nope vandaag geen echo, overmorgen dusquote:Tinkerbell - vrijdag 22 juli 2005 @ 17:48
Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen.
Het is 1 augustus die echo. Maandag dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:53 schreef Martineke het volgende:
nope vandaag geen echo, overmorgen dus
Ja, dat weet ik ook niet hoe dat geteld is, maar ze heeft tegen mij 1 aug. gezegd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:44 schreef Martineke het volgende:
vanaf de 22e gerekend en dan 8 dagen erbij is toch echt de 30e ken aan mij liggen
en ik ga zeuren dat ze dat ding meteen aanzetten hadden ze de vorige keer volgens mij niet gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:34 schreef Sugar het volgende:
Randa-V, neem je wel een videoband mee naar het Diagnostisch Centrum? Je krijgt altijd opnamen, namelijk!![]()
edit: zie al dat je dat al wist (vorig topic)
klopt maar ze was allerhande dingen aan het laten zien zeg maar en dat staat er niet opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:01 schreef Sugar het volgende:
Doen ze nooit, Magneet. Logisch ook. Eerst checken, medisch. Dan voor leuk nog video.
Wat fijn! Krijgen we ook nog een fotootje van haar te zien?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Igraine het volgende:
Ik vind zelf dat ik echt een ideale bevalling heb gehad, is me 100% meegevallen.
Inderdaad, hou niks maar dan ook niks meer binnen. Het is rampzalig, maar ik blijf proberen. Maandag is de echo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ik geloof dat tinkerbell hetzelfde syndroom als ik had/heb: kotsen bij het levendus vandaar wllicht zo weinig hier ..
ontzettend, ontzettend gefeliciteerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Het deed [afbeelding] en(bij elke por van de echo-mevrouw gingen de beentjes en armpjes de lucht in
![]()
)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Het deed [afbeelding] en(bij elke por van de echo-mevrouw gingen de beentjes en armpjes de lucht in
![]()
)
Krijg je er geen van je ziektekostenverzekering?? Ik namelijk wel, hoef er dus ook geen kopen. Dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Enig idee of de prijzen van een kraampakket erg verschillen? Bij bv thuiszorg of de apotheek. Moet je een pakket kopen, of ben je goedkoper uit als je de spullen apart koopt?
Bij mij wordt het dus niet vergoed en moet ik het zelf kopen.
En klopt het dat je dat met 7 maanden verplicht in huis moet hebben?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Enig idee of de prijzen van een kraampakket erg verschillen? Bij bv thuiszorg of de apotheek. Moet je een pakket kopen, of ben je goedkoper uit als je de spullen apart koopt?
Bij mij wordt het dus niet vergoed en moet ik het zelf kopen.
En klopt het dat je dat met 7 maanden verplicht in huis moet hebben?
Verder staan ze volgens mij ook bij babyspeciaalzaken etc. Ik zou overleggen met de thuiszorg/verloskundige, die weten wat ze nodig hebben en waar het pakket het meest compleet is.quote:Het is belangrijk het pakket zes tot acht weken voor de bevalling in huis te hebben.
Bron: Kring-apotheek
Leuk he, geniet er maar vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste baby-aankopen gedaan. De buit: 2 rompertjes en voorhet boekje 1001 ideeën om een speciale papa te zijn.
Het is nog wel erg vroeg maar ik kon het toch echt niet laten liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |