abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29327628
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En dat er 50 supporters zijn die hem uitfluiten kan ook niet echt een reden zijn!
Ja maar als die 50 supporters nu heeeeeeeel veeeeeel lawaai maken...scheelt dat niet?
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29327632
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En dat er 50 supporters zijn die hem uitfluiten kan ook niet echt een reden zijn!

Ik vraag me echt sterk af of hij dit hard kan maken, als hij het überhaupt zo zou willen spelen. Maar ja, wie ben ik...
Mocht het een transfer worden, dan zal ie wel een nare bijsmaak hebben, ook bij mij.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:41:24 #253
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29327815
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef Elgigante het volgende:
Mocht het een transfer worden, dan zal ie wel een nare bijsmaak hebben, ook bij mij.
Ik denk het wel.

Ik spreek sowieso al PSV'ers die hem sportief graag zien komen maar als persoon niet (vanwege de huidige perikelen). Net zoals Feyenoorders hem sportief willen houden, maar als persoon graag zien vetrekken momenteel.

Goede Tijden, Slechte Tijden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:50:21 #254
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29328127
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Punt is: Kalou wil nar PSV en PSV wil Kalou, maar Feyenoord wil niet.
Als jouw omschrijving de enige manier is om aanspraak te maken op dit soort clausules kun je op je klompen wel aanvoelen wat Kalou dan over szijn situatie bij Feyenoord gaat vertellen (Bijv> Ons is verzekerd CL te spelen, PSV doet het en Feyenoord speelt nu Uefa, hier ben ik ontevreden over).
Ook kan hij reppen over salaris (wat bij PSV waarschijnlijk hoger is dan Feyenoord) en weet ik al niet meer.
Enig respect naar Feyenoord (van Kalou zijnde) is hier ver te zoeken natuurlijk, maar in de voetballerij (wat een kutwoord) is niets onmogelijk (Zie Eto'O over Madrid).

Ik blijf het geheel in elk geval een trieste zaak vinden voor het voetbal in het algemeen.
Nou, de voorbeelden die je geeft zijn denk ik vrij makkelijk van tafel te vegen want het zou wel heel dom zijn spelers de CL te beloven en Feyenoord heeft een verbeterd contract voor hem klaar liggen. Maar ik ben dan echt zeer geinteresseerd in de punten die evt. zouden worden aangedragen mocht het zover komen.
Even geen signature.
pi_29328186
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Nou, de voorbeelden die je geeft zijn denk ik vrij makkelijk van tafel te vegen want het zou wel heel dom zijn spelers de CL te beloven en Feyenoord heeft een verbeterd contract voor hem klaar liggen. Maar ik ben dan echt zeer geinteresseerd in de punten die evt. zouden worden aangedragen mocht het zover komen.
Ik ook, maar ik denk eigenlijk niet dat PSV en Feyenoord het zover willen laten komen
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:09:32 #256
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29328696
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Als je naar de laatste jaren kijkt zijn er van PSV veel meer spelers naar echte topclubs gegaan (Robben, Kezman, V Nistelrooij, v Bommel, Vogel, Park) dan van Feyenoord.....Dat kan ook een goede reden voor Kalou zijn om naar PSV te gaan....
pi_29328838
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef The_M het volgende:

[..]

Als je naar de laatste jaren kijkt zijn er van PSV veel meer spelers naar echte topclubs gegaan (Robben, Kezman, V Nistelrooij, v Bommel, Vogel, Park) dan van Feyenoord.....Dat kan ook een goede reden voor Kalou zijn om naar PSV te gaan....
Uiteraard, mar dat heeft in wezen niets met ontevreden werknemerschap van doen, daar ging het om.
Het door jouw genoemde argument zal ongetwijfeld ook bij Kalou door het hoofd spoken.
Yeah baby Yeah!
pi_29329817
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Moet Wotte geen dakdekker worden
(Wat hebben dit soort insinuaties nu voor zin?)

Een beetje respect naar PSV mag wel vind ik, je laat je behoorlijk kennen met dergelijke toespelingen in elk geval.
PSV hoeft ook geen 12 of 15 miljoen op tafel te leggen voor Kalou, die wordt (eventueel, als hij komt) ten maximale voor 10 miljoen getransfereerd en met dat bedrag mag Feyenoord in de handjes wrijven...
10 miljoen is niks voor hem. Het wordt een hele grote en dat weten jullie ook. Robben ging voor 18 miljoen, dan is Kalou echt wel 12 tot 15 waard.
pi_29329874
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:32 schreef Bobu het volgende:
Als Kalou nog komt mag hij gewoon in de CL spelen hoor. Je zaakjes wat beter nakijken Kaap, voordat je hier bullshit komt lopen verkondigen.
Dat beetje bullshit zou er anders goed bijpassen in de topic, ik zie niet anders...

Maar volgens mij is het zo dat een speler voor een bepaalde datum alleen nog mee kan doen aan de CL, en dat is niet de einddatum van de transferperiode.
pi_29329899
Robben heeft zich bewezen in de CL en Kalou nog niet. Dat drijft de prijs van een speler echt wel omhoog. Daarnaast wilde alleen het koopzieke Chelsea vóór het EK zoveel geld betalen voor Robben. Kalou is (op dit moment) echt geen 15 miljoen euro waard.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29329943
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dat beetje bullshit zou er anders goed bijpassen in de topic, ik zie niet anders...

Maar volgens mij is het zo dat een speler voor een bepaalde datum alleen nog mee kan doen aan de CL, en dat is niet de einddatum van de transferperiode.
Lul niet zo dom. Ibrahimovic kon ook gewoon meedoen met Juventus aan de CL en wanneer Koné naar Ajax was gekomen, dan had hij ook gewoon uit kunnen komen voor Ajax.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29330024
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, ik meen dat de transferperiode tot eind Augustus loopt, en tot wanneer loopt de inschrijvingstermijn van de CL?
Yeah baby Yeah!
pi_29330094
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:44 schreef Kaap het volgende:

[..]

10 miljoen is niks voor hem. Het wordt een hele grote en dat weten jullie ook. Robben ging voor 18 miljoen, dan is Kalou echt wel 12 tot 15 waard.
Verschil is dat Robben bij PSV speelde (en in de CL) en Kalou bij Feyenoord (en in de Uefa) en Robben net wat verder was dan Kalou op het moment van transfer.
Voor hetzelfde geld speelt Kalou een drama-seizoen komend jaar (het zou niet het eerste jonkie zijn) en dan komt zijn contractsvervaldatum een jaar dichterbij en zal zijn marktwaarde ongetwijfeld dalen.
Als Kalou weer zo'n seizoen speelt als verleden jaar is hij die 15 miljoen onder bepaalde voorwaarden denk ik wel waard ja (als je moet gan rekenen met die bizarre transfersommen icm waarde in de voetballerij)
Yeah baby Yeah!
pi_29331369
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:24 schreef PirE het volgende:

[..]

PSV is de laatste weet ik hoeveel jaar 1e of 2e geworden. De doelstelling van het bestuur is kampioen worden en als supporter mag je dat ook verwachten van een club als PSV. Ik (ja een persoonlijke opinie) vind dat Ajax op dit moment sterker is dan Feyenoord. Je wordt geen kampioen met een slechte verdediging, die van Feyenoord is nou niet echt top.
Daarom zeg ik ook: áls ze er in slagen de verdediging dicht te timmeren. En dat acht ik niet onmogelijk. Lukt ze dat, dan hebben ze veruit de beste aanval van Nederland en zijn ze voor kandidaat nummer 1.
quote:
Ik ga ervan uit dat PSV ieder jaar CL speelt, halen ze dat niet dan ben ik teleurgesteld. Mag dat ook al niet als supporter zijnde? Targets daar draait het om, je moet het alleen niet gaan overdrijven met een 1 op je stropdas
Als PSV geen CL zou halen zou ik ook teleurgesteld zijn, maar met die play-offs kan er van alles gebeuren.
Dat PSV al tig jaar in de top 3 eindigt wil natuurlijk niet zeggen dat dat volgend jaar ook weer zo is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29332442
het verhaaltje Kalou gaat nog even door
pi_29332462
idd, ik ben benieuwd wat Kalou en zn zaakwaarnemers te zeggen hebben zometeen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:25:08 #267
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29332887
Haha schitterend dit
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:42:32 #268
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29333488
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Kalou en z'n zaakwaarnemer adviseren Feyenoord door te gaan met de onderhandelingen.

What else is new.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29333875
Dat snap ik, maar ik vraag me af hoe het gebracht gaat worden. Ik zit op het moment te wachten dat Kalou en zn zaakwaarnemer een onafwendbare breuk aan het forceren zijn, en tot nog toe is die (zoals je al impliciet zegt ) er nog niet echt gekomen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29334036
bah laat em ook maar naar PSV gaan, dan stelt Feyenoord helemaal niks meer voor en SQD > Kalou
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29335557
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Jajong het volgende:
bah laat em ook maar naar PSV gaan, dan stelt Feyenoord helemaal niks meer voor en SQD > Kalou
Je zet de smilie verkeerd, hij moet na Escudé
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:56:16 #272
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29336426
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Je zet de smilie verkeerd, hij moet na Escudé
Wees blij dat ie tenminste die 3 letters in de goede volgorde kan zetten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29336514
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wees blij dat ie tenminste die 3 letters in de goede volgorde kan zetten
Waarom zou HIJ daar blij mee moeten zijn, boer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:08:36 #274
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29336954
Word je meteen weer een boer genoemd he
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:13:34 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29337154
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waarom zou HIJ daar blij mee moeten zijn, boer.

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29337243
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

[afbeelding]

psst, ongevraagd iemands foto hier neerzetten is verboden en leidt tot een ban
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:59:22 #277
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29339236
quote:
Hallo ik ben Sebas en ik heb altijd gelijk, ik ben kankergoed in voetbal en mijn muzikale voorkeur is negermuziek, van jazz tot dancehall, en van biggie tot pac.ook alto muziek waardeer ik van tijd tot tijd, wat niet wegneemt dat ik uitermate urban ben

AFCA !!~~!~!~!!
pi_29339520
Volgens mij is hij gewoon een kloon van fayakill of zo.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:11:43 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29339730
En laten we het nu maar over PSV gaan hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29339866
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoezo zometeen?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:16:01 #281
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29339920
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
En laten we het nu maar over PSV gaan hebben
Right on. FF wat nieuws komend van de Open Dag.
quote:
Ongeveer twintigduizend fans van PSV kwamen maandagmiddag op de Open Dag af. Vanaf 15.00 uur was er een programma in het Philips Stadion, waar de A-selectie voor het seizoen 2005-2006 gepresenteerd werd.

Qua publiek, weer en gezelligheid was de Open Dag een groot succes. De spelers werden onthaald op het veld en de nieuwelingen Timmy Simons, Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra kwamen van een speciale trap af. Er was verder onder meer een korte training, een optreden van de SRV Männer (k-k-k-kampioenen!) en penaltyschieten met Phoxy. klik hier voor een fotoverslag van het binnenprogramma.
quote:
Begroting iets boven de 50 miljoen

BRON: Telegraaf.nl

De begroting van PSV zal niet veel hoger zijn dan vorig seizoen. Toen was die 50 miljoen, nu er iets boven aldus Westerhof. Uiteindelijk werd er door de sportieve successen vorig seizoen meer dan 60 miljoen omzet gedraaid. Tot een grotere begroting leidt dat vooralsnog niet. "Maar we zijn wel bezig om meer geldbronnen aan te boren. Het spelersfonds komt er, maar er zijn ook andere initiatieven. Zo hebben we grond van de parkeerruimte om ons stadion verkocht. Daar worden woningen op gebouwd. Zo willen we extra inkomstenstromen genereren om ook in de toekomst de selectie op peil te houden."
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:20:04 #282
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29340105
Vanochtend geschoten:

maandag 1 augustus 2005 @ 22:23:01 #283
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29340241
quote:

Op de eerste persconferentie van het seizoen heeft Guus Hiddink de nieuwe spelers voor het voetbaljaar 2005-2006 gepresenteerd. Hij gaf samen met voorzitter Westerhof zijn kijk op komend seizoen.

Voorzitter Rob Westerhof haalde aan dat hij overal in Europa is aangesproken op het succes van afgelopen seizoen en dat het clubimago overal verbeterd is. Ook gaf hij een korte toelichting vanuit de directie gezien op het komend seizoen. Guus Hiddink presenteerde vervolgens de drie aanwinsten Timmy Simons, Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra. Zij poseerden voor eerst officieel voor de Nederlandse pers. Hiddink noemde het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel, Ji-Sung Park, Kasper Bøgelund en Remco van der Schaaf 'aderlatingen', maar sprak als doelstelling uit dat PSV opnieuw wil doorstoten naar de knockout-fase van de Champions League. "Die stap willen we bijzonder graag maken."

Er is in vergelijking met vorig jaar één wezenlijk verschil. "We waren toen de jagers, nu worden wij gejaagd door de successen van afgelopen jaar. Dat is ook logisch. We realiseren ons dat we mogelijk wat meer tikjes op de neus krijgen, maar daar moet je goed op reageren. PSV gaat weer strijd en kwaliteit leveren. Op de vraag of Hiddink zijn selectie rond heeft, gaf de hoofdcoach een open antwoord. "Ik heb altijd wensen, verzwaring in kwaliteit is altijd welkom." Eén journalist noemde man en paard door te informeren naar Salomon Kalou van Feyenoord. "Zij willen niet met ons om tafel. We hebben een bod gedaan, maar Feyenoord zegt dat er niet te praten is. Wij staan open. De vraag is nu: hoe wil men verder gaan?", aldus Hiddink, die PSV omschreef als een 'zeer strijdvaardig team'. Na afloop van de persconferentie ging de selectie lunchen en was er voor de media nog gelegenheid om één-op-één vragen te stellen. Daarna ging het team zich klaarmaken voor de presentatie aan het publiek, vanmiddag op de Open Dag.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:26:27 #284
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29340368
Alex is eindelijk geselecteerd voor de Seleçao
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29340402
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Djekko het volgende:
pi_29340421
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hoezo zometeen?
ik dacht dat het nog in datzelfde sportjournaal kwam, maar dat is dus om 22.30. Iig, dat deed de verslaggever vermoeden
pi_29340759
Kalou

Wotte
pi_29340789
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Djekko het volgende:
Blij voor hem, maar hoop dat het nog even duurt voordat die een volwaardige international is
Wil niet dat die naar Chelsea gaat, nu toch nog niet
pi_29340811
8 miljoen een goed bod
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29340996
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef F1Bas het volgende:
8 miljoen een goed bod
ajax doet op gratis spelers zelfs niks uit
pi_29341074
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ajax doet op gratis spelers zelfs niks uit
Wat heeft Ajax nu weer met dat bod te maken
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:46:57 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29341227
Duidelijke taal wederom van Kalou. "Ik wil naar PSV"

Dat wordt weer smullen
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef F1Bas het volgende:
Wat heeft jouw overbodige aanwezigheid met dit topic te maken?
pi_29341400
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:

Dat wordt weer smullen
[..]

Hij reageert op een nieuwsbericht dat met PSV te maken heeft.

De bizarre opmerking van Pascal om gelijk weer over Ajax tegen te counteren was echt overbodig.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:53:05 #294
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29341517
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hij reageert op een nieuwsbericht dat met PSV te maken heeft.

De bizarre opmerking van Pascal om gelijk weer over Ajax tegen te counteren was echt overbodig.
Die opmerking wordt opgewekt doordat er zo'n minachtende smiley achter staat. Kijk het nergens over maar als je iedere keer een topic binnenvalt met alleen maar cynisme en negativiteit, dan wordt dat op een gegeven moment niet meer gewaardeerd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:54:24 #295
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29341582
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:

Dat wordt weer smullen
[..]

Ik weet trouwens niet wie er Nederlandse les geeft bij Feyenoord, maar nu snap ik wel waarom hij geen Nederlander kon worden. Daarvoor moet je echt wel beter Nederlands kunnen.

Gomes was trouwens weer fantastisch op de beelden, met dat pak aan .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29341627
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Die opmerking wordt opgewekt doordat er zo'n minachtende smiley achter staat. Kijk het nergens over maar als je iedere keer een topic binnenvalt met alleen maar cynisme en negativiteit, dan wordt dat op een gegeven moment niet meer gewaardeerd.
Kom op, wees nu eens eerlijk, het is wel een erg mager bod.
pi_29341646
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

meer met het niveau van de post
pi_29341662
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik weet trouwens niet wie er Nederlandse les geeft bij Feyenoord, maar nu snap ik wel waarom hij geen Nederlander kon worden. Daarvoor moet je echt wel beter Nederlands kunnen.
Inderdaad. Ik zal al te zoeken naar dat topic over zijn naturalisatie, maar die is dicht en om er nou weer een nieuwe over te openen.

Ik was er al niet voor, maar nu hij echt totaal geen vloeiend Nederlands spreekt, hoeft het voor mij echt niet hoor.
pi_29341742
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kom op, wees nu eens eerlijk, het is wel een erg mager bod.
mager kom op zeg, 8 miljoen lijkt me meer dan redelijk, wat heeft hij nu gepresteerd dan ?
pi_29341793
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Gomes was trouwens weer fantastisch op de beelden, met dat pak aan .
gelukkig zijn die cursussen van PSV beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')