abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:49:59 #151
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29363186
Dat was mijn eerste reactie... ongeloof, verdriet en ... 'hoe is het mogelijk'

Bedankt voor jullie medeleven. Over dat voelen of de navelstreng rond het nekje zit... dat zullen ze vast gedaan hebben, maar het zat er heel vast omheen gedraaid had ik gehoord. Ze konden het op DAT punt niet meer voorkomen dat het kindje overleed (overigens duurde de bevalling al minstens 30 uur ín het ziekenhuis, dus misschien is de aandacht wat verslapt geweest...je weet het allenaal niet ... )
pi_29363282
Wat erg Suzanna! Onvoorstelbaar, dan gaat de hele zwangerschap prima, gaat het goed met je ongeboren kindje en door zoiets gaat het dan alsnog verschrikkelijk mis tijdens de geboorte...
Wat verschrikkelijk voor je broer en zijn vrouw/vriendin, en voor de rest van de familie. Dan is de afstand tussen hier en noorwegen enorm groot, als je niet direct bij ze kan zijn om ze te troosten...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29363397
Suzanna, wat een nachtmerrie!! Ik heb er kippevel van op mijn armen en de tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte!!

Liefs Vicky
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29364357
Suzanna ik heb er geen woorden voor
pi_29364495
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Jelief het volgende:
welkom mamamiek, als ik goed reken ben je begin november uitgerekend dan toch?

Suzanna sterkte.

Rekkie, ik hoop voor jullie dat de bevalling voor vrijdag nog vanzelf inzet! Verder wel helemaal goedgekeurd bij de vlos?
Helemaal goed gekeurd verder hoor.... alles verloopt verder perfect, zegt ook de vlos

Suzanna.... sterkte
pi_29364750
Heel veel sterkte Suzanna en fam met het verlies
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29364868
Suzanna , vreselijke bericht ik wil jullie en de fam heel veel kracht toesturen met dit verlies

ik heb ff tussendoor misschien een hele dommevraag, en weet dat rauwe melk niet mag, maar nu ging ik vandaag verse melk halen bij de boerderij, en thuis aangekomen zie ik op de dop staan volle rauwe melk (gepasteuriseerd) , behoord dit nou bij de rauwe melk wat je niet mag? (weet niet het verschil)
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:56:30 #158
43556 miss_dynastie
pi_29364927
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef Suzanna het volgende:
Mijn boers dochtertje is vanmiddag geboren met de navelstreng om haar nekje...zodra haar hoofdje eruit was gaf ze een kreetje en overleed.
Oh, mijn hemel
Sterkte
pi_29365036
haai jelief
ietsie dr bij - 18 november is Da Date!
busy busy working hard without moving
slow down slow down
new life on it's way
18-11 :) one more Scorpion will do !!!!
pi_29365187
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Girly het volgende:
ik heb ff tussendoor misschien een hele dommevraag, en weet dat rauwe melk niet mag, maar nu ging ik vandaag verse melk halen bij de boerderij, en thuis aangekomen zie ik op de dop staan volle rauwe melk (gepasteuriseerd) , behoord dit nou bij de rauwe melk wat je niet mag? (weet niet het verschil)
Gepasteuriseerd is altijd goed. Dit betekent dat dat de melk bewerkt is zodat er geen bacterien inzitten.
pi_29365239
Suzanna wat erg zeg! Heel veel sterkte!

Welkom mamamiek.

igraine, je mail doet het niet! Krijg hem telkens terug

[ Bericht 23% gewijzigd door Ingrid19 op 02-08-2005 18:18:04 ]
pi_29365263
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:08 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Gepasteuriseerd is altijd goed. Dit betekent dat dat de melk bewerkt is zodat er geen bacterien inzitten.
okeej thx, ik raakte in de war omdat er rauwe melk stond
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:40:57 #163
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29365897
Jezus Suzanna, wat verschrikkelijk! Rrrrr, geen woorden voor. Afschuwelijk horror, je ergste nachtmerrie. Sterkte voor jullie!
pi_29366142
Net een smsje van Evenstar gehad.
Alles gaat goed en ze zijn bijna klaar met de verhuizing.
Enig nadeel ze hebben pas vanaf de 12e internet.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:34:05 #165
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29367463
Suzanna wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:36:29 #166
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29367551
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:01 schreef mamamiek het volgende:
haai jelief
ietsie dr bij - 18 november is Da Date!
of ik lees gewoon je signature
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:39:35 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29367657
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Girly het volgende:

Ik zou het voor de zekerheid even navragen Girly, er staat niet voor niets rauw op, denk ik dan. Op zich wordt voor verse melk van de boer nl wel gewaarschuwd.

Susanna, wat erg! Dit is de nachtmerrie van elke zwangere, sterkte hoor.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29368375
Suzanna wat vreselijk zeg.
Meid heel veel sterkte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29369033
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik zou het voor de zekerheid even navragen Girly, er staat niet voor niets rauw op, denk ik dan. Op zich wordt voor verse melk van de boer nl wel gewaarschuwd.
Als er gepasteuriseerd opstaat zoals Girly zegt, is de melk naar de fabriek geweest en heeft de boer een gedeelte teruggekregen om zelf te verkopen. In de fabriek wordt deze namelijk gepasteuriseerd. Melk is denk ik altijd rauw, alleen wel onbewerkt of bewerkt zodat de bacterieen etc eruit zijn.

Voor de rauwe melk die ongepasteuriseerd is moet je uitkijken, maar als het er duidelijk opstaat dat deze gepasteuriseerd is, hoef je je geen zorgen te maken.
quote:
• Rauwe melk: in ongepasteuriseerde of niet-gesteriliseerde melk kunnen ziekmakende (listeria) bacteriën voorkomen.

Bron: gezondheid.be

[ Bericht 1% gewijzigd door Randa_v op 02-08-2005 20:28:53 ]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:31:28 #170
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_29369561
Mamamiek welkom hier op het forum!

Jeetjuh, Suzanna... sterkte hoor met dit kleine grote verlies
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:35:02 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29369700
Mamamiek welkom! Ik heb je erbij gezet in het lijstje in de OP. Hoop je hier vaker te zien. Is het je eerste kindje?

Suzanna, wat een vreselijk rot-nieuws zeg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29370160
E.T - k zal er zeker vaker zijn, heb wel zin in babybabbel af en toe.

Ben ledikant aan het schilderen en beddegoed aan het naaien dus heb binnenkort wat te showen (hoop ik)

Is eerste kindje, wel een miskraam gehad (11wkn) maar was na een maand alweer zwanger .. vruchtbaarheid kent geen tijd

nu verder met soep koken & voor wie ook aan zuiderse eetgewoonten doet: bon apetit!!
busy busy working hard without moving
slow down slow down
new life on it's way
18-11 :) one more Scorpion will do !!!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:19:27 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29371179
Dat is wel je grootste nachtmerrie zeg, heel veel sterkte Suzanna. Over het moe-zijn, is dat niet een combinatie van 2 x snel achter elkaar zwanger en natuurlijk nu ook eentje om voor te zorgen? Plus natuurlijk verhuizen....ik denk dat 't gewoon een optelsommetje is!

Sorry Randa en Evenstar, heb jullie namen doorelkaar gehaald!

Ingrid vertel eens waar ik jullie site kan bekijken? zie 't nergens staan...
Girly ik had er nog niet eens over nagedacht dat Pluk dus ook mee gaat naar het grote buitenland!! Wel steeds als ik dingen doe dat ik me realiseer dat ik ze voor het eerst doe nu ik zwanger ben, maar hier had ik nog niet eens bij stilgestaan!! Logisch dat je de zenuwen hebt hoor! Had ik voor afgelopen vrijdag ook ineens. Jij gaat gewoon naar een heel mooi klein kindje met kloppend hartje kijken!
Vicky bijna verlof, gaat hard zeg!
Fuente ook al spannend zo dichtbij dat het komt. Rekkie is je vrouwtje nog steeds aan het beginnen?
En mamamiek welkom in dit topic.

Vanmorgen was alles goed bij het apk-tje! Ze moest even zoeken naar het hartje want de kleine lag maar niet stil, je kon het wel steeds horen (en voelen) bewegen en aan het eind heeeeeel zachtjes dat treintje weer! De vlos was op vakantie dus er was een plaatsvervangster, ze gaat ook meedoen met de praktijk dus het blijft niet bij invallen alleen. Het grappige was dat we deze vlos kennen! Lautie heeft met haar oudste dochter in de klas gezeten, ik met haar oudste zoon en ze wonen al zeker 10 jaar 2 huizen van mijn ouders vandaan, alleen nooit geweten dat ze vlos is. Gelukkig is het wel een heel tof mens, ik moet er niet aan denken dat het een andere buurvrouw was geweest!! Ze vroeg hoeveel uur kraamzorg (moeten we de verzekering weer over bellen) we hadden aangevraagd en hoe het kraampakket geregeld was (had niet beseft dat ze dat zo langzamerhand willen weten hihi). Voortaan apk-tjes om de 3 weken ipv 4!! We zijn bevorderd! We hebben dus weer een groen stempeltje erbij gekregen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29372649
meiden, nou ik had me toch eens flink vergist, ik had op de dop van chocolade melk gekeken, in plaats van de melk, op de chocolade stond wel gepasteuriseerd, dus nu heb ik die lekkere melk voor niks gekocht, jah ik dacht dat het altijd daar wel gepasteuriseerd werd, stomme foutje van mij weer dus. maar bedankt voor jullie reacties, zal voortaan beter lezen voor ik post hoor

saffier, leuk dat je om de 3 weken apktjes krijg vind nog steeds zo grappig hoe je die kleine noemt "pluk" haha

mamamiek welkom hier, heb gewoon over je heen gelezen

vicky, ik keek op je banner, en wat ga je hard zeg, nog ff meid
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:12:23 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29373060
Maar goed dat je nog ff keek Girly .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')