klootviool snap je niet wat je excuses maken isquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef NightH4wk het volgende:
SCH is een aap.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
klootviool snap je niet wat je excuses maken is![]()
Sorry![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en ik weet best dat er ook aardige Friezen zijn.
Het is uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij moet jij nog een hoop leren
ja he, ik wil alleen even in het reine komen met de mods. wat mij betreft stellen we auswitch weer in werking speciaal voor iedereen die in een plaats woont met twee namen op het bord bij de ingang van de gemeente en voor iedereen die daar langer dan 5 jaar heeft gewoond in het verledenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog een hoop leren
Ha Nietz, hoe is met de excuses aan de gothjes?quote:
Hey Lit, mag ik jou en alle andere MUZ-trivia-ers mijn excuses aanbieden voor alle vragen die ik heb gegoogled?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha Nietz, hoe is met de excuses aan de gothjes?.
Tuurlijk. Alhoewel we er stiekem op gehoopt hadden dat je op den duur die foto van de Melvins wel gewoon zou herkennenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey Lit, mag ik jou en alle andere MUZ-trivia-ers mijn excuses aanbieden voor alle vragen die ik heb gegoogled?
Waarom zou ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
Ha Nietz, hoe is met de excuses aan de gothjes?.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alhoewel we er stiekem op gehoopt hadden dat je op den duur die foto van de Melvins wel gewoon zou herkennen.
Tenminste 1 fout waar je zelf nog wat aan kunt doenquote:
Als ik jou was zou ik je excuses maar eens gaan aanbieden aan de TS-er. Zijn intentie was een topic in NWS (gezien de meerdere vragen van een user daar, afstemmen op de vraag van de user , klantvriendelijk zijn)quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dit overigens een ideaal topic om het forum rond te schoppen, zodat ook mensen in andere fora van de gelegenheid gebruik kunnen maken, elkaar hun excuses aan te bieden.
*schop
Ik zelf ben fries. En ik ben het volledig eensch met uw stellingen. Stomme stugge lui hiero.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil alle Friezen mijn excuses maken voor mijn opmerkingen in Eigen kentekens voor Friezen . Die waren bedoelt met een licht komische ondertoon, en ik weet best dat er ook aardige Friezen zijn.
Als hij zich hierdoor gekwetst voelt zal ik mij zeker verontschuldigen, aangezien dit niet mijn intentie was. Ik probeer op deze manier slechts een breder publiek kennis te laten nemen van het nobel streven van TS, opdat hij hiermee anderen zal inspireren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je excuses maar eens gaan aanbieden aan de TS-er. Zijn intentie was een topic in NWS (gezien de meerdere vragen van een user daar, afstemmen op de vraag van de user , klantvriendelijk zijn)
schopquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dit overigens een ideaal topic om het forum rond te schoppen, zodat ook mensen in andere fora van de gelegenheid gebruik kunnen maken, elkaar hun excuses aan te bieden.
*schop
Huichelaar je weet dat een grote leugen is!! zoiets betstaat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
, en ik weet best dat er ook aardige Friezen zijn.
Wat hij zegtquote:Sorry vriendin van Super Jeffrey het spijt me dat ik je vriendje heb gebruikt voor het openen van topics
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef VaderJacob het volgende:
En het spijt me ook dat ik je een achterlijke gothic heb genoemdt en dat ik alles aan martijn Dribbel_ heb vertelt![]()
nou vooruit, zand erover, komt-ie... mond open en gewoon blijven slikken!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
Ik bied mijn excuses aan milagro aan dat ik haar een 'naar mens' noemde. Bij nader inzicht vond ik dat alleen op dat moment, het is nu wel weer over![]()
Sorry
Sorry dat ik moslim benquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
Ik bied mijn excuses aan voor het feit dat ik me nooit hufterig gedraag en bij daardoor positief onderscheid van het gros v/d fokkers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
ik vind dat alle users mij excuces aanbieden wegens beledigen van Meki
ja dat heb ik ook altijd als ik mijn huis wil schoonmaken ... zoveel rotzooi dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit soort topics weet ik me geen houding aan te nemen.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |