Igraine en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter Myhron!
![]()
Post je snel een foto?
![]()
Ik heb met 20 weken een screeningsecho gehad, is standaard hier, even kijken of alles erop en eraan zit.
Evenstar, thanx for asking
![]()
Het gaat niet echt geweldig. Ik zou nu in m'n goede periode moeten zitten, maar ik ben nog steeds erg moe, wat volgens de VK niet aan m'n ijzer kan liggen (maar dat heeft ze niet getest
![]()
). M'n werksituatie helpt ook niet erg mee. Heb 's avonds vaak nergens meer fut voor.
Afgelopen zaterdag was vriendlief jarig, overdag boodschappen gedaan, huisje opgeruimd, geboortekaartjesboeken gehaald en 's avonds kon ik bijna niet meer opstaan door pijn in m'n rug/heupen
![]()
Heb daar gelukkig wel Cesar-therapie voor, maar van die moeheid baal ik echt wel
![]()
Vriendlief stelt zich super op
![]()
, neemt zoveel mogelijk over in het huishouden, maar ik voel me ontzettend schuldig
Lag deze week m'n neefje van 7 weken ook nog eens in het ziekenhuis (vandaag weer naar huis) wegens overmatig spugen/diarree en ik mocht er niet heen omdat het schadelijk zou kunnen zijn voor ons beebje en de komende week in ieder geval ook nog niet
MAAR met beebje
![]()
gaat gelukkig alles goed
![]()
Beweegt lekker veel en vriendlief kan ook goed meegenieten
![]()
16 augustus ga ik weer naar de vlos en 2 september heb ik een groeiecho om te kijken hoe groot ons beebje ongeveer gaat worden.
Wel vervelend dat je weer aan het spugen bent! Ik hoop voor je dat je er snel overheen bent
Vicky
![]()
Alles goed?
Jelief, ik had het idee dat ik vandaag 6 maanden zwanger ben. Dan ga ik me toch afvragen hoe jij rekent aangezien we op de zelfde dag uitgerekend zijn