abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28914187
Zwangerschap en geboorte, deel 148

26 juli 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 27-07-2005 18:21:48 ]
pi_28915203
wat vervelend fuente ... het is vast niks om je druk over te maken ....
en zaterdag komt je mannetje weer thuis?
Wat zal jij tripple-blij zijn!
Succes hoor morgen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28916579
Bietjuh gefeliciteerd!

Spannend ook gefeliciteerd!

Fuente wat vervelend. Hoop dat het ‘niks’ is. Succes morgen!

Gastouder lijkt mij ook leuk! Dat deed mijn moeder ook. Beviel haar goed. Ze heeft het er nu alleen te druk voor.

Vandaag sollicitatie gehad en afgewezen, wel balen, maar ja. Had het wel verwacht.
Verder gaat alles goed! Pino schopt al harder. Echt leuk, Djeez voelde het gisteren ook erg goed!
pi_28916693
Ik sta op de 3e plaats!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:35 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28920166
Fuente, eiwit in de urine en een hoge bloeddruk wijzen vaak op een zwangerschapsvergiftiging, vandaar ws dat je morgen ook weer terug moet. Als dat zo is zullen ze je in de eerste instantie rust voorschrijven (als in RUST, dus alleen maar even wassen en plassen).

Geen reden tot paniek, neem het wel heel serieus, rusten dus!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:30:57 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28920752
Die eiwitten in je urine kan ook een blaasontsteking zijn maar omdat je dus ook een hoge onderdruk hebt neigt het naar mijn inziens naar een zwangerschapsvergiftiging. Ligt er ook aan hoeveel eiwitten ze hebben gevonden want je afscheiding zit dus ook vol met eiwitten. Denk dat als je naar het ziekenhuis gaat je urine in moet leveren zorg dan dat het schone urine is (goed wassen, middelste plas en echt schoon door een gaasje heen plassen)

Heb dus zelf zwangerschapsvergiftiging gehad en dat is geen pretje ben nl erg ziek geweest. Niet om het 1 of ander maar zo gauw als jij je niet goed voelt direct je VK bellen want dat is heel belangrijk voor jou en je kind dit is niet om je bang te maken maar wel oplettend. Gevoel van band om je maag, hoofdpijn, grieperig gevoel teken dat je gewoon moet bellen.

Vindt het dus persoonlijk een heel moeilijk iets om over te schrijven ook omdat ik je niet bang wil maken sterkte in elk geval ermee. Als je meer wilt weten geef je het maar aan.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:46:14 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28921377
Ik heb dat ook een beetje Rottdog, aan de andere kant vond ik het zelf toendertijd ook prettig om gerichte informatie te krijgen, beetje dubbel dus, voor mezelf.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 21:03:33 #8
43556 miss_dynastie
pi_28922052
Bietjuh, gefeliciteerd
pi_28922211
Thnx voor de tips en ideeen. De hoeveelheid eiwitten was nu minimaal, morgen moet het inderdaad in een potje. 'Kzal dan zorgen dat het zo schoon mogelijk is.
Verder voel ik me op zich prima, alleen de baby voel ik wat minder (vandaag bijna niet) maar dat kan ook komen omdat ik zo rustig aan naar het einde kabbel.
Ik heb voor de zekerheid maar wel vast alle kleertjes gewassen en die hangen nu te drogen, wou ik toch van de week doen .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 21:14:07 #10
81992 Githa
pi_28922444
ohw enne als je in het potje plast, eerst de boel goed afvegen want in afscheiding zitten ook erg veel eiwitten en dat plas je anders mee het potje in ....

enne sterkte Fuente

Bietjuh gefeliciteerd wauwie wat goed he !
  maandag 18 juli 2005 @ 21:15:18 #11
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28922488
Ook dat zou ik wel even melden bij de vk Fuente, en rusten is niet kinderkleertjes wassen .
  maandag 18 juli 2005 @ 21:57:18 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28924169
ik hoop dat 't morgen meevalt fuente.. Maar uit voorzorg zou ik toch maar alvast beginnen met rustig aan doen hoor!

Spannend, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:28:34 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28925307
Bietjuh & Spannend, allebei gefeliciteerd!! Leuk nieuws.

Fuente, echt rust nemen, hoor. Hopelijk was dit maar een momentopname en is het morgen weer normaal, maar je moet het zekere voor het onzekere nemen.

E.T., succes morgen met je echo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:31:19 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28925417
bietje en spannend gefeliciteerd

Fuente doe je hennig aan kan er niet een vriendin bij je logeren tot zaterdag? ben je ook niet alleen...

ingrid jammer van de solliciatie

hier check up gehad van de nieuwe vlos . bloeddruk was goed 120/80 / ligging was goed/ formaat was prima en een echte drukte maker
beebje kan echt goed spartelen en niet stil zittn/liggen heb hij/zij van papa
10 aug weer check up en 11 augustus krijgen we een uitgebreide echo

trouwens net zo grappig, lag op de bank wat t.v. te kijken en zie zo ineens mijn buik erg duidlijk bewegen vriendje zag het van een afstand ook duidelijk wat is dat appart zeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_28936369
Hey allemaal!
Was ik weer even . Mannetje belde gisteravond nog even apart, maakt zich ook wat zorgen. Ik denk dat het wel meevalt. We zullen strax wel zien . In ieder geval koelt het hier nu heerlijk af, want het regende zojuist keihard .

Vriendinnen hebben al aangeboden om te komen slapen, maar ik zie het zelf even niet zo zitten. Ik vind de rust toch wel lekker en als het nodig is kan ik zo ff gillen en dan komen ze alsnog.

En Bietjuh! Gefeli!

Evenstar, fijn dat alles goed is, spuug je nog veel? En dat van dat buik bewegen is inderdaad erg lollig Hebben hier ook wel eens in een deuk gelegen Geniet er maar lekker van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:23:55 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28936616
het spugen is zowaar al een dag of drie niet aan de orde geweest wel beetje dizzy maar dat komp door de hitte denk ik .

zo weer naar ons huisje wat poetsen en dergelijke succes dalijk fuente
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_28937078
Bietjuh....gefeliciflapsteerd met je zwangerschap,da's vlot

En spannend,jullie ook van harte

Groetjes,Minoes
pi_28939300
Ik denk dat Pino aan het groeien is ofzo. Sinds gisteravond een gespannen buik. En af en toe wat steken onderin mjn buik. (bandenpijn denk ik). We zullen het over een paar dagen wel zien!

Evenstar fijn dat je al 3 dagen niet hebt gespuugd!

Fuente suc6!

En een goede vriendin van mij is na 3 miskramen weer zwanger! Ben zo blij voor haar! Hopelijk gaat het nu wel goed! Ze mag donderdag een echo. Als het goed is , is ze 6,5 weken zwanger. Al verder dan de andere keren.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ingrid19 op 19-07-2005 12:27:42 (extra toevoeging) ]
pi_28941599
Roumysa wordt er een beetje flauw van intussen.
Het mag wat haar betreft nu direct wel komen!

Van mij mag het intussen ook wel komen.
pi_28942010
Rekkie, sterkte met de laatste loodjes...

Bietjuh, gefeliciteerd leuk zeg, vooral als het zo onverwachts kwam.

ingrid, jammer van die sollicitatie , succes met de komende solli's

evenstar, goed zeg, dat je nu niet meer over de pot hangt volhouden zo

Fuente, kan me wel beetje voorstellen dat je van de rust geniet, net wat je zegt, mocht je hulp nodig hebben dat je een gil kan geven, dalijk zodra de beeb eris, heb je het al druk genoeg met visite en alles , sterkte hoor

ET & Swets - heel veel succes met de echo. misschien een beetje laat, maar wil toch ff laten weten dat ik aan jullie denk
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:22:45 #21
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28943418
Ook weer ff melden...

Afgelopen week naar vlos geweest, eerste keer hartje horen kloppen. Sterk en snel
Vrouwtje veel last van bandenpijn... Aangeraden om met band om te gaan lopen. Schijnt behoorlijk te helpen...

*mental note* afspraak nog moet maken voor 20 wkn echo...

Gaat snel zo... Morgen 16 weken...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_28944940
Ben weer terug . M'n bloeddruk is hetzelfde, dus niet gezakt, maar ook niet gestegen . Verder was het nog steeds minimaal aan eiwitten in de urine, dus acceptabel en iets om in de gaten te houden. Erna ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een CTG, beepje was erg goed in wegdraaien, maar hartje klopte goed (onregelmatig zoals het hoort, met pieken en dalen dus ). Erna ook nog een echo gehad, die was ook goed. Genoeg vruchtwater enz. Kindje is wel aan de kleine kant, de gyn schat dat het bij de geboorte zo rond de 6 pond zou zitten.

Volgende week weer naar de vk, met urine. Maar voorlopig ziet alles er goed uit .
Sara
Merel
Ukje
pi_28945049
fijn fuente!
pi_28945481
Gelukkig maar Fuente!

Dus geen reden voor verdere ongerustheid, zal je man ook heel fijn vinden!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28946940
Gelukkig Fuente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')