En er wordt gespoken, in dat verband, over een Roemeense en Poolse middenvelder.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Voor wat het waard is:
Er wordt gesuggereerd dat de transfer van Kalou naar PSV al lang een breed beklonken is maar dat deze pas bekend gemaakt mag worden als feyenoord 2 goede nieuwe aankopen gepresenteerd heeft.
Dan kunnen we lang wachten.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
Voor wat het waard is:
Er wordt gesuggereerd dat de transfer van Kalou naar PSV al lang een breed beklonken is maar dat deze pas bekend gemaakt mag worden als feyenoord 2 goede nieuwe aankopen gepresenteerd heeft.
Ach bij Feyenoord zijn ze al snel 'goed'quote:
Inderdaad maar ik denk niet dat feyenoord zonder de transfer van Kalou veel geld te besteden heeft voor 2 (top)aankopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef Djekko het volgende:
Hoop het, maar lijkt mij niet meer dan eenvoudige speculatie dat het al rond zou zijn. Want dat Feyenoord eerst 2 nieuwe spelers wil presenteren heeft in de kranten gestaan.
Maar ik denk dat Feyenoord ook niet zonder vervangers wil komen te zitten, dat kunnen ze niet verantwoorden tegenover het Legioen....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik denk niet dat feyenoord zonder de transfer van Kalou veel geld te besteden heeft voor 2 (top)aankopen.
Daarom dus ja......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Feyenoord ook niet zonder vervangers wil komen te zitten, dat kunnen ze niet verantwoorden tegenover het Legioen....
Het vertrek van Kalou is minder erg als ze vervangers hebben aangetrokken, want het is vooral Kalou zelf die weg wil.
Ik zou echt niet weten wie de PSV award zou moeten krijgen, ksnap niet waarom bv. Bos beter is dan Pyth of Rubber minder dan Appelsientje. Ze doen allemaal hun ding.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat er maar flink betaald mag worden voor dat stuk etter
iedereen al gestemd? VBL Awards 2005... And the nominees are #2
Tja dat had ik ook ... maar goed er moet er toch 1 uit worden gekozenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wie de PSV award zou moeten krijgen, ksnap niet waarom bv. Bos beter is dan Pyth of Rubber minder dan Appelsientje. Ze doen allemaal hun ding.
Daarnaast zitten er veel nominaties tussen van users die ik of niet goed genoeg ken of die ik het alledrie niet gun...
ik stem dus maar niet
Hey Spidey,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wie de PSV award zou moeten krijgen, ksnap niet waarom bv. Bos beter is dan Pyth of Rubber minder dan Appelsientje. Ze doen allemaal hun ding.
Daarnaast zitten er veel nominaties tussen van users die ik of niet goed genoeg ken of die ik het alledrie niet gun...
ik stem dus maar niet
Vreemd verhaal idd. Ze kunnen beter Kalou verkopen en daarvan 2 goede aanwinsten kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef PyTh het volgende:
Daarom dus ja......
Maar dan moeten ze wel eerst geld hebben om die aankopen aan te trekken.
Zonder de transfer van Kalou hebben ze denk ik niet meer dan een miljoentje of 5 te besteden.
Ze weten dus wellicht dat het al rond is enm ze, pakweg, 10 miljoen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vreemd verhaal idd. Ze kunnen beter Kalou verkopen en daarvan 2 goede aanwinsten kopen.
Goed: hij is een van de meest opvallende (positief) aankopen van het voorseizoen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Als SC Heerenveen supporter vraag ik even hoe Mika het bij PSV doet. ik kan er niet echt veel over vinden...
Heb je al wat van zijn technische vaardigheden kunnen genieten? Soms zat ik gewoon met open mond in het stadion.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed: hij is een van de meest opvallende (positief) aankopen van het voorseizoen.
Ik heb er nog niet veel van gezien om eerlijk te wezen..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb je al wat van zijn technische vaardigheden kunnen genieten? Soms zat ik gewoon met open mond in het stadion.
Nee, heb nog niks gezien van hem. De tour in Korea is aan me voorbijgegaan, maar de competitie begint snel. Zijn technische vaardigheden worden op de verschillende fora al geroemd. Ik hoop dat zijn spelinzicht en diepgang ook goed is, want hij moet natuurlijk, of ie het wil of niet, Van Bommel doen vergeten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb je al wat van zijn technische vaardigheden kunnen genieten? Soms zat ik gewoon met open mond in het stadion.
Als voetballer is het klote dat ie weg gaat, als persoon heb ik liever vandaag dan morgen dat ie optypt met zijn rotsmoel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Dan is de wond niet zo diep.
Wat beelden van de peace cup gezien, 1e helft tegen Lyon speelde hij goed. Lijkt me een goede aankoop. Het zegt allemaal nog niet zo veel, maar we zullen zien dit seizoenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
maargoed voor hetzelgde geld blijven ze koppig bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef Djekko het volgende:
1 september.
Kalou is sowieso niet houdbaar voor Feyenoord. Kalou wil weg, en het legioen wil niets anders dan dat na zijn uitspraken in de media.
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef Djekko het volgende:
1 september.
Kalou is sowieso niet houdbaar voor Feyenoord. Kalou wil weg, en het legioen wil niets anders dan dat na zijn uitspraken in de media.
Ik zou het nooit pikken als bijvoorbeeld een Farfán zegt dat hij veel liever bij Feyenoord speelt, en dat meerdere malen kenbaar maakt in de media. Dan mag ie van mij ook echt weg, en hoeft ie niet terug te komen met excuses of whatever.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik niet
Wat mij betrefd tyft ie gauw op naar ehvn!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Als 'ie voortaan z'n bek houdt over z'n voorliefde voor PSV mag 'ie wat mij betreft blijven. Als 'ie niet bijtrekt kan 'ie oprotten. Hoe andere Feyenoorders hierover denken weet ik niet
Kan ook anders opgelost worden, met een dikke boete of terugzetten naar 't 2e of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zou het nooit pikken als bijvoorbeeld een Farfán zegt dat hij veel liever bij Feyenoord speelt, en dat meerdere malen kenbaar maakt in de media. Dan mag ie van mij ook echt weg, en hoeft ie niet terug te komen met excuses of whatever.
Nou omdat jij het bent dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey Spidey,
Stem maar wel, en laat maar open wat je echt niet weet! Dat doen meer users hoor...
Das wel begrijpelijk, hij heeft bij jullie de grote doorbraak gehad en toont de waardering niet eens...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat mij betrefd tyft ie gauw op naar ehvn!
Het feit dat ie met psv flirt vind ik nog niet es het grootste probleem eigenlijk. Ik vind gewoon dat hij respectloos met Feyenoord omgaat, zeker als je kijkt dat ie pas welgeteld 1 seizoen HCE speelt.
Precies! Jij snapt mij!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:20 schreef ASSpirine het volgende:
Das wel begrijpelijk, hij heeft bij jullie de grote doorbraak gehad en toont de waardering niet eens...
U nog wel tegen die bananenplukkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt mij!
En daarom kan hij wat mij betreft dus echt 10 meter in de stront zakken.
Als ie echt verkast toch maar es een Frans spandoekje maken ofzo:
Salomon, vous ne méritez pas la chemise de Feyenoord !
Ik spreek geen Frans wat is de vertalingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt mij!
En daarom kan hij wat mij betreft dus echt 10 meter in de stront zakken.
Als ie echt verkast toch maar es een Frans spandoekje maken ofzo:
Salomon, vous ne méritez pas la chemise de Feyenoord !
Salomon, je hebt het Feyenoord-shirt niet verdiend...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans wat is de vertaling![]()
Okéquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Salomon, je hebt het Feyenoord-shirt niet verdiend...
Dan heb je geluk want meestal komt er behoorlijk fout Frans uit. Valt mee nuquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb hem gewoon in een translator gegooid als "you".
chemise [la ~ (v)] (blouse)quote:
quote:Hiddink heeft 'eigen' hotel
AMSTERDAM - Guus Hiddink behoort sinds kort tot de selecte groep grootheden op aarde die een hotel naar zich vernoemd hebben gekregen. In Zuid-Korea werd onlangs het viersterrenhotel 'Hiddink' geopend, inclusief een heus Hiddink-museum.![]()
Kortgeleden keerde de in Zuid-Korea zeer gevierde voetbaltrainer terug in het Aziatische land en stond perplex bij het zien van het hotel in Gwangju, zo'n 350 kilometer ten zuiden van metropool Seoel. Het voormalige hotel Prima Continental is een viersterrenaccommodatie waar Hiddink, nadat hij Zuid-Korea tijdens het WK-voetbal in 2002 naar de halve finales loodste, zijn naam aan heeft verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |