quote:
quote:Hallo ik ben Sebas en ik heb altijd gelijk, ik ben kankergoed in voetbal en mijn muzikale voorkeur is negermuziek, van jazz tot dancehall, en van biggie tot pac.ook alto muziek waardeer ik van tijd tot tijd, wat niet wegneemt dat ik uitermate urban ben
AFCA !!~~!~!~!!
Hoezo zometeen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef LuNaTiC het volgende:
idd, ik ben benieuwd wat Kalou en zn zaakwaarnemers te zeggen hebben zometeen
Right on. FF wat nieuws komend van de Open Dag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
En laten we het nu maar over PSV gaan hebben![]()
quote:Ongeveer twintigduizend fans van PSV kwamen maandagmiddag op de Open Dag af. Vanaf 15.00 uur was er een programma in het Philips Stadion, waar de A-selectie voor het seizoen 2005-2006 gepresenteerd werd.
Qua publiek, weer en gezelligheid was de Open Dag een groot succes. De spelers werden onthaald op het veld en de nieuwelingen Timmy Simons, Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra kwamen van een speciale trap af. Er was verder onder meer een korte training, een optreden van de SRV Männer (k-k-k-kampioenen!) en penaltyschieten met Phoxy. klik hier voor een fotoverslag van het binnenprogramma.
quote:Begroting iets boven de 50 miljoen
BRON: Telegraaf.nl
De begroting van PSV zal niet veel hoger zijn dan vorig seizoen. Toen was die 50 miljoen, nu er iets boven aldus Westerhof. Uiteindelijk werd er door de sportieve successen vorig seizoen meer dan 60 miljoen omzet gedraaid. Tot een grotere begroting leidt dat vooralsnog niet. "Maar we zijn wel bezig om meer geldbronnen aan te boren. Het spelersfonds komt er, maar er zijn ook andere initiatieven. Zo hebben we grond van de parkeerruimte om ons stadion verkocht. Daar worden woningen op gebouwd. Zo willen we extra inkomstenstromen genereren om ook in de toekomst de selectie op peil te houden."
quote:
Op de eerste persconferentie van het seizoen heeft Guus Hiddink de nieuwe spelers voor het voetbaljaar 2005-2006 gepresenteerd. Hij gaf samen met voorzitter Westerhof zijn kijk op komend seizoen.
Voorzitter Rob Westerhof haalde aan dat hij overal in Europa is aangesproken op het succes van afgelopen seizoen en dat het clubimago overal verbeterd is. Ook gaf hij een korte toelichting vanuit de directie gezien op het komend seizoen. Guus Hiddink presenteerde vervolgens de drie aanwinsten Timmy Simons, Mika Väyrynen en Osmar Ferreyra. Zij poseerden voor eerst officieel voor de Nederlandse pers. Hiddink noemde het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel, Ji-Sung Park, Kasper Bøgelund en Remco van der Schaaf 'aderlatingen', maar sprak als doelstelling uit dat PSV opnieuw wil doorstoten naar de knockout-fase van de Champions League. "Die stap willen we bijzonder graag maken."
Er is in vergelijking met vorig jaar één wezenlijk verschil. "We waren toen de jagers, nu worden wij gejaagd door de successen van afgelopen jaar. Dat is ook logisch. We realiseren ons dat we mogelijk wat meer tikjes op de neus krijgen, maar daar moet je goed op reageren. PSV gaat weer strijd en kwaliteit leveren. Op de vraag of Hiddink zijn selectie rond heeft, gaf de hoofdcoach een open antwoord. "Ik heb altijd wensen, verzwaring in kwaliteit is altijd welkom." Eén journalist noemde man en paard door te informeren naar Salomon Kalou van Feyenoord. "Zij willen niet met ons om tafel. We hebben een bod gedaan, maar Feyenoord zegt dat er niet te praten is. Wij staan open. De vraag is nu: hoe wil men verder gaan?", aldus Hiddink, die PSV omschreef als een 'zeer strijdvaardig team'. Na afloop van de persconferentie ging de selectie lunchen en was er voor de media nog gelegenheid om één-op-één vragen te stellen. Daarna ging het team zich klaarmaken voor de presentatie aan het publiek, vanmiddag op de Open Dag.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Djekko het volgende:
Alex is eindelijk geselecteerd voor de Seleçao![]()
ik dacht dat het nog in datzelfde sportjournaal kwam, maar dat is dus om 22.30. Iig, dat deed de verslaggever vermoedenquote:
Blij voor hem, maar hoop dat het nog even duurt voordat die een volwaardige international isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef Djekko het volgende:
Alex is eindelijk geselecteerd voor de Seleçao![]()
Wat heeft Ajax nu weer met dat bod te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ajax doet op gratis spelers zelfs niks uit![]()
Wat heeft jouw overbodige aanwezigheid met dit topic te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef F1Bas het volgende:
Wat heeft Ajax nu weer met dat bod te maken![]()
Hij reageert op een nieuwsbericht dat met PSV te maken heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:
Duidelijke taal wederom van Kalou. "Ik wil naar PSV"
Dat wordt weer smullen
[..]
Wat heeft jouw overbodige aanwezigheid met dit topic te maken?
Die opmerking wordt opgewekt doordat er zo'n minachtende smiley achter staat. Kijk het nergens over maar als je iedere keer een topic binnenvalt met alleen maar cynisme en negativiteit, dan wordt dat op een gegeven moment niet meer gewaardeerd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij reageert op een nieuwsbericht dat met PSV te maken heeft.
De bizarre opmerking van Pascal om gelijk weer over Ajax tegen te counteren was echt overbodig.
Ik weet trouwens niet wie er Nederlandse les geeft bij Feyenoord, maar nu snap ik wel waarom hij geen Nederlander kon worden. Daarvoor moet je echt wel beter Nederlands kunnen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Zapper het volgende:
Duidelijke taal wederom van Kalou. "Ik wil naar PSV"
Dat wordt weer smullen
[..]
Wat heeft jouw overbodige aanwezigheid met dit topic te maken?
Kom op, wees nu eens eerlijk, het is wel een erg mager bod.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die opmerking wordt opgewekt doordat er zo'n minachtende smiley achter staat. Kijk het nergens over maar als je iedere keer een topic binnenvalt met alleen maar cynisme en negativiteit, dan wordt dat op een gegeven moment niet meer gewaardeerd.
meer met het niveau van de postquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax nu weer met dat bod te maken![]()
Inderdaad. Ik zal al te zoeken naar dat topic over zijn naturalisatie, maar die is dicht en om er nou weer een nieuwe over te openen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wie er Nederlandse les geeft bij Feyenoord, maar nu snap ik wel waarom hij geen Nederlander kon worden. Daarvoor moet je echt wel beter Nederlands kunnen.
mager kom op zeg, 8 miljoen lijkt me meer dan redelijk, wat heeft hij nu gepresteerd dan ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op, wees nu eens eerlijk, het is wel een erg mager bod.
gelukkig zijn die cursussen van PSV beterquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wie er Nederlandse les geeft bij Feyenoord, maar nu snap ik wel waarom hij geen Nederlander kon worden. Daarvoor moet je echt wel beter Nederlands kunnen.
Gomes was trouwens weer fantastisch op de beelden, met dat pak aan![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |