vorige deeltjesquote:Sunday, April 10, 2005
WEST PALM BEACH — Raymond Yeo's license plate said it all: 563-HP. 563 horsepower.
He had a love of giant engines that may have sped him to his death Saturday.
Police say the Lake Worth man gunned his turbocharged Toyota Supra as he left a specialty garage. Yeo lost control of the car just a block away and crashed head-on into a Chevrolet Suburban carrying six people.
Yeo, 56, died at the scene. The Suburban occupants — three adults and three children — suffered mostly bumps and bruises. One adult with a broken arm required surgery, police said.
The 11 a.m. accident, just south of Belvedere Road on South Dixie Highway, blocked the road as police investigated.
Hours later, they took Yeo's body from his car, removed his valuables and loaded the body into a van.
Karl Seifel, a traffic homicide investigator, said he believes Yeo's Supra was at fault in the collision. "He was definitely pushing the gas," Seifel said.
Witnesses said they saw the Supra begin to fishtail before it swerved into the oncoming Suburban.
Jaime Boss, 24, an employee of a tire store nearby, said the Supra sped up too quickly after leaving the garage.
"It's a matter of having respect for the power of the motor, because the rear-end will just break loose," Boss said.
Yeo had just left Total Performance & Service, a garage where cars are transformed into racers. Owner Mary McCollum said Yeo had come in the morning to check out a computer system.
She described him as polite, proper gentleman. He was on his way home to do painting his wife had asked him to do, she said.
McCollum heard the blowoff valve blast as Yeo sped away.
"I tell the 18-year-olds: Keep it off the streets. Take it to the track," McCollum said. "Maybe I should tell the older guys too."
A Yeo family member was too upset to comment.
Ene Raymond Yeoquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:46 schreef Youp het volgende:
we schopt er ook vol op het gas binnen de bebouwde kom met zo'n auto?
Misschien was ie iets aan het uittesten wat ze er net op hadden gezet ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:48 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ene Raymond Yeo![]()
Wel verhelderend dat het een keer een 50+er is die zoiets flikt, meestal zijn het toch de wat minder ervaren chaufeurs. Vraag me af waarom iemand zo tekeer gaat. Frustratie? Even showen?
quote:said the Supra sped up too quickly after leaving the garage.
Yeo had just left Total Performance & Service, a garage where cars are transformed into racers. Owner Mary McCollum said Yeo had come in the morning to check out a computer system.
Uitschieten als in uitbreken? Dan zoek je, als het tussen de mensengebeurt, je grens wat teveel op vind ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was ie iets aan het uittesten wat ze er net op hadden gezet ofzo.
Enne, 'uitschieten' gebeurt wel vaker.
[..]
heb jij de chips en geile sletten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef ToMaSZ het volgende:
Dan is het goed. Offtopic met die handel!
Bier?
chips... checkquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij de chips en geile sletten?
Oh bedoel natuurlijk vrouwen![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie moet de eerste president van Fryslân worden?
quote:Jehannes Kramer, statenfractrievoorzitter van de FNP, piepjong, superintelligent. Is te vergelijken met Wouter Bos, want hij heeft een lekkere kont.
als het maar een kut en een bloedsomloop heeftquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:26 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
chips... check
geile sletten.....alleen nog blondjes, goed?
In voorzien!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als het maar een kut en een bloedsomloop heeft
Broodje schaap gaat er gegeten wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
In voorzien!
*biertje plopt en nadenkt over wat er gegeten gaat worden*
Hoop niet dat je in een vergunningengebied woontquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
We hebben een nieuwe automn pa heeft de S80 gekregen
Nu hebben we 5 auto's
![]()
de buren zijn niet zo blij met ons
![]()
Vergunningen kennen ze hier nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Hoop niet dat je in een vergunningengebied woont
Lange oprit?
En terecht, openbare weg is openbare weg vind ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergunningen kennen ze hier niet![]()
Op ons oprit passen 4 auto's en in de garage 1, maar daar staan er nu welgeteld 1 en die is van een kennisAlles staat bij de buren voor de deur
(voor ons huis zijn geen parkeerplaatsen)
Nouja, normaal staan ze allemaal in de garage/op het oprit, maar het oprit is helemaal gereinigd en vaag spul erop, dus mogen er ff geen auto's op staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:27 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
En terecht, openbare weg is openbare weg vind ik
Hij woont in een gehuchtquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Hoop niet dat je in een vergunningengebied woont
Lange oprit?
Dat is ook voor het eerst dat iemand naast Klonk een topic van mij leuk vindquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het een tof topic Alexxxxx!![]()
K1 Attack kitcarquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef PeuRac het volgende:
WTF is dat?
dat is een heel erg met de computer gemaakte 911 met turbo achterspoiler en domme lipjes aan zn voorspoilerquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kwam eergisteren een gele Porsche 911 GT2 tegen.
Ik heb ook nog even het duimpje omhoog gedaan voor de meneer die erin zat![]()
.
[afbeelding]
En toch wou ik dat ik dat kon.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een heel erg met de computer gemaakte 911 met turbo achterspoiler en domme lipjes aan zn voorspoiler
Hij heeft toch echt een GT2 spoiler hoor en niet een Turbo spoiler.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een heel erg met de computer gemaakte 911 met turbo achterspoiler en domme lipjes aan zn voorspoiler
Damn wat een vette auto, maar wel superduur en ik zou er liever een ander motorblok inzetten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef Youp het volgende:
[..]
K1 Attack kitcar
uitgerust met bijv een 2,2 liter Vtec...
http://www.k1-styling.sk/
http://www.trueconceptcars.com/home.asp
kende je die nog niet?
Een gele?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt een GT2 spoiler hoor en niet een Turbo spoiler.
BoJo en ik zijn gisteren ook nog een GT2 tegen gekomen op de snelweg.
moet zwart zijn... dan is hij echt tegekquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Deze staat hiero ook nog te koop:
Merk: Porche 930 Turbo
Type: 3.3 Liter 6 cylinder Turbo Intercooler
Kleur: Wit
Bouwjaar: 1978/08
KM-stand: 62.000
Prijs in Euro: p.o.a.
Bijzonderheden: Wit leren bekleding, Motor gereviseerd met Kremer onderdelen, Volledig taxatie rapport aanwezig.
Ik vind hem alleen te breed.
Een turbo is natuurlijk al breder, maar deze is echt breed-breed.
En dat witte is toch niet zó mooi bij een porsche.
[afbeelding]
De zwarte velgjes wil ik wel hebben voor onder mijn civic!
super duur?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:01 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Damn wat een vette auto, maar wel superduur en ik zou er liever een ander motorblok inzetten.
Maar dan blijft ie nog zo breed-breed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
moet zwart zijn... dan is hij echt tegek
Niet iedereen heeft zo'n hoog saldoquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Youp het volgende:
[..]
super duur?18.000 voor de kit... koop je daar nog een mooi motorblok bij en je bent klaar
Een GT3 is snellerquote:
hij moet breeheeed zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan blijft ie nog zo breed-breed.
Ik zal er eens een foto van maken zodra onze fotocamera binnen is, hihi.
ik ook (nogquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n hoog saldo.
Zou best kunnen, het was iig in de buurt van Frankfurt meende ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een gele?![]()
En waar is die Bazzos. Ik heb zo'n idee dat ik hem gespot heb.
Maar serieus niet zó breed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:04 schreef Youp het volgende:
[..]
hij moet breeheeed zijnen zwart maakt kleiner he
zit ook een turbo motor inquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GT3: 381 PS/280 kW (toch?)
Die GT2 van hierboven: 480 kW/653 PS
quote:
Ow, dat zal wel niet danquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het was iig in de buurt van Frankfurt meende ik.
Ik heb geen idee waar hij uithangt, ik gok bij z'n vriendin in Rotterdam
Waar zie je 18000?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Youp het volgende:
[..]
super duur?18.000 voor de kit... koop je daar nog een mooi motorblok bij en je bent klaar
-edit-
en natuurlijk wel 4 weken werk om hem in elkaar te knutselen
Klopt, maar neem beide maar eens mee het circuit opquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GT3: 381 PS/280 kW (toch?)
Die GT2 van hierboven: 480 kW/653 PS
Ik weet dat ie breed moet zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]al zou ik de roze kopen
![]()
@ ijsmeis, een 930 Turbo ishij hoort zo breed te zijn, dat maakt em zo geweldig.
dat zijn idd kant en klare met ford motoren (quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Waar zie je 18000?
http://www.k1-styling.sk/menu.php?menu=attack_menu.htm&id=attack-pricelist.htm
Goedkoopste is 64000, ziet er wel als een kant en klare uit, maar losse kitprijzen zie ik nergens.
Op kamers in Nijmegen ja, in t weekend en de vakantie in Rotterdamquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, dat zal wel niet dan.
Ik was maar in Ede.
Huh? Wie zijn vriendin woonde dan ook alweer in Nijmegen?.
Dan wint de GT2, want ik ben lichter dan jij dus gaat zij snellerquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar neem beide maar eens mee het circuit op![]()
dat is wel verassend dan. Heb je wat rondetijden enzquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar neem beide maar eens mee het circuit op![]()
Echt weer een vrouwen ding om te lopen zeiken over dat een auto breed isquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet dat ie breed moet zijn.
Maar serieus niet zó breed als die witte.
Waarom hebben ze nou geen foto van de voorkant.
Oooohquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op kamers in Nijmegen ja, in t weekend en de vakantie in Rotterdam
Ik ben niet de enige die het niet zo mooi vind.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt weer een vrouwen ding om te lopen zeiken over dat een auto breed is![]()
De GT2 is fully loaded, in princiepe gewoon een Turbo zonder 4wd, een GT3 is een kale circuit-auto voor op de weg, waar de GT3 RS alleen het hoogst noodzakelijke heeft voor toelating op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan wint de GT2, want ik ben lichter dan jij dus gaat zij sneller.
ofzo.
En daarom is een GT2 leuker als DD, puhquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De GT2 is fully loaded, in princiepe gewoon een Turbo zonder 4wd, een GT3 is een kale circuit-auto voor op de weg, waar de GT3 RS alleen het hoogst noodzakelijke heeft voor toelating op de weg.
Nee sorry, moet je ff wachten op Hugster, hij heeft dat soort dingen wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat is wel verassend dan. Heb je wat rondetijden enz
Hmm. Ik vind het hem nét niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan met een Alfa 3.2 V6 oid er in (mocht dat ooit passenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat alles scheelt maar 60 kg. Als echt alleen dat gewicht het verschil zou zijn, zou dat echt nog niet compenseren voor al dat vermogen dat de gt2 meer heeft. Maarja het zal welquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De GT2 is fully loaded, in princiepe gewoon een Turbo zonder 4wd, een GT3 is een kale circuit-auto voor op de weg, waar de GT3 RS alleen het hoogst noodzakelijke heeft voor toelating op de weg.
kut luxequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarom is een GT2 leuker als DD, puh!
Overigens, het is wel erg ontopic hè!
en bij 150km/h constant het gevoel dat de zooi vast kan lopen (zeker wanneer je er dan wat extra vermogen uit gaat halen, wat ook nodig is)quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
En dan met een Alfa 3.2 V6 oid er in (mocht dat ooit passen), voor een mooi geluid achter je
![]()
Als het daadwerkelijk een circuitauto is dan is niet alleen het gewicht wat het verschil zal zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
en dat alles scheelt maar 60 kg. Als echt alleen dat gewicht het verschil zou zijn, zou dat echt nog niet compenseren voor al dat vermogen dat de gt2 meer heeft. Maarja het zal wel
Welnee, dan koop je OF een Turbo, OF een GT3, maar geen GT2, die heeft nl nouwelijks wat extra toe te voegen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarom is een GT2 leuker als DD, puh!
Overigens, het is wel erg ontopic hè!
valt ook niks meer aan te stylen enzoquote:
Wat zei je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
en bij 150km/h constant het gevoel dat de zooi vast kan lopen (zeker wanneer je er dan wat extra vermogen uit gaat halen, wat ook nodig is)![]()
nee.. dan gewoon een honda blok...
dat scheelt wel meer dan 60kgquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
en dat alles scheelt maar 60 kg. Als echt alleen dat gewicht het verschil zou zijn, zou dat echt nog niet compenseren voor al dat vermogen dat de gt2 meer heeft. Maarja het zal wel
Ik koop dan een GT2 met een Turbo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, dan koop je OF een Turbo, OF een GT3, maar geen GT2, die heeft nl nouwelijks wat extra toe te voegen.
Idd ja, we zijn bijna TE ontopic
jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik koop dan een GT2 met een Turbo.
En dan mag jij een keer een stukje meerijden, goed?
Overigens, had ik al gezegd dat ik 6 augustus de intest mag gaan doen?
Alfa blokken zijn een van de betrouwbaarste die je kunt krijgen, alles kan kapot gaan bij een Alfa, maar de Bak en het Blok blijven altijd heel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
en bij 150km/h constant het gevoel dat de zooi vast kan lopen (zeker wanneer je er dan wat extra vermogen uit gaat halen, wat ook nodig is)![]()
nou niet gaan overdrijven.. misschien zijn de blokken redelijk betrouwbaar maar een jap overtreffen ze echt nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa blokken zijn een van de betrouwbaarste die je kunt krijgen, alles kan kapot gaan bij een Alfa, maar de Bak en het Blok blijven altijd heel.
Zeker een 3.2 v6, uit hetzelfde blok halen ze nl zelfs 3.7L (welke ik dus zou nemen dan)
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sloer, tegen jou wel ja. Maar jij bent dan ook een msn-hoer, Joer.
Lieve schat, een GT2 HEEFT een Turboquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lieve schat, een GT2 HEEFT een Turbo, 2 al zelfsquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duhquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieve schat, een GT2 HEEFT een Turbo![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah toch al 950kg.. doe me maar een lichtgewicht 4cilindertje met (na wat sleutelwerk) 300pkquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:25 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Fiat motoren zijn betrouwbaar genoeg, die in de garage werkt al 25 jaar zonder kuren
![]()
En 250 pk, mocht t niet meer zijn is ruim genoeg in zo'n lichte auto![]()
Gran Turismoquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh. GT staat voor Greenwood Turbo? (of is dat weer van corvette?)
Hoe wil je 300 pk uit een ja-hoeveel-heeft-zo'n-blok-standaard halen? Die 2.2 uit de 1 naarlaatste accord heeft 212 pk en volgens mij is dat al opgevoerd als de neter (als in opgefokte naaimachinequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah toch al 950kg.. doe me maar een lichtgewicht 4cilindertje met (na wat sleutelwerk) 300pk![]()
prelude 2.2 Vtec blokquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Hoe wil je 300 pk uit een ja-hoeveel-heeft-zo'n-blok-standaard halen? Die 2.2 uit de 1 naarlaatste accord heeft 212 pk en volgens mij is dat al opgevoerd als de neter (als in opgefokte naaimachine)
herkenbaar... alleen zie ik dan wanneer ik terug kom van vakantie niet dat mijn kamer een andere kleur heeftquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef BoJo het volgende:
m'n ouders besloten maar ff mijn kamer te verfen en daarna alles kwa indeling om te gooien en alle meuk niet meer terug aan te sluiten grrrr![]()
Maar goed, we zijn er weer![]()
nog een die er weer isquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef BoJo het volgende:
en ik heb eindelijk weer alles aangesloten en werkend![]()
de betere shit dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:25 schreef PeuRac het volgende:
dank jullie.
De vakantie was super, BoJo zal de foto's wel snel on-line zetten denk ik, het was super weer dat, mooie omgeving, lekker wijven, goed uitgaan. Alle ingredienten voor een top vakantie
gelukkig hebben ze het bij mij wit gelaten anders hadden ze er pas echt van langs gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:33 schreef Youp het volgende:
[..]
herkenbaar... alleen zie ik dan wanneer ik terug kom van vakantie niet dat mijn kamer een andere kleur heeft
bij mij is het lichtgroenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het bij mij wit gelaten anders hadden ze er pas echt van langs gekregen.
Kom ik thuis om 0:15 , liggen ze beide te ronken...![]()
ouders....![]()
Bij mij is het felblauwquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh. GT staat voor Greenwood Turbo? (of is dat weer van corvette?)
KOPPIJN, STERF, DOOD, WEG, etc.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij is het felblauw!
Met knalgroen enzo!
Weet je hoe vrolijk je daar s'ochtens van word.
Weet je hoe weinig ik heb geslapen afgelopen 4 dagenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
denk je echt dat Duitsers, Amerikaanse Turbo's gaan monteren?
![]()
Echt nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
[..]
KOPPIJN, STERF, DOOD, WEG, etc.
dat van mij is niet druk ofzo gewoon heel licht groen
Dan heb je ook niet langzaam geredenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het bij mij wit gelaten anders hadden ze er pas echt van langs gekregen.
Kom ik thuis om 0:15 , liggen ze beide te ronken...![]()
ouders....![]()
hehe okayquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet!
Mijn kamer is cool!
En nu ga ik slapen.
!
130 waar je 120 mag en 110 waar je 100 mag. en laatste stukje A2 na de trajectcontrole 160quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet langzaam gereden![]()
![]()
ik zei toch dat we een dag langer hadden moeten blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Slaap lekker ijsmeis![]()
@Bo, wordt ik vanochtend ineens wakker gemaakt door mn omaze was zo blij dat ik al een dag eerder terug kwam dat ze me moest zien voordat ze met mn moeder ging shoppen
![]()
he, die trajectcontrole was toch afgefikt? of hebben ze dat alweer hersteld inmiddelsquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
130 waar je 120 mag en 110 waar je 100 mag. en laatste stukje A2 na de trajectcontrole 160![]()
Zegt die nu pasquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zei toch dat we een dag langer hadden moeten blijven![]()
ik weet al psies waar we nu hadden gezeten en wat we gedaan hadden![]()
alweer hersteld, mooie was ze melde pas 2 dagen ofzo nadat ie alweer in gebruik was genomen dat in de krant. Dus die 2 dagen ervoor zullen ze wel flink gevangen hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Youp het volgende:
[..]
he, die trajectcontrole was toch afgefikt? of hebben ze dat alweer hersteld inmiddels
Precies 8) we doen er gewoon nog ff 6000 km en 100 uur bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah ja joh we hebben toch pas 6000 km gereden en 100 uur in de auto doorgebracht![]()
bazzos volgens mij ook nogquote:
saldo gecheckt heeft vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef PeuRac het volgende:
luie zak![]()
Ik hoop dat t morgen mooi weer wordt, ik wil mn nieuwe speakers monterenen mn hitteschild vastmaken (of verwijderen als t teveel werk is
)
En dan moet ik weer flink gaan werken voor een grote beurt en nieuwe remmen
Het is jouw forumquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef BoJo het volgende:
Baf! is dood heb ik begrepen?
Viel bij mij nog wel meequote:
Ja sorry had geen zin om alleen maar reanimatieposts te zetten, op een gegeven moment is het leuk geweest en denk je bij jezelf, waar ben ik in godsnaam mee bezigquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef BoJo het volgende:
Baf! is dood heb ik begrepen?
mjah sinds fok niet meer 23:7 down is is baf een beetje overbodig gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja sorry had geen zin om alleen maar reanimatieposts te zetten, op een gegeven moment is het leuk geweest en denk je bij jezelf, waar ben ik in godsnaam mee bezig
en toen...
.
.
.
.
.......
..........
..............Baf dood![]()
true truequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:42 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah sinds fok niet meer 23:7 down is is baf een beetje overbodig geworden
Nee man, altijd lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
ik snap het... ik zal er binnenkort wel helemaal de stekker uit trekken...
Another karboforum clone bytes the dust...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
ik snap het... ik zal er binnenkort wel helemaal de stekker uit trekken...
karbo is nu ook overbodigquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Another karboforum clone bytes the dust...
volvo koop je alleen als je al lid bent van de troscompas.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zitten we nou allemaal te zeveren over porsche?
Volvo dat is de auto jongens, daar valt de rest bij in het niet![]()
Was het dat maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je die vriend van je uit bed schoppen![]()
quote:
"Karten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef t0n het volgende:
waar is 'n leuke buitenbaan?
Ruilen?quote:
Probeer mijn bed 'nsquote:
Panda's rotten. Marbella's niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:16 schreef Xtreem het volgende:
Ander vraagje:
Is het mogelijk om voor 750 Euro (ongeveer dan) een betrouwbaar en technisch redelijk fatsoenlijk autootje te vinden? (panda? starlet?)
Marbella dan. Die zijn er plenty voor 750 euro. Maar ook technisch nog fatsoenlijk te vinden? Zijn ze beter dan starsletjes / alto //..... ?quote:
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat je bij een marbella/panda makkelijk overal bij kan en dat veel dingen makkelijk zelf te repareren zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Marbella dan. Die zijn er plenty voor 750 euro. Maar ook technisch nog fatsoenlijk te vinden? Zijn ze beter dan starsletjes / alto //..... ?
Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen dat dat niet echt reeel is?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat je bij een marbella/panda makkelijk overal bij kan en dat veel dingen makkelijk zelf te repareren zijn.
Jawelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen dat dat niet echt reeel is?
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen dat dat niet echt reeel is?
Probeer eens terug te zoeken waar ik, ergens in april denk ik, een autoradio probeer aan te sluitenquote:
Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Probeer eens terug te zoeken waar ik, ergens in april denk ik, een autoradio probeer aan te sluiten
Ja was super man, jij nog wat gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef Fugie het volgende:
he bo, leuke vakansie gehad ?
Als er gras op groeit mag je er op voetballen, als het er nog niet op groeit dan moet je het zaaien.quote:
If there's fluff on the muff she's old enoughquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je er op voetballen, als het er nog niet op groeit dan moet je het zaaien.![]()
Hehehe geweldig was datquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Probeer eens terug te zoeken waar ik, ergens in april denk ik, een autoradio probeer aan te sluiten
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:18 schreef Fugie het volgende:
je subkist koppen is niet koel, al dat bloed maakt zon zooitje van je auto
Betere vraag: is er een filmpje van?quote:
dankjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Betere vraag: is er een filmpje van?
Succes maandag
stop dan met poetsenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef vosss het volgende:
Dat gebeurd mij echt 9 van de 10 keer dat ik mn auto poets....kutregen![]()
't is hier droog en de zon schijntquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:22 schreef vosss het volgende:
Wat een kloteweer zeg. Gisteren nog heerlijk een BBQ feest gehad en tot god weet hoe laat (en zaat) in mn shirtje lekker buiten gezeten en nu regent het kei en kei en kei hard.
En uiteraard weer net nadat ik mn auto gepoetst heb (godverdomme)
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef BoJo het volgende:
Het is hier droog en bewolkt.. oetlul..eh oetmoen (ofzo)
Dan kom ik nu jouw kant opquote:
de schroefjes bleven aan de achterkant steken tegen mijn metalen hoedenplank, maar ik dacht dat ie gewoon klem zat. Dus ik ging eraan trekken en mijn broertje zat op de achterbank met 2 voeten tegen dat ding te duwen, toen schoot ie in 1x door met de rand tegen mijn voorhoofd, bloeden als een rund natuurlijkquote:
Kut. Waar moet ik zijn?quote:
Ik zit in Boxmeerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef t0n het volgende:
[..]
Néé hoor!
In genneeeeeeppp...
za'k zeggen waar?
Net ff weggeweest met de suup.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar weer rondjes crossen in de kangoo van de zaak
Ambtenaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ff met een collega rijden, lekker onder werktijd
Heb je vier voor reserve onderdelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
@ Xtreem, mn broertje heeft een Alto gekocht voor 150 euro meende ik, met een half jaar APK. Voor 750 euro kun je dat 5x doen![]()
Dat geeft zo'n gezeur met verzekering/ belastingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
@ Xtreem, mn broertje heeft een Alto gekocht voor 150 euro meende ik, met een half jaar APK. Voor 750 euro kun je dat 5x doen![]()
gefrustreerd. En met jou?quote:
Met wat gezoek kan dat makkelijk ja, mn Volvo kocht ik ook voor 75 euro, sleutelde er nog eens voor 75 euro onderdelen aan en die auto was verder perfect (later voor 450 euri verkochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n gezeur met verzekering/ belastingMaar het kan dus wel voor 500 - 750 euro?
waar ben je nou uiteindelijk op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zult maar naakt aan het autorijdne zijn, en pech krijgen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef Youp het volgende:
doe het dan meteen goed...
GT3 RS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo geil
hem lelijk vindquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://autovisie.nl/news/items/20050728T1804328_0.xml
Wat een mooie toyota in de OP btw
alle 100 auto's die ik op het oog heb zijn ook te duur voor mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
De auto die ik op het oog heb is nog verder in prijs gedaald, maar nog steeds veel te duur voor mij(Alfa 156 2.4 JTD met veel opties)
Over een half jaar hoop ik er een te kunnen betalenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
[..]
alle 100 auto's die ik op het oog heb zijn ook te duur voor me![]()
en wat doe ik er aan? niks..., niet zeiken, studie afmaken, gaan werken, genoeg verdienen en dan kopen
tripje enkhuizen vandaag is ook aardig verlopen.. wel eens leuk, afstandritjes.. doe ik niet zo vaak...
bij mij wel, daarnaast heb ik al een auto en een motor en nog allerlij brommershit enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over een half jaar hoop ik er een te kunnen betalendus zoals jij het voorspiegelt zit het niet
![]()
Toch wel, want dit is een auto exact zoals ik em wil hebben, zwart met zwart leer, 2.4 JTD met chip (165pk), climate, Radio/CD/MP3, verlaagd, mooie 16" uit '99, maar 160k op de teller en nog veel meer. En altijd in handen geweest van SCARB clubleden. En het huillie gedeelte is: over een half jaar is deze auto op zeker al verkochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mij wel, daarnaast heb ik al een auto en een motor en nog allerlij brommershit enzo
-edit-
ik moet dan ook nog n dikke 5,5 jaar naar school
-edit2-
en als je er een over een half jaar kan betalen moet je helemaal niet gaan liggen huilen hier
jep, het einde van de wereld jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel, want dit is een auto exact zoals ik em wil hebben, zwart met zwart leer, 2.4 JTD met chip (165pk), climate, Radio/CD/MP3, verlaagd, mooie 16" uit '99, maar 160k op de teller en nog veel meer. En altijd in handen geweest van SCARB clubleden.
Geen al te best harnas, als het z'n dood is geworden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:07 schreef MicHELLo het volgende:
Doodgegaan in zijn harnas....
whehehequote:
boh, dat heb ik nog nooit meegemaakt... hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu voelt het alsof ik met mijn tenen in de hete tomatensoep heb gezeten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef Youp het volgende:
[..]
boh, dat heb ik nog nooit meegemaakt... hoe voelt dat?![]()
alsof ik met mijn tenen in de hete tomatensoep heb gezeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef Youp het volgende:
[..]
boh, dat heb ik nog nooit meegemaakt... hoe voelt dat?![]()
hier nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
alsof ik met mijn tenen in de hete tomatensoep heb gezeten.Het is hier gewoon benauwd man.
ach man stel je niet aanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Limburgs![]()
En hier is het ook benouwd ja
Dankjewel MewBiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding] IJsmeis
Op naar de volgende 18![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |