hij heeft zich verslapen.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:24 schreef Mickeys het volgende:
En jou zou het nou nooit gebeuren dat je mogelijk een keertje later op je werk komt....
Misschien heeft je collega wel een lekke band... wees blij dat die je nog belt....
zit nu bij de eindregie van MTV/TMF enzo, kleuterquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:37 schreef _Arthur het volgende:
De volgende keer zelf even een uur te laat komen wanneer hij nachtdienst heeft gehad.
"Ja euh, lekke band"
helaas.....vast maandloon...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Gewoon overuren schrijven.
Melden aan de baasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:42 schreef Peder het volgende:
inmiddels al FUCKING 40 minuten te laat....![]()
WAT EEN TERINGLIJER !!!!!!!!!
(hij heeft het al toen hij begon in de eerste week ook al gedaan...
2x in een week een UUR te laat komen...(excuus...wekker had ik niet op snooze gedaan maar uitgezet...)
WAT een larf!!!!![]()
Lekker????quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:09 schreef Terpstra het volgende:
DUs jij kent ook die lekkeren hoe heet ze Miluska ofzo iets ?
50 minuten later komt ie "vrolijk" aanhuppelenquote:
iddquote:
Tis vast een neger.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:42 schreef Peder het volgende:
2x in een week een UUR te laat komen...(excuus...wekker had ik niet op snooze gedaan maar uitgezet...)
WAT een larf!!!!![]()
Of we doen er niet zo ontzettend moeilijk over door een janktopic in KLB te openen.quote:
Maar het staat voor een ieder vrij om te klagen over wat hij maar wilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:44 schreef HighLander het volgende:
[..]
Of we doen er niet zo ontzettend moeilijk over door een janktopic in KLB te openen.
Sure, maar mag het dan op z'n minst enigzins een goede reden zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
Maar het staat voor een ieder vrij om te klagen over wat hij maar wil
wat denk je dat TS vanmiddag gaat doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:49 schreef HighLander het volgende:
Kies dan een baan waarbij je gewoon tegelijk thuis bent ofzo, of doe niet zo moeilijk.
de helft maar?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ach dat denk ik bij de helft aan de topics op FOK.. "Moet dat nou"
Janken dat ze vriendin ook van die kutcollega's heeft waardoor ze 10 minuten later thuiskwam dan gepland waardoor hij d'r hapje en papje te vroeg op tafel had staan?quote:
bijna.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:57 schreef HighLander het volgende:
Janken dat ze vriendin ook van die kutcollega's heeft waardoor ze 10 minuten later thuiskwam dan gepland waardoor hij d'r hapje en papje te vroeg op tafel had staan?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:35 schreef Peder het volgende:
vanmiddag een soll. gesprek om 15h
Vond hem al veels te voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:59 schreef user-x het volgende:
bijna.
Iemand die daar werkt die kan vertellen hoe die collega's daar zijn?quote:![]()
strootje trekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:03 schreef cheqy het volgende:
Ik had een kutcollega maar die hebben we weggepest. Maar toch mis ik hem wel, we zijn veel te ver gegaan. Want we hebben nu niemand meer om te pesten.![]()
hahah nou echt werk hoor....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:42 schreef Peder het volgende:
WAT een larf!!!!![]()
Die komen niet meer nu jij de sfeer verpest hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:35 schreef Peder het volgende:
enneh waar blijven de andere kut collega('s) verhalen?![]()
hmz... als de baas met vastmaandloon komt, dan moet-ie ook maar met vasten met vaste werktijden komen. Als je dienst tot zeven uur duurt, ga je gewoon lekker naar huis om zeven uur.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:40 schreef Peder het volgende:
helaas.....vast maandloon...
(ik doe dat van "die lekke band wel")
Zal je zien dat ik de kortste trekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:12 schreef user-x het volgende:
[..]
strootje trekken.
wie de kortste heeft is de lul.
kun je gewoon opnieuw beginnen![]()
En had die pesterij ook een geldige reden of was t gewoon leuk?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik de kortste trek
Maar het zal niet werken want voor de rest vormen we een hechte ploeg. Misschien gaan we hem wel smeken om terug te komen.Want het was voor ons toch een beetje ontspanning op het werk.
![]()
Is over iedereen lopen lullen en leugens vertellen over ons tegen de bedrijfsleider om er zelf beter te worden reden genoeg voor je? En dan kan ik nog verder gaan, zijn porem drukken bij rotwerkjes, als er over gewerkt moest worden omdat een werk af moest gewoon weglopen, ja dan ga je er om vragen he? O ja, je noemt mij een stakker maar je zal zelf ook wel zo een figuur/pispaaltje zijn dat je zo reageert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:16 schreef fraQture het volgende:
[..]
En had die pesterij ook een geldige reden of was t gewoon leuk?
In het tweede geval: je bent een stakker.
Damn wat een pantoffelheld he, terwijl zij de hele nacht ligt te pitten terwijl jij werkt kan je ook nog broodjes voor haar gaan smerenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:19 schreef Peder het volgende:
Ik moet GDVR nog broodjes smeren voor mn schatje...en die moet om 0800 naar haar werk!
Met enig geluk zie ik haar dus net aan 10 minuutjes!![]()
(waarvan ik dus 5 minuten brood sta te smeren!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |