Dat is wel je grootste nachtmerrie zeg, heel veel sterkte Suzanna. Over het moe-zijn, is dat niet een combinatie van 2 x snel achter elkaar zwanger en natuurlijk nu ook eentje om voor te zorgen? Plus natuurlijk verhuizen....ik denk dat 't gewoon een optelsommetje is!
Sorry Randa en Evenstar, heb jullie namen doorelkaar gehaald!
Ingrid vertel eens waar ik jullie site kan bekijken?
zie 't nergens staan...Girly ik had er nog niet eens over nagedacht dat Pluk dus ook mee gaat naar het grote buitenland!! Wel steeds als ik dingen doe dat ik me realiseer dat ik ze voor het eerst doe nu ik zwanger ben, maar hier had ik nog niet eens bij stilgestaan!!
![]()
Logisch dat je de zenuwen hebt hoor! Had ik voor afgelopen vrijdag ook ineens. Jij gaat gewoon naar een heel mooi klein kindje met kloppend hartje kijken!
Vicky bijna verlof, gaat hard zeg!
Fuente ook al spannend zo dichtbij dat het komt. Rekkie is je vrouwtje nog steeds aan het beginnen?
En mamamiek welkom in dit topic.
Vanmorgen was alles goed bij het apk-tje! Ze moest even zoeken naar het hartje want de kleine lag maar niet stil, je kon het wel steeds horen (en voelen) bewegen en aan het eind heeeeeel zachtjes dat treintje weer! De vlos was op vakantie dus er was een plaatsvervangster, ze gaat ook meedoen met de praktijk dus het blijft niet bij invallen alleen.
Het grappige was dat we deze vlos kennen!
Lautie heeft met haar oudste dochter in de klas gezeten, ik met haar oudste zoon en ze wonen al zeker 10 jaar 2 huizen van mijn ouders vandaan, alleen nooit geweten dat ze vlos is. Gelukkig is het wel een heel tof mens, ik moet er niet aan denken dat het een andere buurvrouw was geweest!!
Ze vroeg hoeveel uur kraamzorg (moeten we de verzekering weer over bellen) we hadden aangevraagd en hoe het kraampakket geregeld was (had niet beseft dat ze dat zo langzamerhand willen weten hihi). Voortaan apk-tjes om de 3 weken ipv 4!! We zijn bevorderd! We hebben dus weer een groen stempeltje erbij gekregen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana