AZ had er anders niet echt veel moeite mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat Donetsk het heel ver gaat schoppen dit jaar in CL.

vergis je niet, Shaktar speelt al wedstrijden om het echie, Inter nog lang niet, dus die Oekrainers zullen heel wat beter ingespeeld zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Shaktar wint heus niet van Inter.

Maar volgens mij was de competitite daar in de Oekraiene toen al afgelopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:43 schreef PirE het volgende:
[..]
AZ had er anders niet echt veel moeite mee.

ik acht Shaktar minder hoog dan Dinamo eerlijk gezegd, de laatste 16 zie ik niet gebeuren en Inter wint het onderonsje op z'n Italiaans, let maar op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar volgens mij was de competitite daar in de Oekraiene toen al afgelopen.
Ik denk ook niet dat ze CL gaan winnen ofzo. Maar laatste 16 zit er wel in.

Inter is altijd een samengeraapt zooitje, maar wellicht dat het dit jaar wat wordt.quote:

Inter is weinig meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Inter is altijd een samengeraapt zooitje, maar wellicht dat het dit jaar wat wordt.
Martins, Adriano, Veron, Samuel, best aardig allemaal.

Maar ik zou er niks van staan te kijken als ie voor 31 Augustus nog bij Inter vertrekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is weinig meer![]()
Ze zijn juist aan het opbrabbelen, het is een gigantische club, met dito historie en grote financiele mogelijkheden, een slapende reus dus...
Bovendien vind ik Adriano een van de beste spitsen die er momenteel rondlopen.

Alles is mogelijk uiteraard, maar hij is vrij principieel en eerlijk en als hij vertrekt zal dat hooguit naar Real zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ik zou er niks van staan te kijken als ie voor 31 Augustus nog bij Inter vertrekt.

een 'reus" die al lang slaapt hoor ... al geen scudetto meer gepakt sinds 1989, al jaren geen derby meer gewonnen, ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is weinig meer![]()
Ze zijn juist aan het opbrabbelen, het is een gigantische club, met dito historie en grote financiele mogelijkheden, een slapende reus dus...

Zelfs De Graafschap.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:00 schreef Greetings het volgende:
Een team met Adriano maakt ALTIJD kans!![]()

And I was right.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar eens kijken of ze die ronde uberhaupt halen...

Heeft Valencia al interesse getoond?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Vålerengen zal overigens de spelmaker moeten missen in match 1, want die gaat 10 dagen de cel in wegens een verkeersovertreding.

Partizan en Kosice hebben al CL ervaring....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:37 schreef Falco het volgende:
Schokkend. Of een Slowaakse ploeg (wat een unicum zou zijn) of een ploeg uit Servië & Montenegro (ook een unicum denk ik zonder Joegoslavië meegerekend natuurlijk) gaat in de CL spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |