YOEPIE!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef DemonRage het volgende:
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Kijk goed naar het lagedrukgebied boven UK, er is een lichte afbuiging te zien naar noord toe. Ofwel: minder oostelijke verplaatsing van zowel het laag als de buien boven Frankrijk enzow.
Precies, de onweersbuien denken nu dat wij Zuid Belgen zijn, bij de Wadden splitst het pasquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef DemonRage het volgende:
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Kijk goed naar het lagedrukgebied boven UK, er is een lichte afbuiging te zien naar noord toe. Ofwel: minder oostelijke verplaatsing van zowel het laag als de buien boven Frankrijk enzow.
Dat id echt hoop gevend. Begint er goed uit te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef DemonRage het volgende:
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Precies, de onweersbuien denken nu dat wij Zuid Belgen zijn, bij de Wadden splitst het pas![]()
Miljaar, alee natuurlijk niet eh ! M'n patat is klaar, tot straksquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:39 schreef Prowl het volgende:
Limburg meld 1 flinke knal
De buurman was nieuwe banden op zn velgen aan het zetten in zn garage en volgens mij werkt zn compressor nu niet meer
Welke weerstation heb je ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:26 schreef Jalu het volgende:
Vandaag een nieuw weerstation gekocht. Voor de live data ervan: zie
[afbeelding]
Verder is het hier nog zonnig en plakkerig...
De buurman was nieuwe banden op zn velgen aan het zetten in zn garage en volgens mij werkt zn compressor nu niet meer
Eetze!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Miljaar, alee natuurlijk niet eh ! M'n patat is klaar, tot straks![]()
Wat? Die compressor of....?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:40 schreef Prowl het volgende:
Ging zoiets van BAM! Fsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
hoorde ik vannacht ook, werd uiteindelijk niks..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef JoeKurr het volgende:
Ik hoor nu als ik mijn hoofd uit het raam steek bijna continu zacht gerommel.
Belooft wat voor straks
Wacht even, dan zal ik even de satelliet een beetje bijdraaien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen die satellietbeelden ietsje bijgedraaid worden?? Dat het in Mali erg droog is weten we nou welwat HIER gebeurt kan je daar nauwelijk op zien
Yup, en naast het MCS onstaan er ook allemaal buien rond het CMS ofwel frontogenese.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er ontstaan wat nieuwe buien in het zuiden van belgie.
Ah fijn, dank jequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wacht even, dan zal ik even de satelliet een beetje bijdraaien.
Maybe zijn die lui bij weeronline wakker geworden en hebben ze ons gesnapt... (met z'n tienen tegelijk onder zelfde code inloggen enzo)quote:
oh okee, ik wacht welquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Heb je 100 jaar Flash? Dan wandel ik even naar de satelliet om hem recht te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |