abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29331253
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste baby-aankopen gedaan. De buit: 2 rompertjes en voor het boekje 1001 ideeën om een speciale papa te zijn.
Het is nog wel erg vroeg maar ik kon het toch echt niet laten liggen
Leuk is dat he!
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:08:21 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29332286
Tink; wat te gek!!!!!
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:41:56 #103
103793 kozakken
Living the life
pi_29333466
geweldig nieuws hoor Tink! Wat bijzonder toch, zo'n klein wurmpje dat zijn weg groeit naar de handen van papa en mama
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:47:26 #104
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29333681
Marie79, de eerste aankopen al achter de rug... Gefeliciteerd hoor, hopelijk heb je een fijne zwangerschap!

En voor Tink een pracht van een echo. Fijn dat je bevestiging hebt, mama-in-spe!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:49:14 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29333769
Tinkerbell & Havoc, gefeliciteerd met jullie echo. Geweldig is dat, hè?
En eerlijk gezegd was ik beide zwangerschappen nog emotioneler toen ik de eerste keer het hartje hoorde . Zo'n treintje in je buik maakte het voor mij bijna nog echter dan de echo al deed.
En nu maar hopen dat de misselijkheid ook snel afneemt.

Rekkie, hoe is het bij jullie? Ik ben erg benieuwd. Volgens mij mogen we al wel vast een beetje meepuffen

Ingrid, misschien kun je nog wel onderdelen van kraampaketten krijgen van mensen die hem niet nodig hebben gehad. Ik ben bijvoorbeeld beide keren via een keizersnede bevallen en mijn kraampakket was dus grotendeels onaangebroken. Inmiddels heeft het allemaal wel een bestemming gevonden, dus ik kan je niet meer helpen, maar er zijn vast meer mensen zoals ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator maandag 1 augustus 2005 @ 19:51:51 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29333893
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Het deed [afbeelding] en (bij elke por van de echo-mevrouw gingen de beentjes en armpjes de lucht in )

HIer moet ik even wat van wegslikken

Wat goed
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29335327
TInk wat fijn wat goed en nu lekker genieten geblazen
van de zwangerschap

Ingrid hier had ik het kraampakket pas in huis halverwege augustus (vorig jaar) dus met 8,5-9 maand pas.....Hier werd ook niet moeilijk gedaan dat half aug de babykamer nog niet helemaal af was trouwens
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:31:59 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29335455
Ingrid vraag gewoon een beetje om je heen enzo, of zet een advertentie op marktplaats. Er zijn zat mensen die hun kraampakket niet gebruikt hebben. Ik kreeg er ook geen van m'n verzekering maar heb er één van een vriendin van een vriendin gehad. Overigens gelukkig ook niks van gebruikt maar verstuurd in Tsunami-overlevingspakket.
pi_29335515
De weeën worden hier steeds regelmatiger en steeds heftiger! Maar nog niet regelmatig genoeg om de verloskamer al te bellen. Het komt! Maar het komt wel langzaam

Voor alle nieuwe zwangeren en andere happy bericht-gevingen ... ik heb nog niet alles kunnen lezen helaas
pi_29335896
jullie maken het wel spannend hoor Rekkie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_29336092
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
jullie maken het wel spannend hoor Rekkie
iets tè spannend
pi_29336148
neuh hoor Is het nog wel een beetje goed vol te houden?
pi_29336211
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neuh hoor Is het nog wel een beetje goed vol te houden?
Voor mij wel redelijk, al mis ik op vakantie gaan wel enorm. Roumysa houdt het ook nog wel redelijk vol.
pi_29336384
gelukkig maar en good luck met de laadste eindjes
pi_29336488
Ingrid, ik heb alles los gekocht. Zoveel heb je nou ook weer niet nodig.
Flesje alcohol, watten, onderleggers, steriel gaas (zestientjes) en jumbo pakken kraamverband en zoogcompressen
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:00:47 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_29336609
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:58 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Leuk he, geniet er maar van .

Heb je ook al zwangersschapsboeken en tijdschriften? Die heb ik in het begin wel gekocht, iets anders durfde ik niet. Wel had ik al vrij vlug dingetjes gekregen. Het heeft bij mij best lang geduurd voor ik iets durfde te kopen. Het is wel leuk om iets te kopen maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee.
Ik had van mijn vorige zwangerschap (vorig jaar juni/juli) al wat kleine dingetjes gekregen. O.a. een vestje en sokjes en ook al hydrofiele luiers en een zwangerschapsspijkerbroek. Maar toen heb ik een miskraam met 8w3d gehad, ik heb toen alles wel bewaard. En ook hebben we toen het boek veilig zwanger gekocht. En ik ben nu ook sinds een jaar lid van de "Kinderen".
Ik vond het wel dubbel hoor, om de rompertjes te kopen Mijn gevoel van blijdschap en ze willen kopen waren groter dan het gevoel "straks gaat het nog mis en wat heb ik dan nu aan die rompertjes?"
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_29337322
Effe voor mezelf, dan kan ik het altijd opzoeken als iemand vraagt "hoe lang nog".

† In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 21:23:26 #118
81992 Githa
pi_29337592
Lekker kopen dan Marie79 en genieten van de zwangerschap!

Spannend, gefeliciteerd misschien ben ik wat laat

Rekkie en Roumysa wat spannend ...ff wat aanmoedigingen dan
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:45:29 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29338630
Ingrid wat fijn dat je een mooie echo had, zijn de foto's mooi? En heb je het ook op video staan? Wij wel, dat vind ik toch wel heel speciaal hoor!

Tink en Havoc van harte met jullie kloppend hartje! Ik hoop dat je, al is het maar af en toe, onbezorgd kan genieten van dit wondertje.

Girly nog even meis, dan mag jij ook weer gaan kijken naar je ukkie!

Rekkie je weet het wel spannend te maken zeg! Veel sterkte voor Roumisha!

Spannend ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, bij deze dus! En Marie ook een tweede streep, geniet ervan hoor!

Hoe is het met de andere zwangere? Fuente en Vicky bijvoorbeeld? En van Wennie heb ik ook al een tijdje niks meer gelezen dacht ik.
Suzanna heb je wel tijd om mee te lezen hier? Hoop dat alles goed gaat!
Hoe gaat het met het spugen Randa? Wordt het nu weer wat minder? En Evenstar ook alles oke neem ik aan?

Wij hebben morgenochtend om 9.10 uur weer een apk'tje, mogen we vast weer hartje luisteren! En ik moet een potje pies meenemen. Behalve van mijn stuitje heb ik nergens last van *afklopt* dat zal ik morgen nog wel even aangeven want helaas wordt dat wel meer.
Donderdag-avond gaan we voor een weekend naar Duitsland, lekker even ontspannen, heb er echt zin in! Helaas kon ik niet ruilen met een collega dus we gaan pas laat weg (na 21.30 uur) maar dat laten we de pret niet drukken hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29339952
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef danosa het volgende:
Ingrid, ik heb alles los gekocht. Zoveel heb je nou ook weer niet nodig.
Flesje alcohol, watten, onderleggers, steriel gaas (zestientjes) en jumbo pakken kraamverband en zoogcompressen
Het heeft ook geen haast natuurlijk, maar ik vind het wel handig om alvast te weten wat je nodig bent.
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef livelink het volgende:
Ingrid, misschien kun je nog wel onderdelen van kraampaketten krijgen van mensen die hem niet nodig hebben gehad. Ik ben bijvoorbeeld beide keren via een keizersnede bevallen en mijn kraampakket was dus grotendeels onaangebroken. Inmiddels heeft het allemaal wel een bestemming gevonden, dus ik kan je niet meer helpen, maar er zijn vast meer mensen zoals ik.
Dat is wel een heel goed idee! En anders idd marktplaats eens proberen! Had ik nog niet eens aan gedacht!
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef Saffier het volgende:
Ingrid wat fijn dat je een mooie echo had, zijn de foto's mooi? En heb je het ook op video staan? Wij wel, dat vind ik toch wel heel speciaal hoor!

Wij hebben morgenochtend om 9.10 uur weer een apk'tje, mogen we vast weer hartje luisteren! En ik moet een potje pies meenemen. Behalve van mijn stuitje heb ik nergens last van *afklopt* dat zal ik morgen nog wel even aangeven want helaas wordt dat wel meer.
Donderdag-avond gaan we voor een weekend naar Duitsland, lekker even ontspannen, heb er echt zin in! Helaas kon ik niet ruilen met een collega dus we gaan pas laat weg (na 21.30 uur) maar dat laten we de pret niet drukken hoor!
De foto's zijn mooi! Helaas lukt het niet om ze duidelijk in te scannen. Komt vast door het megagladde papier. Ze staan wel op onze site! Dusse, neem gerust een kijkje!
We hebben het op dvd staan. Moeten we nog kijken!

Hmm, ik wilde nog wat zeggen, maar ik weet het niet meer! Ik word dement! Aaah!
pi_29340053
Marie leuk dat je al wat dingetjes heb gekocht, ikzelf had ook nog wat spulletjes liggen die ik bij de eerste zwangerschap had gekregen, ik durf nu niet meer zo goed dingetjes te kopen tot ik zeker weet dat alles goed is

rekkie - wat maken jullie het toch weer spannend

spannend- gefeliciteerd

saffier- nog steeds dat rot stuitje , wel lekker dat je donderdag avond naar duitsland gaat, wel grappig idee dat het kindje al naar het buitenland geweest

en nog idd een paar dagen, de zenuwen zijn niet te houden (jah nu al ) als het voorbij is met goed nieuws, zal er echt een last van me schouders vallen.

voor de LL ladies -sterkte met de laatste loodjes
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:21:06 #122
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29340159
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Wennie het volgende:

Jelief, ik had het idee dat ik vandaag 6 maanden zwanger ben. Dan ga ik me toch afvragen hoe jij rekent aangezien we op de zelfde dag uitgerekend zijn
Nou kijk het zit zo, in al mijn enthousiasme destijds heb ik 29 oktober als uitgerekende datum geroepen. Bij de vlos heb ik gezegd dat de 21e mijn laatste menstruatie begon maar bij nakijken in het tweede streepje blijkt dat de 20e te zijn. maar goed 20, 21 of 22 juli is zes maanden na laatste menstruatie. en 27 28 of 29 juli is drie maanden voor uitgerekende datum. Ligt er maar aan vanaf waar je telt dus. voor het gemak roep ik meestal gewoon dat k eind oktober uitgerekend ben om het niet zo op een datum vast te prikken. Daarom hoeft het in het lijstje ook niet veranderd te worden wat mij betreft, tis wel best zo.

We gaan toch nog wel gelijk op, ook ik heb behoorlijke last van mijn rug en bekken. Heb vandaag op het werk afgesproken dat ik zes uur per dag ga werken. 's avonds kan ik ook niet zo veel meer. Mijn lief vangt ook heel veel op, twee kratjes met boodschappen tillen, was buiten hangen enzovoort

edit: voor Marie en Tink

[ Bericht 7% gewijzigd door Jelief op 01-08-2005 22:29:56 (nog ff verder gelezen) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29340688
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Het heeft ook geen haast natuurlijk, maar ik vind het wel handig om alvast te weten wat je nodig bent.
[..]

Dat is wel een heel goed idee! En anders idd marktplaats eens proberen! Had ik nog niet eens aan gedacht!
[..]

De foto's zijn mooi! Helaas lukt het niet om ze duidelijk in te scannen. Komt vast door het megagladde papier. Ze staan wel op onze site! Dusse, neem gerust een kijkje!
We hebben het op dvd staan. Moeten we nog kijken!

Hmm, ik wilde nog wat zeggen, maar ik weet het niet meer! Ik word dement! Aaah!
Ingrid, ben jij van plan om thuis te bevallen? Want dat scheelt wel met spullen die je wel of niet nodig hebt.

Ik heb wel het idee dat ik behoorlijk wat spullen over ga houden van mijn kraampakket(ten) ik had er namelijk 2. Ik weet nog niet precies wat, maar je mag me mailen als je evt interesse hebt.
Igraine_74@hotmail.com

Nog steeds geen kleintje bij Rekkie en Roumysa??
Ik heb niet veel tijd om te internetten, maar af en toe dan hou ik alles even in de gaten..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_29351236
Ik ben er nog hoor Saffier. Ik lees wel vrolijk mee hoor, maar ik heb niet altijd puf om te posten.

Ik heb mijn kraampakket een week of 2 geleden gekregen met daarbij een knuffel in de vorm van een koe en een veiligheidspakket met allerlei dingetjes om het huis baby/kleuter/peuter-veilig te maken.

Kreeg van het weekend ook de bon om de blije doos van de Prenatal op te gaan halen, ben benieuwd wat daar inzit.

Rekkie en Roumysa, spannend!!!! Zet hem op!

Spannend, gefeliciteerd!!

Marie, gewoon kopen hoor. Wij hadden ook al heel snel spulletjes gekocht. Hebben ondertussen een kast vol liggen. Schoonmams heeft elke keer weer iets gekocht

Deze week moet ik morgen en vrijdag nog en dan nog 2 weken van 3 dagen.. dus totaal nog 8 dagen werken. Daarna gaan we ws nog een weekje op vakantie .. ff lekker relaxen ergens in een bungalowparkje in bosachtig Nederland.

Ik heb vanmorgen lekker liggen stoeien met de beeb. Het was echt verschrikkelijk aan het draaien zeg... Gister was het heel erg rustig. Zaterdag en zondag hadden we 2 drukke dagen. Mies heeft 2x zijn verjaardag gevierd.. Vandaag is het weer lekker actief.

Strakjes maar wat in het huishouden gaan doen. De ramen moeten nog gezeemt worden, maar dat mag Mies doen. De vaatwasser moet ingeruimd en uitgeruimd worden en moet ff schoongemaakt worden met spul. De was moet gestreken worden, moet nog een brief naar de jurist sturen, ga alvast postzegels halen voor de enveloppen, etiketten printen, filmpie kijken, boekje lezen.. ik kom mijn dag wel weer door vandaag

Ik heb nu 3x yoga gehad, het is echt heerlijk! Beeb vind het ook zalig, die ligt lekker mee te bewegen..

Wennie, als het goed is begint 15 augustus het zwemmen weer.. ga je weer gezelig mee??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29351462
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef Saffier het volgende:
Hoe gaat het met het spugen Randa? Wordt het nu weer wat minder? En Evenstar ook alles oke neem ik aan?
Ik heb van spugen geen last gehad tijdens de zwangerschap hoor.

Maar evenstar heeft al even niet meer gepost. Ik hoop dat alles goed met haar gaat, aangezien bij haar het spugen weer heel erg terug was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')