Het ontstaan, versterken of terug opleven van een frontaal systeem.quote:
Hier hetzelfde, grijs maar erg broeierig..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Lucht zit hier nu potdicht en het wordt alsmaar broeieriger ..
Ik heb de lichten al aan moeten doen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef Oom_Agent het volgende:
Mensen uit Breda / Tilburg hier !! De lucht moet zometeen toch aardig zwart gaan worden. Vanuit Belgie nadert er een wolkbreuk intensiteit bui !!
Rond 21:00u in het zuiden van het land misschien... misschien iets later. Lijkt op het moment nogal langzaam te gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mmmm die grote pluk in Frankrijk komt dus pas vannacht hierheen lijkt me?
ach ja........ net zoals "rookbuien". Dat heb ik ook wel eens gezegd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:19 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
hahaha wolkbreuk neerslagintensiteit of frontogenese![]()
Je bent goed bezig Oom_Agent![]()
rookbuien ken ik wel..die heb ik nu bijvoorbeeld, je steekt de ene sigaret na de andere op.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ach ja........ net zoals "rookbuien". Dat heb ik ook wel eens gezegd.
Buien die op dezelfde plaats blijven hangen maar wel een uitwaaier effect hebben. Zoals gisteren in de buurt van Soest en Garderen.
Zeg dát dan!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Het ontstaan, versterken of terug opleven van een frontaal systeem.
Maar ik bedoel dus dat voor het systeem uit wat losse buien ontstaan.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
rookbuien ken ik wel..die heb ik nu bijvoorbeeld, je steekt de ene sigaret na de andere op.
haha jazeker! switch van het ene scherm naar het andere en ondertussen ook nog aan het werk..alhoewel ik met me werk nu wel even concentratie problemen hebquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
rookbuien ken ik wel..die heb ik nu bijvoorbeeld, je steekt de ene sigaret na de andere op.
Waar zit jij ook alweer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:29 schreef Loedertje het volgende:Regen
Regen
Regen
Regen
Regen
En zeer veel harde knallen en mooie felle flitsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |