quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:06 schreef At_Fundum het volgende:
Ik ben ff een lijstje aan het maken voor je
?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Slavia Praag
Real Betis
FC Basel
Wisla Kraków
Partizan Belgrado
Udinese
Shakhtar Donetsk
Maccabi Haifa
Everton
Steaua Boekarest
Brøndby IF
Rapid Wien
CSKA Sofia
DVSC Debrecen
Trabzonspor
Vålerengen IF
Denk niet dat ze dit ergens gaan uitzenden, dat doen ze meestal pas bij de poule indeling.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
Waar zenden ze deze loting uit?
Blijkbaar, anders zou je nu niet kunnen loten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar stel dat Celtic wat absoluut niet onwerkelijk is er dus uitvliegt. Kijgt dat kutclubje uit het Oostblok dan gewoon de seeded place van Celtic? In plaats van dat Betis of Everton doorstroomt?
Strange. En slecht. Maar ja. Ajax pakt toch wel iedereen inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zou je nu niet kunnen loten.
Inderdaad, een loting als Artmedia - Valerenga/Haka is dan mogelijk waardoor er in feite zo een CL plaats verknalt wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar stel dat Celtic wat absoluut niet onwerkelijk is er dus uitvliegt. Kijgt dat kutclubje uit het Oostblok dan gewoon de seeded place van Celtic? In plaats van dat Betis of Everton doorstroomt?
Moyes ook - terwijl hij in mei nog beweerde het best team van de Merseyside te zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:00 schreef Ludacriss het volgende:
Als het Liverpool - Everton word dan ben ik erg bang voor de toffies
Zou wel schitterende wedstrijd zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:00 schreef Ludacriss het volgende:
Als het Liverpool - Everton word dan ben ik erg bang voor de toffies
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
Ze mogen wel eens tempo gaan maken daar...
uefa.com gaat erg snelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:09 schreef cultheld het volgende:
Wat is jullie bron ?
Daar zit ik ook hoor. Ik F5 constant, maar krijg niks nieuws te zien.quote:
Tegen Partizan of Sheriff dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:58 schreef trepper het volgende:
[..]
Inderdaad, een loting als Artmedia - Valerenga/Haka is dan mogelijk waardoor er in feite zo een CL plaats verknalt wordt.
je hoeft niet eens op f5 te drukken als je op de goede pagina kijktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar zit ik ook hoor. Ik F5 constant, maar krijg niks nieuws te zien.
Kon moeilijker, maar ik weet helemaal niets van CSKA Sofia - het is zo'n Oostblok ploeg - dus daar heb je nog niet direct van gewonnen ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
Makkelijke loting voor Liverpool
kans wordt steeds groterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Als het maar geen Betis wordt dan..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef cultheld het volgende:
Lucky Ajax
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef methodmich het volgende:
Doe maar Brondby.
Ajax eruitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef SkaterSam het volgende:
Ajax vs. D. Tbilisi / Brøndby
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Rosenberg
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Rosenberg
Welke anderequote:
Tiblisi, maar Brondby zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welke andere
Bronby had de eerste wedstrijd met 0-2 gewonnen......
Dacht dat het een Zweedse ploeg was maar is toch Deens zie ik netquote:
Liever naar Denemarken dan naar Georgie. Ookal liggen Deense clubs ons niet zo de laatste jarenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welke andere
Bronby had de eerste wedstrijd met 0-2 gewonnen......
Kopenhagen. Brrrquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ookal liggen Deense clubs ons niet zo de laatste jaren
Zie mijn correctie BSquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Brondby is toch echt Deens naar mijn weten.
Preciesquote:
Anderlecht wint 'm ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Winnaars 3e voorronde CL:
Bremen, Partizan, Internazionale, Steau, Manchester United, Dynamo Kiev, Sporting, Brugge, Rapid Wien, Slavia, Rangers, Ajax, Betis, Panathinaikos.
Die moeten eerst maar eens kijken of ze die ronde uberhaupt halen...quote:
Je google is zo te zien nog niet kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:19 schreef methodmich het volgende:
Bröndby.
Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.
Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.
Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt.
Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder.
Ja hoor, zo snel na de loting al via Google. Gewoon uit het hoofd jongen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je google is zo te zien nog niet kapot
Snap niet dat je er uberhaupt op reageert, dat is precies wat hij wilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor, zo snel na de loting al via Google. Gewoon uit het hoofd jongen.
Ach ja, ik ben gewend om kinderen antwoord te geven he PyTh. Beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap niet dat je er uberhaupt op reageert, dat is precies wat hij wil![]()
Een PABO-heldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben gewend om kinderen antwoord te geven he PyTh. Beroepsdeformatie.
OK. OK, die er dan ook nog bij, maar best zouden ze beiden verliezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Goede loting voor *dit woord is om principiele redenen uit de quote verwijderd*
De leukste potjes:
* Trabzonspor-Rangers
of Spanje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:31 schreef methodmich het volgende:
Zou in het ongunstigste geval Italië zo al 2 CL plekken kunnen kosten!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:32 schreef JeroenV het volgende:
Mocht Ajax het redden is er nog een aardige kans om in pot 2 te komen. Drie van deze ploegen moeten uitgeschakeld worden;
Liverpool
Man. unt
Inter
Panathinaikos
Celtic (0-5 achter in de 2e ronde)
Villareal
Sporting
AS Monaco
En dit zijn de wedstrijden ervan:
Monaco tegen Betis
Villareal tegen Everton
Sporting tegen Udinese
Panathinaikos tegen Wisla
Inter tegen Shaktar
Hee, we gaan Steef toch niet lopen t dissen, twi-tjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef twi het volgende:
Al zou 't Google zijn geweest, liever Google als bron dan de MSN maatjes van cultheld
Wij hebben geen pot 1 nodig om te overwinterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef twi het volgende:
[..]
Grotere kans daarop dan dat PSV in pot 1 komt
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij hebben geen pot 1 nodig om te overwinteren![]()
Klopt, pot 1 of pot 2, jullie liggen er sowieso wel uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij hebben geen pot 1 nodig om te overwinteren![]()
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2005.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef PyTh het volgende:
Heeft er iemand trouwens een overzichtjes van de UEFA Ranking waar de potindeling voor de CL Loting van afgeleid wordt?
Brøndby heeft in Tblisi al met 2-0 gewonnen. Ik zie Tblisi niet winnen in Denemarken. Maar ik ga Celtic ook een kans tegen Artmediaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie zegt dat het Brøndby wordt, kan net zo goed nog Dinamo Tblisi worden.... Mij maakt het nix uit, als ze er maar uitvliegen.
Everton zwaar geloot!
Moet je eerst eens kijken welk puntenaantal vervaltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef PirE het volgende:
Brøndby is niet makkelijk als iedereen denkt. Maar het is zeker geen slechte loting. Ze ontlopen in ieder geval een ploeg uit een groot land en qua reistijd valt het ook wel mee. Ik hoop wel dat Ajax de CL haalt zodat we weer wat punten verdienen voor de ranking (hoewel dit minder telt na de goede resultaten van vorig seizoen).
dit jaar hebben ze christensenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:33 schreef Greetings het volgende:
Brondby, onze grapjassen die vorig jaar in de voorronde UEFA Cup werden uigeschakeld door het nietige Ventspils![]()
![]()
![]()
Dat jaar van Feyenoord-UC vervalt pas volgend jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Moet je eerst eens kijken welk puntenaantal vervalt
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef twi het volgende:
[..]
Grotere kans daarop dan dat PSV in pot 1 komt
En dus moet je nu vast scoren om de Duitsers voorbij te stekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat jaar van Feyenoord-UC vervalt pas volgend jaar
Klopt inderdaad, niet goed gekeken....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:45 schreef cultheld het volgende:
Drie toch? Of is Porto niet geplaatst?
Precies. Ik vind het echt een kut loting. Ik weet nog wel dat we een jaar of 3/4 geleden helemaal blij waren met Kopenhagen als tegenstander in 2de ronde UEFA-cup ofzo. Dat werd dus een drama.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Onderschat zo'n pils-elftal niet hoor Greetings.
Waar is het 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gebleven?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het echt een kut loting. Ik weet nog wel dat we een jaar of 3/4 geleden helemaal blij waren met Kopenhagen als tegenstander in 2de ronde UEFA-cup ofzo. Dat werd dus een drama.
En kwalitatief gezien zijn wij er echt niet beter opgeworden.
![]()
Maar goed, dit moet natuurlijk wel gewoon gewonnen worden.
De personificatie ervan bevindt zich ergens in Alkmaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is het 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gebleven?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De personificatie ervan bevindt zich ergens in Alkmaar
Ojaquote:
Van Gaal, weet je wel ?quote:
Gelukkig maar. Ik schrok al...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:06 schreef VoreG het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Kap nou!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is het 'Wij zijn *dit woord is om principiele redenen uit de quote verwijderd*, wij zijn de beste' gebleven?
Dit is gewoon een goede loting hoor. Ajax is nu tenmisnte favoriet, hadden ze Betis, Everton, Shakhtar geloot dan waren ze dat niet. En ook ploegen als Wisla en Partizan zijn toch beter dan Brondby.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het echt een kut loting. Ik weet nog wel dat we een jaar of 3/4 geleden helemaal blij waren met Kopenhagen als tegenstander in 2de ronde UEFA-cup ofzo. Dat werd dus een drama.
En kwalitatief gezien zijn wij er echt niet beter opgeworden.
![]()
Maar goed, dit moet natuurlijk wel gewoon gewonnen worden.
Kom op. Ook dan was Ajax favoriet geweest. Puur op basis van zijn naam is Ajax bijna altijd favoriet. We hebben vorig jaar gezien dat de Nederlandse competitie ook ten opzichte van de grote competities niet onderschat hoeft te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit is gewoon een goede loting hoor. Ajax is nu tenmisnte favoriet, hadden ze Betis, Everton, Shakhtar geloot dan waren ze dat niet.
Ok, misschien was Ajax tegen Everton en Donetsk toch wel licht favoriet geweest, maar tegen Betis toch niet denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom op. Ook dan was Ajax favoriet geweest. Puur op basis van zijn naam is Ajax bijna altijd favoriet. We hebben vorig jaar gezien dat de Nederlandse competitie ook ten opzichte van de grote competities niet onderschat hoeft te worden.
Ik heb die voorrondewedstrijden van Ajax tegen Celtic destijds gezien. Het was schrijnend om te zien dat Co ze leek te beschouwen als een fase in de voorbereiding, want van een ingespeeld team was geen sprake. Blind schat het deze keer vast beter in. Rosenberg is misschien eindelijk de afmaker waar men in Amsterdam zo lang op gewacht heeft. Niet iemand die afhankelijk is van voorzetten van de zijkant, want die zijn schaars in de hoofdstad met de matige buitenspelers.
Weerzien met Laudrup zal leuk zijn, maar normaal gesproken moet Ajax freewheelend doorgaan. Tegen Kopenhagen een par jaar terug zat Ajax sowieso in een dip, nu is men vol vertrouwen, gebaseerd op realisme en niet op de traditionele arrogantie.
Ik denk dat Donetsk het heel ver gaat schoppen dit jaar in CL.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:56 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, misschien was Ajax tegen Everton en Donetsk toch wel licht favoriet geweest, maar tegen Betis toch niet denk ik.
Anyway, ik wou gewoon benadrukken dat de loting erger kon en Brondby gewoon een goede loting is...
Ik acht de kans dat ze van Inter winnen toch vrij klein.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat Donetsk het heel ver gaat schoppen dit jaar in CL.
Inter is weinig meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat ze van Inter winnen toch vrij klein.
AZ had er anders niet echt veel moeite mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat Donetsk het heel ver gaat schoppen dit jaar in CL.
vergis je niet, Shaktar speelt al wedstrijden om het echie, Inter nog lang niet, dus die Oekrainers zullen heel wat beter ingespeeld zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Shaktar wint heus niet van Inter.
Maar volgens mij was de competitite daar in de Oekraiene toen al afgelopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:43 schreef PirE het volgende:
[..]
AZ had er anders niet echt veel moeite mee.
ik acht Shaktar minder hoog dan Dinamo eerlijk gezegd, de laatste 16 zie ik niet gebeuren en Inter wint het onderonsje op z'n Italiaans, let maar op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar volgens mij was de competitite daar in de Oekraiene toen al afgelopen.
Ik denk ook niet dat ze CL gaan winnen ofzo. Maar laatste 16 zit er wel in.
Inter is altijd een samengeraapt zooitje, maar wellicht dat het dit jaar wat wordt.quote:
Inter is weinig meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Inter is altijd een samengeraapt zooitje, maar wellicht dat het dit jaar wat wordt.
Martins, Adriano, Veron, Samuel, best aardig allemaal.
Maar ik zou er niks van staan te kijken als ie voor 31 Augustus nog bij Inter vertrekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is weinig meer![]()
Ze zijn juist aan het opbrabbelen, het is een gigantische club, met dito historie en grote financiele mogelijkheden, een slapende reus dus...
Bovendien vind ik Adriano een van de beste spitsen die er momenteel rondlopen.
Alles is mogelijk uiteraard, maar hij is vrij principieel en eerlijk en als hij vertrekt zal dat hooguit naar Real zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ik zou er niks van staan te kijken als ie voor 31 Augustus nog bij Inter vertrekt.
een 'reus" die al lang slaapt hoor ... al geen scudetto meer gepakt sinds 1989, al jaren geen derby meer gewonnen, ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is weinig meer![]()
Ze zijn juist aan het opbrabbelen, het is een gigantische club, met dito historie en grote financiele mogelijkheden, een slapende reus dus...
Zelfs De Graafschap.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:00 schreef Greetings het volgende:
Een team met Adriano maakt ALTIJD kans!![]()
And I was right.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar eens kijken of ze die ronde uberhaupt halen...
Heeft Valencia al interesse getoond?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Vålerengen zal overigens de spelmaker moeten missen in match 1, want die gaat 10 dagen de cel in wegens een verkeersovertreding.
Partizan en Kosice hebben al CL ervaring....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:37 schreef Falco het volgende:
Schokkend. Of een Slowaakse ploeg (wat een unicum zou zijn) of een ploeg uit Servië & Montenegro (ook een unicum denk ik zonder Joegoslavië meegerekend natuurlijk) gaat in de CL spelen!
1 2 3 4 5 6 | Man. United 20:05 Debrecen ... BBC1 ... Everton 20:05 Villarreal Wisla 20:45 Panathinaikos Anorthosis 21:00 Rangers Vålerenga 21:00 Club Brugge Betis 22:00 Monaco |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Malmö 18:45 Thun Brøndby 19:00 Ajax ... RTL5 ... Artmedia 20:00 Partizan Anderlecht 20:30 Slavia ... SPORZA ... Basel 20:45 Bremen Rapid 20:45 Lokomotiv Moskva Shakhtar 21:00 Internazionale Steaua 21:00 Rosenborg Sporting 21:15 Udinese CSKA Sofia 21:45 Liverpool |
Nope. En in Amsterdam wordt er ook op woensdag gespeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ajax is dus niet op dinsdag??
De 22 van Inter voor vanavond:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Inter is altijd een samengeraapt zooitje, maar wellicht dat het dit jaar wat wordt.
Martins, Adriano, Veron, Samuel, best aardig allemaal.
quote:Inter: ecco i 22 per domani a Donetsk
MILANO - Il tecnico dell'Inter Roberto Mancini ha convocato 22 giocatori per la trasferta a Donetsk (Ucraiana) dove domani serai nerazzurri affronteranno lo Shakter nella gara di andata del terzo turno preliminare di Champions League.
Questo il dettaglio:
Portieri - Toldo, Julio Cesar, Bindi
Difensori - Cordoba, J. Zanetti, Zè Maria, Favalli, Materazzi, Samuel, Wome
Centrocampisti - Stankovic, C. Zanetti, Pizarro, Veron, Solari, Cambiasso, Karagounis, Boumsong
Attaccanti - Cruz, Adriano, Recoba, Martins.
Aantal jaren geleden moesten ze ook eens tegen een 'makkie'. Club uit Hongerije meen ik. Eerste wedstrijd verloren ze. Zegt dus niet zoveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef maniack28 het volgende:
We all follow Man United!!!!
Op naar de treble
Maar serieus, ze moeten Debrecen inmaken... met 5-0 ofzo.... dat team is niks... zelfs de plaatselijke voetbalclub verslaat ze nog
Dat was vast met Bosnich op doel... de meest waardeloze keeper ooit....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aantal jaren geleden moesten ze ook eens tegen een 'makkie'. Club uit Hongerije meen ik. Eerste wedstrijd verloren ze. Zegt dus niet zoveel.
Dat team won anders wel over 2 wedstrijden met 8-0 van Hajduk Split, toch de kampioen van Kroatiëquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef maniack28 het volgende:
dat team is niks...
Zoveel goeie voetballers heeft Kroatië niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:15 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dat team won anders wel over 2 wedstrijden met 8-0 van Hajduk Split, toch de kampioen van Kroatië
Gezellige sfeerquote:1930: The three Glazer brothers arrive at Old Trafford to watch their first Manchester United game. It is the first home game since the takeover of the club and thousands of fans are reportedly boycotting the match.
Kromkamp op de bank bij Villareal.quote:20:00 78 Anorthosis (Cyprus) 1 : 2 Rangers (Scotland)
20:45 HT Wisla Krakow (Poland) 1 : 1 Panathinaikos (Greece)
21:00 35 Valerenga (Norway) 0 : 0 Club Brugge (Belgium)
21:05 28 Manchester Utd (England) 1 : 0 Debrecen (Hungary)
21:05 27 Everton (England) 0 : 1 Villarreal (Spain) GOAL!!!
22:00 Betis (Spain) - : - Monaco (France)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef VoreG het volgende:
VDV zijn 1e assist heeft ie al, en wat voor 1
quote:20:00 90 Anorthosis (Cyprus) 1 : 2 Rangers (Scotland)
20:45 49 Wisla Krakow (Poland) 1 : 1 Panathinaikos (Greece)
21:00 HT Valerenga (Norway) 0 : 0 Club Brugge (Belgium)
21:05 HT Manchester Utd (England) 1 : 0 Debrecen (Hungary)
21:05 44 Everton (England) 1 : 1 Villarreal (Spain)
Ik ben helemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is geen CL voetbal hoor
Legia in 95/6....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:15 schreef trepper het volgende:
3-1 voor Wisla Krakow. Gaan we voor het eerst een poolse ploeg in de CL krijgen?
Ik denk dat Brugge dit thuis nog wel zal afmaken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat de Belgen de CL niet halen
Daar ben ik ook bang voor....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Brugge dit thuis nog wel zal afmaken.
Is inderdaad even wennenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
Blijft toch een raar gezicht, die Park in dat shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |