doe ik niet meer... en al helemaal niet met sponsor![]()
![]()
Joh man.... heb je je ogen in je broekzak ofzo.quote:
Ik zou jou eens lezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
msn plus is heeeeeeeeerlijk![]()
geen problemen mee
LEEEEEEEZZZZZZZEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef Fiona het volgende:
[..]
Joh man.... heb je je ogen in je broekzak ofzo.
Ik heb al om 10:04 uur gereageerd op je
Beter kijken he?
Ja, One Punch Mickey, dat accentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met veel reklame
Maar wel een wereld film... one punch micky ofzo
[..]
Beter kijken he?
[..]
Beter kijken he?
Je valt niet zo opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef Fiona het volgende:
[..]
Beter kijken he?
stinkhamster ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je valt niet zo op![]()
Mijn fout
Stinkhamster
Doe is liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je valt niet zo op![]()
Mijn fout
Stinkhamster
quote:
Er zijn er meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Zag een foto van mijn broert ...blablablaziet !
buikquote:
Nee, nee en uiteraardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef Ome_Nero het volgende:
Ben je al bijna klaar, zijn je meubels al binnen en ben je nog steeds gay?![]()
hahahahaha ikke 0quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijjn Inbox lijkt wel en MSN database
63 nieuwe mailtjesvan 3 gijsjes
Ik wil op je hoofd komen als dat mag !quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jouw of over mij ?
Met vriendelijke groet,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijjn Inbox lijkt wel en MSN database
63 nieuwe mailtjesvan 3 gijsjes
Haha, verschrikkelijk, hoop dat het gauw weer wegtrekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Zag een foto van mijn broer laatst toen die zijn kiezen liet trekken...... ik heb een idee hoe je er uit ziet nu !
Dat is waar schat.... bij Sebas konden ze er maar 2 doen. Hij ziet er tegenop nu maar het moet maar. Maandag voel je je vast weer topquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:04 schreef Fiona het volgende:
[..]
Haha, verschrikkelijk, hoop dat het gauw weer wegtrekt.
Ik ben wel blij dat die arts ze er meteen alle 4 uitgetrokken heeft, nu ben ik er in ieder geval wel vanaf
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil op je hoofd komen als dat mag !
marktplaatsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Waar op het internet kan je het beste je TV te koop zetten?
marktplaats? geen ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
het kan niet lang genoeg durenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je trouwens? En voor 2 weken was het he
Ebayquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt mail... maar ik heb me iets wat in het adres vergist...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
magneet@hotmail.com kom maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ricardo.nlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt mail... maar ik heb me iets wat in het adres vergist...
Per ongeluk naar homo@magneet.org gestuurdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:20 schreef Magneet het volgende:
[..]ik heb idd nog niks gekregen
dat domme
JE zou hem toch weggeven aan Maarten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Die lol.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Per ongeluk naar homo@magneet.org gestuurd
7 mb ofzo...
Heb ik al gedaan Gijsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
JE zou hem toch weggeven aan Maarten?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan Gijs![]()
Ik verkoop mijn breedbeeld ook !
komt niet aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Per ongeluk naar homo@magneet.org gestuurd
7 mb ofzo...
Ja,... de tvquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............
DE tv??
Ja.... en het werkt niet...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgenochtend, voor 3 wekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je trouwens? En voor 2 weken was het he
kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.... en het werkt niet....... die eiffeltoren heeft hem dicht gezet
Wat moet ie kosten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat adres bestaat dus ook echt gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nee bestaat nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat adres bestaat dus ook echt gewoon![]()
![]()
Ik dacht dat je 7 mb internet opgooide om ze zo weer terug te krijgen
Kheb een paar keer het geluk gehad dat ik die tv aan mocht meemaken... zo zuiver, zo helder.. kom je thuis, en kijk je naar je eigen kut tv.. moet je weer afkicken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
die Gijs gaat zeker een 50" lcd scherm halen ;')
5,89 dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nais ik heb nu een sony die geeft ook een mooi beeldje hoor.....alleen helaas geen breedbeeld was iets te duurquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb een paar keer het geluk gehad dat ik die tv aan mocht meemaken... zo zuiver, zo helder.. kom je thuis, en kijk je naar je eigen kut tv.. moet je weer afkicken.
Kommmmmmmm dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal van jou eens een flatscreen maken.
Hij staat voor 700 te koop. Het is zo'n natural motion ding met Dolby Digital... nieuwwaarde van 2200 euro !quote:
whahahahahaha,.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal van jou eens een flatscreen maken.
Nee?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij staat voor 700 te koop. Het is zo'n natural motion ding met Dolby Digital... nieuwwaarde van 2200 euro !
Voor vrienden doe ik hem voor 500 weg
Dus jij betaald gewoon 700quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen... maarre... waarom doe je m weg?? Iets beters?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij staat voor 700 te koop. Het is zo'n natural motion ding met Dolby Digital... nieuwwaarde van 2200 euro !
Thor denkt er even over na, ik laat het je wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was er al op aan het wachtenquote:
Ik ga een 107 cm plasma kopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen... maarre... waarom doe je m weg?? Iets beters?
Ohja.... voor Thor iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:36 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Thor denkt er even over na, ik laat het je weten
quote:
Gore vieze vuile achtelijke tyfus klootzak, wat hou ik toch van jequote:
heee.... een pluisje....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter zorg je dan ook voor digitale tv, anders ziet het er niet uit
pak dan LCD is wel duurder dan plasma maar gaat langer mee en beeldkwaliteit is tegenwoordig net zo goedquote:
moest hard trekkenquote:
neequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
pak dan LCD is wel duurder dan plasma maar gaat langer mee en beeldkwaliteit is tegenwoordig net zo goed
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oja, en plasma tv`s zijn niet geschikt voor gamesmoet je flatscreen, tft enzo hebben
volgens had hij deze reply al een tijdje verzonnen maar wachtte hij op het momentquote:
Neeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
pak dan LCD is wel duurder dan plasma maar gaat langer mee en beeldkwaliteit is tegenwoordig net zo goed
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens had hij deze reply al een tijdje verzonnen maar wachtte hij op het moment![]()
Tegenwoordig niet meer hoor gijs... plasma tv's zijn zoveel beter geworden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:44 schreef Magneet het volgende:
1 ding weet ik iig zeker : plasma kan goed inbranden, op het werk hebben we een 42" hangen voor de monitoring van servers bij klanten, redelijk statisch dus en na een half jaar is hij al fucking veel ingebrand
Praat jij nu voor choco als een soort buikspreker ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer hoor gijs... plasma tv's zijn zoveel beter geworden...
Nee gijs.. ik lees wel eens wat hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Praat jij nu voor choco als een soort buikspreker ofzo
Ja..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee gijs.. ik lees wel eens wat hoor...
En ik reply op magneet?? Is daar iets mis mee dan?
Rare jongen ben je af en toequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Gore vieze vuile achtelijke tyfus klootzak, wat hou ik toch van je![]()
scherm is 8 maanden oud, ieder scherm brand in als hij 10 uur per dag op hetzelfde beeld staatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer hoor gijs... plasma tv's zijn zoveel beter geworden...
Heb ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter zorg je dan ook voor digitale tv, anders ziet het er niet uit
Nee werkt primaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oja, en plasma tv`s zijn niet geschikt voor gamesmoet je flatscreen, tft enzo hebben
Nee,.. totaaaal niet zelfs !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
Nee,.... verleden tijd en goed aan je contrast denken doe sowieso laag moet staan vind ik !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:44 schreef Magneet het volgende:
1 ding weet ik iig zeker : plasma kan goed inbranden, op het werk hebben we een 42" hangen voor de monitoring van servers bij klanten, redelijk statisch dus en na een half jaar is hij al fucking veel ingebrand
pixelshiftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
scherm is 8 maanden oud, ieder scherm brand in als hij 10 uur per dag op hetzelfde beeld staat
Ik zal je eens in elkaar stampen... grote klootzak!!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Praat jij nu voor choco als een soort buikspreker ofzo
Denk over 1 a 2 weken ! Voor de borrel !!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:56 schreef Bastard het volgende:
Wanneer staat ie er dan Cho?
Ja doe dat Gijsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zal je eens in elkaar stampen... grote klootzak!!
ding schakelde zelf terug in contrast na een paar minuten van geen veranderingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... verleden tijd en goed aan je contrast denken doe sowieso laag moet staan vind ik !
n00bquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Nee werkt prima
[..]
Nee,.. totaaaal niet zelfs !
I know gijs...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja doe dat Gijs
Doe ik jou daarna weer
Vreemde jongen ben je af en toe ook hoor.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ding schakelde zelf terug in contrast na een paar minuten van geen veranderingnog brandde dat kreng in
Ik heb hem nu zo ingesteld dat hij tussen verschillende schermen switched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |