abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29363397
Suzanna, wat een nachtmerrie!! Ik heb er kippevel van op mijn armen en de tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte!!

Liefs Vicky
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29364357
Suzanna ik heb er geen woorden voor
pi_29364495
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Jelief het volgende:
welkom mamamiek, als ik goed reken ben je begin november uitgerekend dan toch?

Suzanna sterkte.

Rekkie, ik hoop voor jullie dat de bevalling voor vrijdag nog vanzelf inzet! Verder wel helemaal goedgekeurd bij de vlos?
Helemaal goed gekeurd verder hoor.... alles verloopt verder perfect, zegt ook de vlos

Suzanna.... sterkte
pi_29364750
Heel veel sterkte Suzanna en fam met het verlies
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29364868
Suzanna , vreselijke bericht ik wil jullie en de fam heel veel kracht toesturen met dit verlies

ik heb ff tussendoor misschien een hele dommevraag, en weet dat rauwe melk niet mag, maar nu ging ik vandaag verse melk halen bij de boerderij, en thuis aangekomen zie ik op de dop staan volle rauwe melk (gepasteuriseerd) , behoord dit nou bij de rauwe melk wat je niet mag? (weet niet het verschil)
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:56:30 #158
43556 miss_dynastie
pi_29364927
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef Suzanna het volgende:
Mijn boers dochtertje is vanmiddag geboren met de navelstreng om haar nekje...zodra haar hoofdje eruit was gaf ze een kreetje en overleed.
Oh, mijn hemel
Sterkte
pi_29365036
haai jelief
ietsie dr bij - 18 november is Da Date!
busy busy working hard without moving
slow down slow down
new life on it's way
18-11 :) one more Scorpion will do !!!!
pi_29365187
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Girly het volgende:
ik heb ff tussendoor misschien een hele dommevraag, en weet dat rauwe melk niet mag, maar nu ging ik vandaag verse melk halen bij de boerderij, en thuis aangekomen zie ik op de dop staan volle rauwe melk (gepasteuriseerd) , behoord dit nou bij de rauwe melk wat je niet mag? (weet niet het verschil)
Gepasteuriseerd is altijd goed. Dit betekent dat dat de melk bewerkt is zodat er geen bacterien inzitten.
pi_29365239
Suzanna wat erg zeg! Heel veel sterkte!

Welkom mamamiek.

igraine, je mail doet het niet! Krijg hem telkens terug

[ Bericht 23% gewijzigd door Ingrid19 op 02-08-2005 18:18:04 ]
pi_29365263
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:08 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Gepasteuriseerd is altijd goed. Dit betekent dat dat de melk bewerkt is zodat er geen bacterien inzitten.
okeej thx, ik raakte in de war omdat er rauwe melk stond
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:40:57 #163
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29365897
Jezus Suzanna, wat verschrikkelijk! Rrrrr, geen woorden voor. Afschuwelijk horror, je ergste nachtmerrie. Sterkte voor jullie!
pi_29366142
Net een smsje van Evenstar gehad.
Alles gaat goed en ze zijn bijna klaar met de verhuizing.
Enig nadeel ze hebben pas vanaf de 12e internet.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:34:05 #165
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29367463
Suzanna wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:36:29 #166
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29367551
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:01 schreef mamamiek het volgende:
haai jelief
ietsie dr bij - 18 november is Da Date!
of ik lees gewoon je signature
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:39:35 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29367657
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Girly het volgende:

Ik zou het voor de zekerheid even navragen Girly, er staat niet voor niets rauw op, denk ik dan. Op zich wordt voor verse melk van de boer nl wel gewaarschuwd.

Susanna, wat erg! Dit is de nachtmerrie van elke zwangere, sterkte hoor.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29368375
Suzanna wat vreselijk zeg.
Meid heel veel sterkte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29369033
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik zou het voor de zekerheid even navragen Girly, er staat niet voor niets rauw op, denk ik dan. Op zich wordt voor verse melk van de boer nl wel gewaarschuwd.
Als er gepasteuriseerd opstaat zoals Girly zegt, is de melk naar de fabriek geweest en heeft de boer een gedeelte teruggekregen om zelf te verkopen. In de fabriek wordt deze namelijk gepasteuriseerd. Melk is denk ik altijd rauw, alleen wel onbewerkt of bewerkt zodat de bacterieen etc eruit zijn.

Voor de rauwe melk die ongepasteuriseerd is moet je uitkijken, maar als het er duidelijk opstaat dat deze gepasteuriseerd is, hoef je je geen zorgen te maken.
quote:
• Rauwe melk: in ongepasteuriseerde of niet-gesteriliseerde melk kunnen ziekmakende (listeria) bacteriën voorkomen.

Bron: gezondheid.be

[ Bericht 1% gewijzigd door Randa_v op 02-08-2005 20:28:53 ]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:31:28 #170
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_29369561
Mamamiek welkom hier op het forum!

Jeetjuh, Suzanna... sterkte hoor met dit kleine grote verlies
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:35:02 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29369700
Mamamiek welkom! Ik heb je erbij gezet in het lijstje in de OP. Hoop je hier vaker te zien. Is het je eerste kindje?

Suzanna, wat een vreselijk rot-nieuws zeg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29370160
E.T - k zal er zeker vaker zijn, heb wel zin in babybabbel af en toe.

Ben ledikant aan het schilderen en beddegoed aan het naaien dus heb binnenkort wat te showen (hoop ik)

Is eerste kindje, wel een miskraam gehad (11wkn) maar was na een maand alweer zwanger .. vruchtbaarheid kent geen tijd

nu verder met soep koken & voor wie ook aan zuiderse eetgewoonten doet: bon apetit!!
busy busy working hard without moving
slow down slow down
new life on it's way
18-11 :) one more Scorpion will do !!!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:19:27 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29371179
Dat is wel je grootste nachtmerrie zeg, heel veel sterkte Suzanna. Over het moe-zijn, is dat niet een combinatie van 2 x snel achter elkaar zwanger en natuurlijk nu ook eentje om voor te zorgen? Plus natuurlijk verhuizen....ik denk dat 't gewoon een optelsommetje is!

Sorry Randa en Evenstar, heb jullie namen doorelkaar gehaald!

Ingrid vertel eens waar ik jullie site kan bekijken? zie 't nergens staan...
Girly ik had er nog niet eens over nagedacht dat Pluk dus ook mee gaat naar het grote buitenland!! Wel steeds als ik dingen doe dat ik me realiseer dat ik ze voor het eerst doe nu ik zwanger ben, maar hier had ik nog niet eens bij stilgestaan!! Logisch dat je de zenuwen hebt hoor! Had ik voor afgelopen vrijdag ook ineens. Jij gaat gewoon naar een heel mooi klein kindje met kloppend hartje kijken!
Vicky bijna verlof, gaat hard zeg!
Fuente ook al spannend zo dichtbij dat het komt. Rekkie is je vrouwtje nog steeds aan het beginnen?
En mamamiek welkom in dit topic.

Vanmorgen was alles goed bij het apk-tje! Ze moest even zoeken naar het hartje want de kleine lag maar niet stil, je kon het wel steeds horen (en voelen) bewegen en aan het eind heeeeeel zachtjes dat treintje weer! De vlos was op vakantie dus er was een plaatsvervangster, ze gaat ook meedoen met de praktijk dus het blijft niet bij invallen alleen. Het grappige was dat we deze vlos kennen! Lautie heeft met haar oudste dochter in de klas gezeten, ik met haar oudste zoon en ze wonen al zeker 10 jaar 2 huizen van mijn ouders vandaan, alleen nooit geweten dat ze vlos is. Gelukkig is het wel een heel tof mens, ik moet er niet aan denken dat het een andere buurvrouw was geweest!! Ze vroeg hoeveel uur kraamzorg (moeten we de verzekering weer over bellen) we hadden aangevraagd en hoe het kraampakket geregeld was (had niet beseft dat ze dat zo langzamerhand willen weten hihi). Voortaan apk-tjes om de 3 weken ipv 4!! We zijn bevorderd! We hebben dus weer een groen stempeltje erbij gekregen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29372649
meiden, nou ik had me toch eens flink vergist, ik had op de dop van chocolade melk gekeken, in plaats van de melk, op de chocolade stond wel gepasteuriseerd, dus nu heb ik die lekkere melk voor niks gekocht, jah ik dacht dat het altijd daar wel gepasteuriseerd werd, stomme foutje van mij weer dus. maar bedankt voor jullie reacties, zal voortaan beter lezen voor ik post hoor

saffier, leuk dat je om de 3 weken apktjes krijg vind nog steeds zo grappig hoe je die kleine noemt "pluk" haha

mamamiek welkom hier, heb gewoon over je heen gelezen

vicky, ik keek op je banner, en wat ga je hard zeg, nog ff meid
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:12:23 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29373060
Maar goed dat je nog ff keek Girly .
pi_29373794
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:19 schreef Saffier het volgende:

Ingrid vertel eens waar ik jullie site kan bekijken? zie 't nergens staan...

Vanmorgen was alles goed bij het apk-tje! Ze moest even zoeken naar het hartje want de kleine lag maar niet stil, je kon het wel steeds horen (en voelen) bewegen en aan het eind heeeeeel zachtjes dat treintje weer! Voortaan apk-tjes om de 3 weken ipv 4!! We zijn bevorderd! We hebben dus weer een groen stempeltje erbij gekregen!
Staat bij het huisje bij mij naam. De site is http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs.php?bs=pino

Mooi dat de apk goed is! Ik mag volgende week weer. Hopelijk mag ik daarna ook om de 3 weken. Dat zou goed uitkomen, want dan heeft Djeez een weekje vakantie!
pi_29376877
suzanna wat verschrikkelijk... . gecondoleerd.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:58:11 #178
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29377519
suzanna heel erg veel sterkte met dit verlies
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:39:22 #179
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29378916
Crisis Suzanna gecondoleerd
pi_29379533
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef Ingrid19 het volgende:
igraine, je mail doet het niet! Krijg hem telkens terug
Is gefixt! Hij doet 't nu wel als het goed is...

Suzanna, gecondoleerd wat een vreselijk bericht.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:25:12 #181
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29382838
Suzanna, wat een vreselijjk bericht! Heel veel sterke Op zo'n velletje van de vlos stond dat vaker controles en echo's niet bijdragen aan gezondere kindjes. Nou, in zo'n geval dus wel!

Rekkie, is je vrouwtje al aan het bevallen?

Fuente, ben jij ook al bezig?

Tink, fijn dat je een mooie echo had!

Mamamiek, gefeliciteerd met je zwangerschap

Saffier, ik had afgelopen vrijdag nog wat gepost Maar intussen gaat het een stuk beter! Heb me erbij neergelegd dat ik nu eenmaal niet meer alles kan en we hebben een naam en een geboortekaartje, dus dat helpt ook een stuk Fijn dat je weer een goeie apk had

Jelief, het is inderdaad maar hoe je rekent Ik zeg ook meestal eind oktober, pin m'n me echt niet vast op een datum. M'n zusje had dat wel gedaan (bij de pretecho was gezegd dat ze twee weken voor liep), dus die had met 38 weken al zoiets van: dat kind moet nu geboren worden! Maar hij is met 40 weken gewoon netjes geboren, was alleen wel 8 pond

Vicky, ik ga wel weer meezwemmen! Ik moet alleen even kijken of ik m'n badpak nog pas anders wordt het moeilijk denk ik.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_29383504
Alles is hier nog in m'n buik , wel veel krampjes maar niets dat echt doorzet.
Ik ga vandaag met mijn broertje naar Ommen, dus lekker een dagje weg.
Fijne dag allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29388284
Mijn omgeving begint het nu heel duidelijk in de gaten dat ik zwanger ben. Krijg veel vragen en verhalen te horen. Wel leuk dat men zo meeleeft. Bij de friettent kregen we gisteren wodkashooters mee, jammer dat ik daar toch even mee moet wachten, maar ja ze bederven niet.

Af en toe vind ik het toch wel jammer, als ik bij mij schoonzusje blijf eten en er staat filet american op tafel of dat ene lekkere wijntje bj de barbeque. Ach ja, we zitten bijna op de helft. En het is allemaal voor het goede doel. Volgend jaar mag ik wel weer eens af en toe gebruiken.

Gaat wel vlot zeg, om maandag alweer op de helft te zitten.
pi_29391230
Hier nog steeds niemand aan het bevallen helaas

Roumysa heeft wel wat bloed, maar dat was niet allarmerend volgens de verloskamer.
Het was wel een aanwijzing dat het nu serieus begint te worden.

Afwachten is de enige remedie .....

I'll keep you all updated
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:44:38 #185
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29392080
Suzanna wat verschrikkelijk zeg gefeliciteerd en gecondoleerd tegelijk, erg wrang veel sterkte toegewenst.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:46:08 #186
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29392134
Rekkie en Roumsya sterkte met het wachten op de mooie kleine
pi_29396333
Auw! Ik heb wel zo'n ontzettende pijn in mijn rug (onderin net boven mijn heup) dat ik na 4 uurtjes werken maar naar huis ben gegaan. Een lieve collega die in april bevallen is zei dat het wel eens zwangerschaps ischias kan zijn. Na even google-en lijkt het daar wel sterk op. Morgen maar even naar de huisarts dus. Als die pijn zo blijft kan ik helemaal niet meer werken vrees ik want ik ben blij als ik zonder pijn kan zitten of lopen .
Dat waren dus mijn twee maandjes waarin ik geen klachten had. en mijn moeder is ook al niet bereikbaar!
Nou goed, genoeg gezeurd, ik ga even een tukkie doen zodat ik straks gezellig kan zijn bij het eten.

Nog een dikke voor Rekkie en Roumisa en alvast een want ik vind dat dat beebje er gewoon voor vrijdag moet zijn
pi_29398404
Ik kan niet wachten tot evenstar weer internet heeft!
Kreeg een smsje dat de buik nu hard groeit!
Ze is een beetje grieperig maar dat overleefd ze wel zegt ze
Verder alles oke daar en ze verheugd zich op de echo van de 11e
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:20:32 #189
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29403006
Misschien had het kindje toch een longafwijking, ze gaan sectie verrichten omdat mijn broer en z'n vrouw toch graag willen weten wat er nu aan de hand was. Het kindje is misschien toch niet overleden alleen door de navelstreng om het nekje, ze hebben haar voor 25 minuten gereanimeerd en normaalgesproken helpt dat genoeg om het weer aan het ademen te krijgen.
Ik kreeg trouwens vandaag de naam te horen, Eileen Renée. Mijn zus vertelde dat de vader van mijn schoonzus er was geweest en ze met het kindje in hun armen vond, wiegend en woordjes fluisterend, dat ze zo goed haar best had gedaan....Toen ik dat hoorde brak mijn hart écht... wat is dit een verschrikking.
Ik weet niet goed of ik nou naar de begrafenis moet gaan... ik zie het zelf niet echt zitten (mijn man zou thuis moeten blijven voor Noa), ben natuurlijk zelf alweer 25 weken zwanger en weet niet of het een goed plan is. Wat zouden jullie doen? Het is een vliegreis, zaterdag heen en maandag terug (Noorwegen).
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:22:57 #190
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29403103
Gaan er nog meer familieleden Suzanna? In je eentje en zwanger is wel een hele zware opgave, lijkt me.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 20:25:58 #191
43556 miss_dynastie
pi_29403209
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef Suzanna het volgende:
Ik weet niet goed of ik nou naar de begrafenis moet gaan... ik zie het zelf niet echt zitten (mijn man zou thuis moeten blijven voor Noa), ben natuurlijk zelf alweer 25 weken zwanger en weet niet of het een goed plan is. Wat zouden jullie doen? Het is een vliegreis, zaterdag heen en maandag terug (Noorwegen).
Kijk, het is jouw beslissing, ik denk dat een ander dat moeilijk kan bepalen, ieders familieband is anders en zo en niemand weet hoe jij je voelt. Als jij het niet ziet zitten, moet je niet gaan, ik denk dat je daar niemand een plezier mee doet en ik denk dat men best begrijpt dat zo'n reis een hele aanslag is voor een zwangere. Als je wel wil gaan, is er vast wel wat te regelen met het werk van je man, ik kan me niet voorstellen dat hij hier geen vrij voor zou kunnen krijgen.
pi_29403262
Ik zou zeker gaan! Met 25 weken mag je nog gewoon vliegen en het gaat toch om je nichtje. En je man kan toch wel een weekendje voor Noa zorgen?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:59:42 #193
103793 kozakken
Living the life
pi_29404347
Ik denk dat ik waarschijnlijk ook zou gaan. Vanwege heel veel redenen.
Maar tegelijkertijd zijn er ook genoeg redenen om niet te gaan.
Probeer ze eens op papier te zetten en op je te laten inwerken.
Verder wens ik je veel sterkte toe.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:27:13 #194
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:48:28 #195
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29406102
Ik zou ook gaan Suzanna. Ik denk dat je broer het zeker zal waarderen als zijn zus er is in deze moeilijke periode. Ondanks dat je misschien niet veel voor hem kan doen. Aanwezigheid is soms al genoeg.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_29406250
Ik zou ook gaan
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 22:07:42 #197
81992 Githa
pi_29406743
Suzanna heel erg gecondoleerd met je nichtje...jemig, wat een schrik!
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Jambo het volgende:
Ik zou ook gaan Suzanna. Ik denk dat je broer het zeker zal waarderen als zijn zus er is in deze moeilijke periode. Ondanks dat je misschien niet veel voor hem kan doen. Aanwezigheid is soms al genoeg.
Mee eens Daarnaast moet je goed bedenken of je er geen spijt van gaat krijgen als je niet gaat, het is een afscheid ook voor jou....Al moet je natuurlijk je eigen gezondheid ook in acht nemen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:32:28 #198
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29407720
Ik zou ook gaan Suzanna, vooropgesteld dat je jezelf daartoe in staat voelt. Verder wat Githa en Jambo zeggen.

Jelief wat vervelend dat je zo'n last hebt! Ben benieuwd wat de ha zegt morgen.

Ik ben benieuwd naar de buik van evenstar, nog een paar dagen geduld dus. Wel fijn dat we via Anitra horen dat het oké gaat, hoop dat haar griep niet doorzet.

Alle llm, zet hem op en ik hoop dat rekkie en roumisha snel hun ukkie in hun armen hebben.

Tot over een paar dagen! (zal wel na dinsdag worden).

Suzanna nog een keertje extra sterkte gewenst.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29410156
Suzanna, het zal wel een hele toer zijn zo'n reis. Maar ik denk wel dat ik er naartoe zou gaan. Op zo'n moment kan ik me voorstellen dat je broer alle steun kan gebruiken. Wat vreselijk afschuwelijk zeg. Gecondoleerd meid
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:15:16 #200
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29417583
ik zou ook gaan Suzanna, je broer heeft je nodig nu, en ook zijn vrouw natuurlijk. het zal ongetwijfeld heel moeilijk zijn, vooral omdat je zelf ook zwanger bent, maar ik zou gewoon gaan hoor, word denk ik zeker wel op prijs gesteld.
pi_29417731
Suzanna, ik lees het nu pas en wil jou en je familie veel sterkte wensen.

Wat afschuwelijk zeg.... ik heb er geen woorden voor...

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 04-08-2005 09:47:12 ]
pi_29418020
Dank jullie wel allemaal.
We hebben het één en ander overwogen... en het volgende is gewoon realiteit voor ons:
- ik wil graag gaan samen met mijn man, maar...
- we hebben niet zomaar oppas voor Noa
- Noa meenemen vind ik zelf geen (goede) optie
- we hebben geen geld vanwege de verhuizing, niet eens voor één ticket laat staan voor twee.

Dus helaas: ik ga niet. Mijn broer heb ik gesproken en die begrijpt het heel goed. We hebben een grote familie dus gelukkig zijn er genoeg anderen die hen een beetje kunnen opvangen, voor zover dat kan.
pi_29418837
Ik heb het verhaal gister pas gelezen en toen had ik er absoluut geen woorden voor, jeetje zeg :| Nu eigenlijk nog niet, maar ik wil jou en je familie en zeker je broer en schoonzus heel veel sterkte wensen..

ik zit hier echt met kippevel...

Jammer dat je niet naar ze toekunt en goed dat ze dat ook begrijpen.. ik hoop alleen dat jij er geen spijt van zal krijgen?!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_29420061
terug van de huisarts, nou ja een vervanger dan. "Tja zo ver in de zwangerschap kun je wel last krijgen ja, straalt het uit naar je benen?" -"uuhm nee" "tja" - "is fysiotherapie misschien een optie?"
"tja dat kan wel" vervolgens is hij vijf minuten bezig geweest om de verwijzing uit de printer te krijgen . Nou weet ik dus nog niet wat er aan de hand is maar ik heb maar meteen een afspraak gemaakt bij de fysio, daar kan ik morgen meteen terecht . Heb mij ook maar meteen ziekgemeld op het werk voor morgen en maandag.
Heb ik verder nog zwangere mutsennieuws? Oja mijn moeder kwam me halen om naar de dokter te gaan en had een tajse met kleertjes bij zich, lief spul. Straks kan ik mijnkindje elke dag iets schoons aantrekken en dan een week of twee, drie voort
pi_29420177
Ik had trouwens vanochtend weer zo'n vreselijk pijnlijke rotkramp in m'n ene been... hebben jullie daar ook weleens last van? Volgens mij komt dat vaker voor tijdens de zwangerschap.

DaanBanaantje: ik heb er nu al spijt van dat ik niet kan gaan, maar goed, geen geld is geen geld. Het is niet een 'klein bedrag' waar je over praat helaas, die vluchten zijn nog best duur.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2005 @ 11:39:54 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29420347
Suzanna, wat afschuwelijk, ik lees het net pas Eileen Renée, prachtige namen. Wat ontzettend verdrietig voor jullie allemaal... Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 4 augustus 2005 @ 13:40:01 #207
95752 crew  Chell
Kluns
pi_29422371
Suzanna wat vreselijk allemaal
En wat erg dat je er dan ook nog eens niet heen kunt. Sterkte met het verwerken hiervan.
pi_29422606
Suzanna.....wat een verdrietig bericht,heel veel sterkte.
Kunnen jullie niet met de auto gaan?Ik roep maar wat,maar ik denk dat dat een stuk goedkoper is?
Wel vervelend,dat het zo ver weg is,je zou op je fietsie moeten kunnen springen en erheen gaan.......

Groetjes,Minoes
pi_29423673
Suzanna, wat jammer dat jullie er niet naartoe kunnen. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.

Hier alles nog hetzelfde, het rommelt en ik heb een drukkend gevoel op m'n schaambot. Veel harde buiken, maar ze zijn niet echt pijnlijk (alleen in de avonden). Dus voorlopg zit beepje nog wel .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29424515
Minoes: we hebben helaas geen auto en /of rijbewijs, dus dat wordt erg moeilijk! En de reis naar Noorwegen (heb ik meerdere keren gedaan vroeger met de auto met ouders/vrienden) is écht een verschrikking, we deden er meestal 24 uur over (zeker waar m'n broer woont).

(maar bedankt voor de tip)

Fuente, sterkte met je harde buiken, is wel vervelend he?
pi_29424529
ik heb ook zo;n last van me schaambeen... kan me 's nachts met moeite omdraaien..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29424817
Ik ben er nu ook achter dat ik niet te lang moet zitten. Ik had gisteravond een vergadering, heb zo een 2,5 uur op een stoel zitten notuleren. Toen ik opstond hag ik pijn in mijn schaambot, ik schrok er wel van. De pijn is gelukkig wel weg.

Bij jullie moet het nog veel erger zijn. Jeeh Vicky de 30 weken al voorbij, wat gaat dat snel. Fuente ik hoop dat het beebje zich vlug aankondigd.
pi_29426099
[biechtmode]ik ben ook weer op zoek naar een ..euhm..kinderwagen...enzo.... [/biechtmode]

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 17:21:11 #214
81992 Githa
pi_29426161
Mirage gefeliciteerd wanneer is die kinderwagen precies nodig
pi_29426245
Mirage gefeliciteerd!
Sara
Merel
Ukje
pi_29426271
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:21 schreef Githa het volgende:
Mirage gefeliciteerd wanneer is die kinderwagen precies nodig

Dat weten we nog niet !!
de regelmaat van mijn menstruatie laat nogal wat te wensen over... vreemd genoeg heb ik ook een soort "menstruatie" (heftiger dan wat ik bedenk bij innestelingsbloeding) na het zwanger raken gehad blijkbaar...
Vandaar ook dat we er een beetje laat achterkwamen dat ik idd zwanger ben !

Nu waarschijnlijk tussen de 14 en 17 weken ergens. (bevallingsdatum dus in januari/februari)
(dit is het beste wat de huisarts er van kon maken)
We gaan zo snel mogelijk een verloskundige zoeken en dan .... een echo voor de zekerheid !

pfffff... ik ben al kleertjes aan het uitzoeken !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29426313
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 17:35:10 #218
81992 Githa
pi_29426353
Ohw wauw! dan ben je al een aardig eind op weg
pi_29426489
mirage, leuk zeg gefeliciteerd
pi_29427014
Mirage gefeliciteerd!
pi_29427325
Gefeliciteerd Mirage
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2005 @ 18:44:17 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29427467
Mirage, was dat even een verrassing! Gefeliciteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:13:17 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29427922
Jeumig Mirage! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb jullie provisorisch in de OP gezet!
Geen fok-stel toch?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:14:14 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29427934
Mirage Gefeliciteerd!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 19:39:13 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29428327
Mirage wat een fijne verrassing Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29428495
Mirage, gefeliciteerd wat leuk!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_29428512
Mirage van harte
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29428520
jah

Was een behoorlijke verrassing !

Ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn gewicht.
Mijn broeken gingen al moeilijker dicht, in 2 pas ik zelfs al niet meer !
Maar mijn gewicht is minder dan voorheen.

Ik ben dus juist aan het afvallen..terwijl mijn buikomvang toeneemt.

Dit herken ik helemaal niet vanuit vorige zwangerschappen... de kilo's vlogen er letterlijk aan bij mij.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')