Leuk is dat he!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste baby-aankopen gedaan. De buit: 2 rompertjes en voorhet boekje 1001 ideeën om een speciale papa te zijn.
Het is nog wel erg vroeg maar ik kon het toch echt niet laten liggen![]()
HIer moet ik even wat van wegslikkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Het deed [afbeelding] en(bij elke por van de echo-mevrouw gingen de beentjes en armpjes de lucht in
![]()
)
iets tè spannendquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
jullie maken het wel spannend hoor Rekkie![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij wel redelijk, al mis ik op vakantie gaan wel enorm. Roumysa houdt het ook nog wel redelijk vol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neuh hoorIs het nog wel een beetje goed vol te houden?
Ik had van mijn vorige zwangerschap (vorig jaar juni/juli) al wat kleine dingetjes gekregen. O.a. een vestje en sokjes en ook al hydrofiele luiers en een zwangerschapsspijkerbroek. Maar toen heb ik een miskraam met 8w3d gehad, ik heb toen alles wel bewaard. En ook hebben we toen het boek veilig zwanger gekocht. En ik ben nu ook sinds een jaar lid van de "Kinderen".quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:58 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Leuk he, geniet er maar van.
Heb je ook al zwangersschapsboeken en tijdschriften? Die heb ik in het begin wel gekocht, iets anders durfde ik niet. Wel had ik al vrij vlug dingetjes gekregen. Het heeft bij mij best lang geduurd voor ik iets durfde te kopen. Het is wel leuk om iets te kopen maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee.![]()
Het heeft ook geen haast natuurlijk, maar ik vind het wel handig om alvast te weten wat je nodig bent.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef danosa het volgende:
Ingrid, ik heb alles los gekocht. Zoveel heb je nou ook weer niet nodig.
Flesje alcohol, watten, onderleggers, steriel gaas (zestientjes)en jumbo pakken kraamverband
en zoogcompressen
Dat is wel een heel goed idee! En anders idd marktplaats eens proberen! Had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef livelink het volgende:
Ingrid, misschien kun je nog wel onderdelen van kraampaketten krijgen van mensen die hem niet nodig hebben gehad. Ik ben bijvoorbeeld beide keren via een keizersnede bevallen en mijn kraampakket was dus grotendeels onaangebroken. Inmiddels heeft het allemaal wel een bestemming gevonden, dus ik kan je niet meer helpen, maar er zijn vast meer mensen zoals ik.
De foto's zijn mooi! Helaas lukt het niet om ze duidelijk in te scannen. Komt vast door het megagladde papier. Ze staan wel op onze site! Dusse, neem gerust een kijkje!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef Saffier het volgende:
Ingrid wat fijn dat je een mooie echo had, zijn de foto's mooi? En heb je het ook op video staan? Wij wel, dat vind ik toch wel heel speciaal hoor!
Wij hebben morgenochtend om 9.10 uur weer een apk'tje, mogen we vast weer hartje luisteren! En ik moet een potje pies meenemen. Behalve van mijn stuitje heb ik nergens last van *afklopt* dat zal ik morgen nog wel even aangeven want helaas wordt dat wel meer.
Donderdag-avond gaan we voor een weekend naar Duitsland, lekker even ontspannen, heb er echt zin in! Helaas kon ik niet ruilen met een collega dus we gaan pas laat weg (na 21.30 uur) maar dat laten we de pret niet drukken hoor!
Nou kijk het zit zo, in al mijn enthousiasme destijds heb ik 29 oktober als uitgerekende datum geroepen. Bij de vlos heb ik gezegd dat de 21e mijn laatste menstruatie begon maar bij nakijken in het tweede streepje blijkt dat de 20e te zijn. maar goed 20, 21 of 22 juli is zes maanden na laatste menstruatie. en 27 28 of 29 juli is drie maanden voor uitgerekende datum. Ligt er maar aan vanaf waar je telt dus. voor het gemak roep ik meestal gewoon dat k eind oktober uitgerekend ben om het niet zo op een datum vast te prikken. Daarom hoeft het in het lijstje ook niet veranderd te worden wat mij betreft, tis wel best zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Wennie het volgende:
Jelief, ik had het idee dat ik vandaag 6 maanden zwanger ben. Dan ga ik me toch afvragen hoe jij rekent aangezien we op de zelfde dag uitgerekend zijn![]()
Ingrid, ben jij van plan om thuis te bevallen? Want dat scheelt wel met spullen die je wel of niet nodig hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Het heeft ook geen haast natuurlijk, maar ik vind het wel handig om alvast te weten wat je nodig bent.
[..]
Dat is wel een heel goed idee! En anders idd marktplaats eens proberen! Had ik nog niet eens aan gedacht!
[..]
De foto's zijn mooi! Helaas lukt het niet om ze duidelijk in te scannen. Komt vast door het megagladde papier. Ze staan wel op onze site! Dusse, neem gerust een kijkje!
We hebben het op dvd staan. Moeten we nog kijken!
Hmm, ik wilde nog wat zeggen, maar ik weet het niet meer!Ik word dement! Aaah!
![]()
Ik heb van spugen geen last gehad tijdens de zwangerschap hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef Saffier het volgende:
Hoe gaat het met het spugen Randa? Wordt het nu weer wat minder? En Evenstar ook alles oke neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |