Tiblisi, maar Brondby zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welke andere
Bronby had de eerste wedstrijd met 0-2 gewonnen......
Dacht dat het een Zweedse ploeg was maar is toch Deens zie ik netquote:
Liever naar Denemarken dan naar Georgie. Ookal liggen Deense clubs ons niet zo de laatste jarenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welke andere
Bronby had de eerste wedstrijd met 0-2 gewonnen......
Kopenhagen. Brrrquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ookal liggen Deense clubs ons niet zo de laatste jaren
Zie mijn correctie BSquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Brondby is toch echt Deens naar mijn weten.
Preciesquote:
Anderlecht wint 'm ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:21 schreef cultheld het volgende:
Winnaars 3e voorronde CL:
Bremen, Partizan, Internazionale, Steau, Manchester United, Dynamo Kiev, Sporting, Brugge, Rapid Wien, Slavia, Rangers, Ajax, Betis, Panathinaikos.
Die moeten eerst maar eens kijken of ze die ronde uberhaupt halen...quote:
Je google is zo te zien nog niet kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:19 schreef methodmich het volgende:
Bröndby.
Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.
Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.
Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt.
Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder.
Ja hoor, zo snel na de loting al via Google. Gewoon uit het hoofd jongen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je google is zo te zien nog niet kapot
Snap niet dat je er uberhaupt op reageert, dat is precies wat hij wilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor, zo snel na de loting al via Google. Gewoon uit het hoofd jongen.
Ach ja, ik ben gewend om kinderen antwoord te geven he PyTh. Beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap niet dat je er uberhaupt op reageert, dat is precies wat hij wil![]()
Een PABO-heldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben gewend om kinderen antwoord te geven he PyTh. Beroepsdeformatie.
OK. OK, die er dan ook nog bij, maar best zouden ze beiden verliezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Goede loting voor *dit woord is om principiele redenen uit de quote verwijderd*
De leukste potjes:
* Trabzonspor-Rangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |