maargoed voor hetzelgde geld blijven ze koppig bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef Djekko het volgende:
1 september.
Kalou is sowieso niet houdbaar voor Feyenoord. Kalou wil weg, en het legioen wil niets anders dan dat na zijn uitspraken in de media.
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef Djekko het volgende:
1 september.
Kalou is sowieso niet houdbaar voor Feyenoord. Kalou wil weg, en het legioen wil niets anders dan dat na zijn uitspraken in de media.
Ik zou het nooit pikken als bijvoorbeeld een Farfán zegt dat hij veel liever bij Feyenoord speelt, en dat meerdere malen kenbaar maakt in de media. Dan mag ie van mij ook echt weg, en hoeft ie niet terug te komen met excuses of whatever.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik niet
Wat mij betrefd tyft ie gauw op naar ehvn!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik niet
Kan ook anders opgelost worden, met een dikke boete of terugzetten naar 't 2e of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zou het nooit pikken als bijvoorbeeld een Farfán zegt dat hij veel liever bij Feyenoord speelt, en dat meerdere malen kenbaar maakt in de media. Dan mag ie van mij ook echt weg, en hoeft ie niet terug te komen met excuses of whatever.
Nou omdat jij het bent dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey Spidey,
Stem maar wel, en laat maar open wat je echt niet weet! Dat doen meer users hoor...
Das wel begrijpelijk, hij heeft bij jullie de grote doorbraak gehad en toont de waardering niet eens...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat mij betrefd tyft ie gauw op naar ehvn!
Het feit dat ie met psv flirt vind ik nog niet es het grootste probleem eigenlijk. Ik vind gewoon dat hij respectloos met Feyenoord omgaat, zeker als je kijkt dat ie pas welgeteld 1 seizoen HCE speelt.
Precies! Jij snapt mij!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:20 schreef ASSpirine het volgende:
Das wel begrijpelijk, hij heeft bij jullie de grote doorbraak gehad en toont de waardering niet eens...
U nog wel tegen die bananenplukkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt mij!
En daarom kan hij wat mij betreft dus echt 10 meter in de stront zakken.
Als ie echt verkast toch maar es een Frans spandoekje maken ofzo:
Salomon, vous ne méritez pas la chemise de Feyenoord !
Ik spreek geen Frans wat is de vertalingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt mij!
En daarom kan hij wat mij betreft dus echt 10 meter in de stront zakken.
Als ie echt verkast toch maar es een Frans spandoekje maken ofzo:
Salomon, vous ne méritez pas la chemise de Feyenoord !
Salomon, je hebt het Feyenoord-shirt niet verdiend...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans wat is de vertaling![]()
Okéquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Salomon, je hebt het Feyenoord-shirt niet verdiend...
Dan heb je geluk want meestal komt er behoorlijk fout Frans uit. Valt mee nuquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb hem gewoon in een translator gegooid als "you".
chemise [la ~ (v)] (blouse)quote:
quote:Hiddink heeft 'eigen' hotel
AMSTERDAM - Guus Hiddink behoort sinds kort tot de selecte groep grootheden op aarde die een hotel naar zich vernoemd hebben gekregen. In Zuid-Korea werd onlangs het viersterrenhotel 'Hiddink' geopend, inclusief een heus Hiddink-museum.![]()
Kortgeleden keerde de in Zuid-Korea zeer gevierde voetbaltrainer terug in het Aziatische land en stond perplex bij het zien van het hotel in Gwangju, zo'n 350 kilometer ten zuiden van metropool Seoel. Het voormalige hotel Prima Continental is een viersterrenaccommodatie waar Hiddink, nadat hij Zuid-Korea tijdens het WK-voetbal in 2002 naar de halve finales loodste, zijn naam aan heeft verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |